Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Wsparcia i Rozwoju Integracji

    Alsendo sp. z o.o.   Warszawa, ul. Klimczaka 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie wsparcia mailowego i telefonicznego dla Klientów Alsendo w zakresie integracji e-commerce z rozwiązaniami Apaczka.pl; Konfiguracja ustawień konta w wybranych systemach Alsendo; Tworzenie materiałów onboardingowych dla nowych Klientów; Współpraca z działem IT...
  • Starszy Technik HVAC

    Aklima Polska   Warszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Główne Zadania: Odpowiadanie na pytania techniczne klientów dotyczące instalacji i obsługi urządzeń takich jak pompy ciepła i klimakonwektory. Koordynacja i rozwój sieci serwisantów na terenie całej Polski. Analiza i opracowanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne dla działu...
  • Inżynier ds. Wsparcia Technicznego branży HVAC

    Aklima Polska   Warszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Techniczna obsługa klientów: Odpowiadanie na pytania związane z instalacją i obsługą urządzeń HVAC (pompy ciepła, rekuperacja, klimakonwektory, automatyka). Organizacja i rozwój sieci serwisantów na terenie Polski. Weryfikacja i opracowywanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne...
  • SAP Functional Consultant

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    KEY RESPONSIBILITIES Participate in global SAP projects, including full-cycle implementations, rollouts, and module support across your specific SAP expertise (e.g., FI, CO, ME/MII, PP, EWM/WM, Ariba, EAM, SD, etc.). Conduct workshops, demos, and Proof of Concepts (PoCs). Stay up to date with the...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Asystent do działu IT

    Klient portalu Praca.pl   Lesznowola    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    wsparcie użytkowników biurowych /Help desk; opieka eksploatacyjna sprzętu komputerowego w biurze; rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem i oprogramowaniem; nadzór nad siecią firmową oraz serwerownią; konfiguracja sprzętu komputerowego; współwdrażanie nowych...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Junior IT Support Specialist with Swedish

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Swedish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • SAP Functional Consultant

    LeverX   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    KEY RESPONSIBILITIES Participate in global SAP projects, including full-cycle implementations, rollouts, and module support across your specific SAP expertise (e.g., FI, CO, ME/MII, PP, EWM/WM, Ariba, EAM, SD, etc.). Conduct workshops, demos, and Proof of Concepts (PoCs). Stay up to date with the...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik I-wszej linii wsparcia Warszawa
Onsite Technician / Inżynier Wsparcia Bezpośredniego

