Ogłoszenie numer: 2073436, z dnia 2018-10-08
Personnel Service to firma zajmująca się rekrutacją i zatrudnianiem pracowników na potrzeby pracodawców w Polsce. Specjalizujemy się m.in. w doradztwie personalnym, outsourcingu, leasingu pracowniczym, obsłudze zatrudnienia. Nasi klienci reprezentują głównie takie sektory jak: automotive, R&D, RTV/AGD, przemysł ciężki oraz SSC/BPO
Office Manager
Miejsce pracy: Niemcy, Frankfurt nad Menem
Opis stanowiska
- Nadzór nad procesem zamówień oraz monitorowanie stanów magazynowych
- Stały kontakt z dostawcami oraz kontrahentami
- Koordynowanie pracy podległego zespołu pracowników
Wymagania
- Doświadczenie na podobnym stanowisku lub w obsłudze klienta
- Samodzielność w działaniu oraz dobra organizacja pracy własnej
- Znajomość j. niemieckiego min. na poziomie C1 – do codziennej obsługi handlowej klientów niemieckich
- Znajomość j. angielskiego na poziomie B1/B2 – całość dokumentacji technicznej w j. angielskim
Oferujemy
- Urozmaiconą pracę w biurze we Frankfurcie nad Menem w dynamicznej, międzynarodowej organizacji z branży rozwiązań i systemów organizacji ruchu ludzi
- Samodzielne stanowisko w płaskich strukturach z mocną perspektywą rozwoju
- Środowisko pracy sprzyjające pogłębianiu kompetencji managerskich
- Niemiecką umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie (premie i benefity po okresie próbnym)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.