DXC Technology (NYSE: DXC) to wiodąca na świecie niezależna firma świadcząca kompleksowe usługi IT, pomagająca klientom wykorzystać siłę innowacji, aby prosperować na zmianach. Stworzona z połączenia CSC i działu Enterprise Services firmy Hewlett Packard Enterprise, DXC Technology obsługuje prawie 6000 klientów z sektora prywatnego i publicznego w 70 krajach. Niezależność technologiczna firmy, globalne talenty i rozległy sojusz partnerski łączą się, aby dostarczać potężne usługi i rozwiązania IT nowej generacji. Technologia DXC jest uznawana wśród najlepszych obywateli korporacyjnych na całym świecie. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.dxc.technology/.
Onsite Technician / Inżynier Wsparcia Bezpośredniego
Place of work: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Wsparcie użytkowników (2-ga linia wsparcia),
- Obsługa zgłoszeń w systemie zgłoszeniowym,
- Podstawowa obsługa kont w zakresie Active Directory i Microsoft Exchange,
- Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów sprzętowych dotyczących: laptopów, komputerów stacjonarnych oraz urządzeń drukując i telefonów,
- Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów aplikacyjnych w środowisku: Windows 10/11, Office 365 oraz innych wspieranych przez firmę,
- Diagnozowanie problemów oraz re-instalacja systemu operacyjnego dla komputerów przygotowanych przez firmę, w tym wykonywanie wszelkich niezbędnych napraw i uaktualnień systemu,
- Rozwiązywanie problemów z poprawkami firmy Microsoft, wdrożeniami oprogramowania korporacyjnego, zasadami grupy oraz problemami z programem antywirusowym,
- Rozwiązywanie problemów z siecią LAN/WAN wpływających na wydajność pracy użytkowników.
- Wsparcie procesu ewidencji sprzętu: dostarczanie, wymiana, konfiguracja urządzeń audio/video (surface hub, crestron);
Wymagania, umiejętności:
- 1-2 letnie doświadczenie w pracy na 1 lub 2 linii wsparcia,
- Wykształcenie kierunkowe – IT, elektronika, telekomunikacja
- Podstawowa znajomość: Active Directory, MS Exchange, PowerShell, Windows 10/11, Office 365,
- Znajomość języka angielskiego minimum B2 w mowie i piśmie (codzienny kontakt z osobami anglojęzycznymi),
- Komunikatywność, praca w zespole, umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu, kultura osobista,
- Pracowitość i chęć do dalszego rozwoju,
- Gotowość do pracy w lokalizacji klienta w Warszawie
Dodatkowo oferujemy:
- Opieka medyczna w Luxmed
- Karta Multisport
- Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego w Aviva
- Employee Assistance Program – program pomocy dla osób w trudnej sytuacji (np. pomoc psychologiczna)
- Percipio + Skillsoft – platforma szkoleniowa oraz wirtualna biblioteka https://dxc.percipio.com/
- DXC University - https://my.dxc.com/employee-resources/dxc-university.html
- Dofinansowanie do zakupu okularów
- GoFluent – platforma do nauki języków obcych
- Szkolenia i możliwości zdobycia certyfikacji u naszych DXC Partnerów: m.in. Microsoft, AWS, Google
- Referral program - program poleceniowy pracowników
- DXC Recognition – wyróżnianie współpracowników (przyznawanie nagród punktowych, które można wymieniać na nagrody) https://cloud.workhuman.com/microsites/t/home?client=dxc
- Możliwość pełnej pracy zdalnej lub pracy hybrydowej (biuro w centrum Wrocławia – Renoma, w Warszawie – przy rondzie Daszyńskiego)
- Dofinansowanie do różnych wydarzeń kulturalnych
- Inicjatywy sportowe, działalność charytatywna
Poznaj
DXC Technology Sp. z o. o.
DXC Technology (NYSE: DXC) helps global companies run their mission critical systems and operations while modernizing IT, optimizing data architectures, and ensuring security and scalability across public, private and hybrid clouds. The world's largest companies and public sector organizations trust DXC to deploy services across the Enterprise Technology Stack to drive new levels of performance, competitiveness, and customer experience. Learn more about how we deliver excellence for our customers and colleagues at DXC.com.