Onsite Technician / Inżynier Wsparcia Bezpośredniego

DXC Technology Polska Sp. z o.o.
Warszawa
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
321 dni temu
DXC Technology (NYSE: DXC) to wiodąca na świecie niezależna firma świadcząca kompleksowe usługi IT, pomagająca klientom wykorzystać siłę innowacji, aby prosperować na zmianach. Stworzona z połączenia CSC i działu Enterprise Services firmy Hewlett Packard Enterprise, DXC Technology obsługuje prawie 6000 klientów z sektora prywatnego i publicznego w 70 krajach. Niezależność technologiczna firmy, globalne talenty i rozległy sojusz partnerski łączą się, aby dostarczać potężne usługi i rozwiązania IT nowej generacji. Technologia DXC jest uznawana wśród najlepszych obywateli korporacyjnych na całym świecie. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.dxc.technology/.
Onsite Technician / Inżynier Wsparcia Bezpośredniego
Place of work: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Wsparcie użytkowników (2-ga linia wsparcia),
  • Obsługa zgłoszeń w systemie zgłoszeniowym,
  • Podstawowa obsługa kont w zakresie Active Directory i Microsoft Exchange,
  • Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów sprzętowych dotyczących: laptopów, komputerów stacjonarnych oraz urządzeń drukując i telefonów,
  • Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów aplikacyjnych w środowisku: Windows 10/11, Office 365 oraz innych wspieranych przez firmę,
  • Diagnozowanie problemów oraz re-instalacja systemu operacyjnego dla komputerów przygotowanych przez firmę, w tym wykonywanie wszelkich niezbędnych napraw i uaktualnień systemu,
  • Rozwiązywanie problemów z poprawkami firmy Microsoft, wdrożeniami oprogramowania korporacyjnego, zasadami grupy oraz problemami z programem antywirusowym,
  • Rozwiązywanie problemów z siecią LAN/WAN wpływających na wydajność pracy użytkowników.
  • Wsparcie procesu ewidencji sprzętu: dostarczanie, wymiana, konfiguracja urządzeń audio/video (surface hub, crestron);
Wymagania, umiejętności:
  • 1-2 letnie doświadczenie w pracy na 1 lub 2 linii wsparcia,
  • Wykształcenie kierunkowe – IT, elektronika, telekomunikacja
  • Podstawowa znajomość: Active Directory, MS Exchange, PowerShell, Windows 10/11, Office 365,
  • Znajomość języka angielskiego minimum B2 w mowie i piśmie (codzienny kontakt z osobami anglojęzycznymi),
  • Komunikatywność, praca w zespole, umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu, kultura osobista,
  • Pracowitość i chęć do dalszego rozwoju,
  • Gotowość do pracy w lokalizacji klienta w Warszawie
Dodatkowo oferujemy:
  • Opieka medyczna w Luxmed
  • Karta Multisport
  • Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego w Aviva
  • Employee Assistance Program – program pomocy dla osób w trudnej sytuacji (np. pomoc psychologiczna)
  • Percipio + Skillsoft – platforma szkoleniowa oraz wirtualna biblioteka https://dxc.percipio.com/
  • DXC University - https://my.dxc.com/employee-resources/dxc-university.html
  • Dofinansowanie do zakupu okularów
  • GoFluent – platforma do nauki języków obcych
  • Szkolenia i możliwości zdobycia certyfikacji u naszych DXC Partnerów: m.in. Microsoft, AWS, Google
  • Referral program - program poleceniowy pracowników
  • DXC Recognition – wyróżnianie współpracowników (przyznawanie nagród punktowych, które można wymieniać na nagrody)  https://cloud.workhuman.com/microsites/t/home?client=dxc
  • Możliwość pełnej pracy zdalnej lub pracy hybrydowej (biuro w centrum Wrocławia – Renoma, w Warszawie – przy rondzie Daszyńskiego)
  • Dofinansowanie do różnych wydarzeń kulturalnych
  • Inicjatywy sportowe, działalność charytatywna
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Wsparcia i Rozwoju Integracji

    Alsendo sp. z o.o.   Warszawa, ul. Klimczaka 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie wsparcia mailowego i telefonicznego dla Klientów Alsendo w zakresie integracji e-commerce z rozwiązaniami Apaczka.pl; Konfiguracja ustawień konta w wybranych systemach Alsendo; Tworzenie materiałów onboardingowych dla nowych Klientów; Współpraca z działem IT...
  • Starszy Technik HVAC

    Aklima Polska   Warszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Główne Zadania: Odpowiadanie na pytania techniczne klientów dotyczące instalacji i obsługi urządzeń takich jak pompy ciepła i klimakonwektory. Koordynacja i rozwój sieci serwisantów na terenie całej Polski. Analiza i opracowanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne dla działu...
  • Inżynier ds. Wsparcia Technicznego branży HVAC

    Aklima Polska   Warszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Techniczna obsługa klientów: Odpowiadanie na pytania związane z instalacją i obsługą urządzeń HVAC (pompy ciepła, rekuperacja, klimakonwektory, automatyka). Organizacja i rozwój sieci serwisantów na terenie Polski. Weryfikacja i opracowywanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne...
  • SAP Functional Consultant

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    KEY RESPONSIBILITIES Participate in global SAP projects, including full-cycle implementations, rollouts, and module support across your specific SAP expertise (e.g., FI, CO, ME/MII, PP, EWM/WM, Ariba, EAM, SD, etc.). Conduct workshops, demos, and Proof of Concepts (PoCs). Stay up to date with the...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Asystent do działu IT

    Klient portalu Praca.pl   Lesznowola    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    wsparcie użytkowników biurowych /Help desk; opieka eksploatacyjna sprzętu komputerowego w biurze; rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem i oprogramowaniem; nadzór nad siecią firmową oraz serwerownią; konfiguracja sprzętu komputerowego; współwdrażanie nowych...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Junior IT Support Specialist with Swedish

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Swedish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • SAP Functional Consultant

    LeverX   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    KEY RESPONSIBILITIES Participate in global SAP projects, including full-cycle implementations, rollouts, and module support across your specific SAP expertise (e.g., FI, CO, ME/MII, PP, EWM/WM, Ariba, EAM, SD, etc.). Conduct workshops, demos, and Proof of Concepts (PoCs). Stay up to date with the...