DXC Technology (NYSE: DXC) to wiodąca na świecie niezależna firma świadcząca kompleksowe usługi IT, pomagająca klientom wykorzystać siłę innowacji, aby prosperować na zmianach. Stworzona z połączenia CSC i działu Enterprise Services firmy Hewlett Packard Enterprise, DXC Technology obsługuje prawie 6000 klientów z sektora prywatnego i publicznego w 70 krajach. Niezależność technologiczna firmy, globalne talenty i rozległy sojusz partnerski łączą się, aby dostarczać potężne usługi i rozwiązania IT nowej generacji. Technologia DXC jest uznawana wśród najlepszych obywateli korporacyjnych na całym świecie. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.dxc.technology/.
Onsite Technician / Inżynier Wsparcia Bezpośredniego
Place of work: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Wsparcie użytkowników (2-ga linia wsparcia),
- Obsługa zgłoszeń w systemie zgłoszeniowym,
- Podstawowa obsługa kont w zakresie Active Directory i Microsoft Exchange,
- Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów sprzętowych dotyczących: laptopów, komputerów stacjonarnych oraz urządzeń drukując i telefonów,
- Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów aplikacyjnych w środowisku: Windows 10/11, Office 365 oraz innych wspieranych przez firmę,
- Diagnozowanie problemów oraz re-instalacja systemu operacyjnego dla komputerów przygotowanych przez firmę, w tym wykonywanie wszelkich niezbędnych napraw i uaktualnień systemu,
- Rozwiązywanie problemów z poprawkami firmy Microsoft, wdrożeniami oprogramowania korporacyjnego, zasadami grupy oraz problemami z programem antywirusowym,
- Rozwiązywanie problemów z siecią LAN/WAN wpływających na wydajność pracy użytkowników.
- Wsparcie procesu ewidencji sprzętu: dostarczanie, wymiana, konfiguracja urządzeń audio/video (surface hub, crestron);
Wymagania, umiejętności:
- 1-2 letnie doświadczenie w pracy na 1 lub 2 linii wsparcia,
- Wykształcenie kierunkowe – IT, elektronika, telekomunikacja
- Podstawowa znajomość: Active Directory, MS Exchange, PowerShell, Windows 10/11, Office 365,
- Znajomość języka angielskiego minimum B2 w mowie i piśmie (codzienny kontakt z osobami anglojęzycznymi),
- Komunikatywność, praca w zespole, umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu, kultura osobista,
- Pracowitość i chęć do dalszego rozwoju,
- Gotowość do pracy w lokalizacji klienta w Warszawie
Dodatkowo oferujemy:
- Opieka medyczna w Luxmed
- Karta Multisport
- Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego w Aviva
- Employee Assistance Program – program pomocy dla osób w trudnej sytuacji (np. pomoc psychologiczna)
- Percipio + Skillsoft – platforma szkoleniowa oraz wirtualna biblioteka https://dxc.percipio.com/
- DXC University - https://my.dxc.com/employee-resources/dxc-university.html
- Dofinansowanie do zakupu okularów
- GoFluent – platforma do nauki języków obcych
- Szkolenia i możliwości zdobycia certyfikacji u naszych DXC Partnerów: m.in. Microsoft, AWS, Google
- Referral program - program poleceniowy pracowników
- DXC Recognition – wyróżnianie współpracowników (przyznawanie nagród punktowych, które można wymieniać na nagrody) https://cloud.workhuman.com/microsites/t/home?client=dxc
- Możliwość pełnej pracy zdalnej lub pracy hybrydowej (biuro w centrum Wrocławia – Renoma, w Warszawie – przy rondzie Daszyńskiego)
- Dofinansowanie do różnych wydarzeń kulturalnych
- Inicjatywy sportowe, działalność charytatywna