specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków Obsługa pierwszego poziomu wsparcia; Instalacja i konfiguracja komputerów i urządzeń peryferyjnych; Zarządzanie inwentaryzacją sprzętu komputerowego Zarządzanie flotą telefonów komórkowych; Obsługa systemu monitoringu, systemów środków trwałych IT; Czego...
Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów – przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych. Monitorowanie i raportowanie działań serwisowych – od zgłoszenia po jego rozwiązanie. Współpraca z zespołem serwisowym oraz innymi działami i partnerami...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 6 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Co będziesz robić? Wspierać użytkowników sprzętu elektronicznego oraz usług online – przez telefon i e-mail; Diagnozować i rozwiązywać podstawowe problemy techniczne; Współpracować z zespołem w rozwiązywaniu zgłoszeń klientów; Dbać o rzetelność w przetwarzaniu danych;
DANUP, s.r.o.Słowacja, Veličná 305, 02754 Veličná - Dolný Kubín
praca stacjonarna
specjalista (mid) pełny etat
4 dni
Przedsiębiorstwo DANUP, s.r.o. poszukuje osób do pracy w charakterze konsultanta IT. Praca skierowana również do osób z Polski Miejsce pracy: Słowacja, Veličná 305, 02754 Veličná - Dolný Kubín
Klient portalu Praca.pl
Szczecin
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 6 500 zł brutto/mies. aplikuj bez CV
4 dni
Wsparcie techniczne dla klientów przez różne kanały komunikacji. Diagnozowanie i rozwiązywanie technicznych problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem. Utrzymywanie standardów jakości obsługi oraz współpraca z zespołem w celu identyfikacji trudnych przypadków.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Praca polega na rozwiązywaniu problemów technicznych sprzętu elektronicznego i połączeń internetowych przez telefon i e-mail. Wymagania: Bardzo dobrej znajomości języka włoskiego; Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych; Gotowość do podjęcia pracy w pełnym wymiarze (od...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zapewnianie wsparcia technicznego dla klientów, w tym diagnoza i rozwiązanie problemów. Utrzymywanie wysokiej jakości standardów obsługi. Współpraca z zespołami wsparcia w celu identyfikacji i rozwiązywania zaawansowanych problemów technicznych.
Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego, zapewnienie prawidłowej obsługi zgłoszeń złożonych przez...
PKO BP Finat Sp. z o. o. oferuje kompleksowe usługi agenta transferowego i usługi pomocnicze z wykorzystaniem rozwiązań informatycznych, operacyjnych i infrastrukturalnych. Ponadto świadczy usługi outsourcingu kadr IT – bodyleasingu. (Agencja zatrudnienia numer certyfikatu 10968).
PKO BP Finat Sp. z o.o. poszukuje kandydatek/kandydatów do pracy na stanowisko:
Operator IT
Miejsce pracy: Lublin
Zakres obowiązków
II linia wsparcia dla systemów bankowości elektronicznej
obsługa (rejestracja, analiza, rozwiązywanie, eskalowanie) błędów i awarii w systemach bankowości elektronicznej
współpraca z dostawcami oprogramowania (wewnętrznymi i zewnętrznymi) w zakresie usuwania błędów w systemach bankowości elektronicznej
wsparcie procesu obsługi reklamacji (analiza logów systemów bankowości elektronicznej)
Poszukiwane kompetencje
wykształcenia wyższego, preferowane kierunki techniczne (lub studenci ostatnich lat studiów)
dobrej znajomości przynajmniej jednego z serwisów bankowości elektronicznej (iPKO, iPKO Biznes lub Inteligo) i produktów w nim obsługiwanych
gotowości do pracy w systemie zmianowym (3 zmiany)
znajomości środowiska Windows i Linux, zagadnień sieciowych i środowiska internetowego
zdolności analitycznych i umiejętności szybkiego kojarzenia faktów
samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań
mile widziana umiejętność programowania w językach skryptowych (np. perl, bash) oraz doświadczenie w administracji systemami Linux
Oferujemy
umowę o pracę
możliwość zdobycia cennego doświadczenia w największym Banku w Polsce
atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków Obsługa pierwszego poziomu wsparcia; Instalacja i konfiguracja komputerów i urządzeń peryferyjnych; Zarządzanie inwentaryzacją sprzętu komputerowego Zarządzanie flotą telefonów komórkowych; Obsługa systemu monitoringu, systemów środków trwałych IT; Czego...
Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów – przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych. Monitorowanie i raportowanie działań serwisowych – od zgłoszenia po jego rozwiązanie. Współpraca z zespołem serwisowym oraz innymi działami i partnerami...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 6 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Co będziesz robić? Wspierać użytkowników sprzętu elektronicznego oraz usług online – przez telefon i e-mail; Diagnozować i rozwiązywać podstawowe problemy techniczne; Współpracować z zespołem w rozwiązywaniu zgłoszeń klientów; Dbać o rzetelność w przetwarzaniu danych;
DANUP, s.r.o.Słowacja, Veličná 305, 02754 Veličná - Dolný Kubín
praca stacjonarna
specjalista (mid) pełny etat
4 dni
Przedsiębiorstwo DANUP, s.r.o. poszukuje osób do pracy w charakterze konsultanta IT. Praca skierowana również do osób z Polski Miejsce pracy: Słowacja, Veličná 305, 02754 Veličná - Dolný Kubín
Klient portalu Praca.pl
Szczecin
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 6 500 zł brutto/mies. aplikuj bez CV
4 dni
Wsparcie techniczne dla klientów przez różne kanały komunikacji. Diagnozowanie i rozwiązywanie technicznych problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem. Utrzymywanie standardów jakości obsługi oraz współpraca z zespołem w celu identyfikacji trudnych przypadków.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Praca polega na rozwiązywaniu problemów technicznych sprzętu elektronicznego i połączeń internetowych przez telefon i e-mail. Wymagania: Bardzo dobrej znajomości języka włoskiego; Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych; Gotowość do podjęcia pracy w pełnym wymiarze (od...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zapewnianie wsparcia technicznego dla klientów, w tym diagnoza i rozwiązanie problemów. Utrzymywanie wysokiej jakości standardów obsługi. Współpraca z zespołami wsparcia w celu identyfikacji i rozwiązywania zaawansowanych problemów technicznych.
Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego, zapewnienie prawidłowej obsługi zgłoszeń złożonych przez...
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379