W świecie E-marketingu czujesz się jak ryba w wodzie ?
Płynnie komunikujesz się w języku niemieckim ?
Jesteś osobą szukających nieszablonowych rozwiązań ?
Ważna jest dla Ciebie stabilizacja i ciągłe podnoszenie swoich kwalifikacji?
Jeśli odpowiedziałeś TAK na powyższe pytania to właśnie Ciebie szukamy do naszego zespołu w Dziale Marketingu
Nie wahaj się- Aplikuj - Czekamy na Ciebie!
Inter Cars S.A. to największy dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych w Europie Środkowo - Wschodniej. Oferuje najszerszy asortyment części samochodowych w Europie Wschodniej.
Obecnie poszukujemy zmotywowanych kandydatów na stanowisko:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej będzie należało:
- pozyskiwanie backlinków na blogach, forach i innych serwisach internetowych na terenie Niemiec i Austrii
- poszukiwanie nowych możliwości zaistnienia motointegrator.de i motointegrator.at w niemieckim internecie
- negocjacja warunków współpracy z partnerami zewnętrznymi
- redagowanie wpisów blogowych oraz artykułów na blogi tematyczne
- analiza wpisów internetowych konkurencji
- współpraca z agencją SEO w zakresie optymalizacji offpage
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość j. niemieckiego (Native speaker)
- łatwość nawiązywania kontaktu i negocjacji drogą telefoniczną w j. niemieckim
- doświadczenie zawodowe w marketingu online
- podstawowa znajomość zagadnień SEO będzie dużym atutem
- umiejętność organizacji pracy i zarządzania czasem
W zamian dostaniesz od Nas:
- pasjonującą, wciągającą i pozbawioną monotonii pracę w nowoczesnej, dużej firmie
- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
- atrakcyjne wynagrodzenie
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin
- jasno określone ścieżki rozwoju zawodowego
- super benefity m.in. dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i karty multisport, ZFŚS, wczasy pod gruszą, spotkania integracyjne,
- wygodną lokalizację w Warszawie, przy stacji metra
Poznaj
Grupa Inter Cars
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa
Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.
Proces rekrutacji
- Krok Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
- Krok Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
- Krok Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia