Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik biurowy z językiem francuskim

    AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.   Zegartowice, koło Dobczyc - powiat Myślenicki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: kontakt z klientami firmy, bezpośrednia obsługa telefoniczna oraz mailowa;
  • Client Service Delivery Administrator with Norwegian

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
  • Pracownik biurowy - recepcjonista

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  część etatu
    5 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie rezerwacjami sal; Obsługa gości; Przegląd i konfiguracja sal konferencyjnych, zarządzanie sprzętem AV; Kontrola czystości; Przyjmowanie połączeń i korespondencji; Nadzór nad serwisami sprzątającymi i florystycznymi; Zarządzanie zamówieniami biurowymi i...
  • Administrative Assistant

    Paroptik   Kraków, Śródmieście    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  część etatu   55,00 - 60,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Part-time Production Assistant The Production Assistant will assist the Client with day-to-day business operations. Operations can include clerical office tasks, scheduling and calendar management, coordinating and tracking payments and documents, picking up items, running errands, communications,...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  część etatu
    5 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie rezerwacjami sal; Przyjmowanie gości; Przegląd sal konferencyjnych, re-konfiguracje sal, obsługa sal w zakresie TV/VC; Regularna kontrola czystości sal; Odbieranie i łączenie telefonów zewnętrznych i wewnętrznych; Zrządzanie skrzynką mailową; Zrządzanie...
  • Pracownik z językiem francuskim

    AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.   Zegartowice, koło Dobczyc    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: kontakt z klientami firmy, bezpośrednia obsługa telefoniczna oraz mailowa; wspomaganie działu projektowego w kontaktach z wykonawcami oraz odbiorcami;
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Holcim Polska S.A   Kraków, Nowa Huta, ul. Cementowa 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Czym będziesz się zajmować? Zapewnienie sprawnej obsługi członków zarządu (m.in. prowadzenie kalendarza, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków umawianie spotkań). Współpraca z działami i zarządzanie komunikacją pomiędzy zarządem a zespołem. Prowadzenie...
  • Privacy Data Analyst - Fluent German

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Tertium Business Park    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Duties and Responsibilities Review and process incoming privacy requests through online tools Evaluate validity of each request in line with our clients policies; Continually educate yourself about changes to policies and protocols with the support of our Training and Quality Departments; Work...
  • Executive Assistant

    Aon   Kraków    praca hybrydowa   dziś wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines. Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients,...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

    AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.   Zegartowice, koło Dobczyc    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Obowiązki: Obsługa klientów: telefon, email; Wsparcie dla działu projektowego i współpraca z partnerami;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Pracownik Biurowy Kraków
Office Manager / Administrative Assistant

Office Manager / Administrative Assistant

Reality Games Polska SA
Kraków
asystent / kierownik/koordynator
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
875 dni temu

Ogłoszenie numer: 6433572, from 2022-02-22

Reality Games is an up and coming gaming studio developing mobile games based on live, real world Big data.
We are team of 50 people located in Krakow at Krakowski Park Technologiczny. We have also business representatives in London.

In early 2015, Reality Games launched its first game based on: Landlord Real Estate Tycoon.
It received huge global success with over 12 million players.
Following the success of Landlord, we intend to release Big Data Game Engine.
We are expect that our Game Engine will simplify game development for external companies and make it much more cost and time effective, as there will not be a need for artificially created content.

Office Manager / Administrative Assistant

Location: Kraków

Reference No.: 1

 

Job description

Your main goal will be supporting our administration processes, like bookkeeping, running the office, maintaining order and structure, and preparing reports.

You should have experience in the accountancy field. Knowledge of legal procedures will be a great plus, however it is not required. Your work will keep connected with company's Directors/Leaders so you will have the best opportunity to develop your skills and help the company to achieve its goals.


Work from office at:

Podole 60

30-394 Kraków

 

RESPONSIBILITIES AT THIS POSITION

  • administration tasks
  • cooperation with accountants and payroll; settlements, verification, submitting data / documents / invoices
  • creating reports for Managers and support their work
  • take care of company's expenses
  • onboarding and outboarding employees
  • buying office supplies and equipment
  • managing office equipment, take care of the efficiency of office equipment
  • take care of the office and orders, organize daily work
  • organization and maintenance of order in company documents, ensuring the completeness of documents
  • planing and organizing business trips for few or more people
  • settle remuneration
  • present ideas for improving the functioning of the company's administration
  • maintain order, safety and cleanliness in the company's premises
  • ensure confidentiality and discretion
  • coordinating collection and delivery of letters and parcels

EQUIPMENT SUPPLIED

  • operating System
  • Apple, Linux, Windows
  • Computer
  • Workstation, Laptop
  • Monitors27" Up to 2

More about our technology:https://www.youtube.com/watch?v=cfgh52kP-U4

Requirements

  • organizational skills
  • short-term and long-term planning
  • knowledge of accounting
  • Microsoft Excel
  • communicative English 
  • fluency in Polish

REQUIRED SKILLS

  • task management
  • communication skills
  • accountancy/bookkeeping
  • document management

We offer

OUR PERKS

  • Leader's support - Ask for help, give and get feedback, set up goals and develop your skills.
  • Knowledge sharing - Employee development is key for us!
  • Fast-paced career - Professional growth opportunities, supported by a performance review process
  • Devices - You will have the proper resources you need for your work
  • Beautiful office - Ingenious office space with plenty of room, located in KPT
  • Flexible hours - Whether you are an early bird or late owl - we get you covered.
  • Growth budget - Let us know if you need any book or other materials that will help you grow
  • Open kitchen - Coffee, juices, fruits, fully stocked fridge and more - come and see ;)
  • Sport - We regularly play together and you are invited as well!
  • Team gatherings - Take part in events with pizza, games, snacks with a good company.
  • Stock option plan - We would like to share our success with you and take part in our ESOP plan.
  • Conferences, for example: GDC, DD, GIC.
Please add the following clause: I agree to the processing of my personal data for the needs necessary in the recruitment process.
 

Podobne oferty

  • Pracownik biurowy z językiem francuskim

    AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.   Zegartowice, koło Dobczyc - powiat Myślenicki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: kontakt z klientami firmy, bezpośrednia obsługa telefoniczna oraz mailowa;
  • Client Service Delivery Administrator with Norwegian

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
  • Pracownik biurowy - recepcjonista

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  część etatu
    5 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie rezerwacjami sal; Obsługa gości; Przegląd i konfiguracja sal konferencyjnych, zarządzanie sprzętem AV; Kontrola czystości; Przyjmowanie połączeń i korespondencji; Nadzór nad serwisami sprzątającymi i florystycznymi; Zarządzanie zamówieniami biurowymi i...
  • Administrative Assistant

    Paroptik   Kraków, Śródmieście    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  część etatu   55,00 - 60,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Part-time Production Assistant The Production Assistant will assist the Client with day-to-day business operations. Operations can include clerical office tasks, scheduling and calendar management, coordinating and tracking payments and documents, picking up items, running errands, communications,...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  część etatu
    5 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie rezerwacjami sal; Przyjmowanie gości; Przegląd sal konferencyjnych, re-konfiguracje sal, obsługa sal w zakresie TV/VC; Regularna kontrola czystości sal; Odbieranie i łączenie telefonów zewnętrznych i wewnętrznych; Zrządzanie skrzynką mailową; Zrządzanie...
  • Pracownik z językiem francuskim

    AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.   Zegartowice, koło Dobczyc    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: kontakt z klientami firmy, bezpośrednia obsługa telefoniczna oraz mailowa; wspomaganie działu projektowego w kontaktach z wykonawcami oraz odbiorcami;
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Holcim Polska S.A   Kraków, Nowa Huta, ul. Cementowa 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Czym będziesz się zajmować? Zapewnienie sprawnej obsługi członków zarządu (m.in. prowadzenie kalendarza, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków umawianie spotkań). Współpraca z działami i zarządzanie komunikacją pomiędzy zarządem a zespołem. Prowadzenie...
  • Privacy Data Analyst - Fluent German

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Tertium Business Park    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Duties and Responsibilities Review and process incoming privacy requests through online tools Evaluate validity of each request in line with our clients policies; Continually educate yourself about changes to policies and protocols with the support of our Training and Quality Departments; Work...
  • Executive Assistant

    Aon   Kraków    praca hybrydowa   dziś wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines. Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients,...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

    AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.   Zegartowice, koło Dobczyc    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Obowiązki: Obsługa klientów: telefon, email; Wsparcie dla działu projektowego i współpraca z partnerami;