Najnowsze oferty pracy

  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Kraków, ul. Fabryczna    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji; Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku...
  • UK Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    What the day will look like Administering mailboxes, Document Management System, and responding to queries from stakeholders, and members of the plan withing agreed time. Managing, updating websites and mobile apps & ensuring they work accurately. Supervising and controlling DC-related financial...
  • Asystent ds. Rekrutacji i Obsługi Klienta

    MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.   Kraków, (ul. Myślenicka 106)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Obowiązki: Odbieranie i inicjowanie rozmów telefonicznych. Przeprowadzanie wstępnych etapów rekrutacji dla niższych oraz średnich szczebli (projekty międzynarodowe). Zarządzanie systemem rekrutacyjnym. Zarządzanie korespondencją e-mailową i profilami na portalach społecznościowych....
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    Fitness Platinium   Kraków, ul. Juliusza Lea 116    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Pracuj z nami! bądź odpowiedzialny/a za administrowanie klubami fitness w wyznaczonym regionie Polski, kontroluj i weryfikuj merytorycznie dokumenty księgowe, analizuj faktury czynszowo-mediowe, współpracuj z dostawcami usług zewnętrznych, kontaktuj się z instytucjami i urzędami w zakresie...
  • Pracownik działu marketingu

    Schwinn Polska Sp. z o.o.   Kraków, ul. Nad Drwiną 4    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Obsługa zapytań i korespondencji (mail, telefon) Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień; Współpraca z działem produkcji i wysyłek oraz wysyłanie potwierdzeń; Wystawianie dokumentów sprzedażowych; Sporządzanie cyklicznych raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne;...
  • Asystent ds. rekrutacji - pracownik biurowy

    MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.   Kraków, (ul. Myślenicka 106)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska: obsługa połączeń przychodzących oraz wykonywanie połączeń wychodzących; przeprowadzanie procesu wstępnej rekrutacji pracowników na stanowiska niskiego i średniego szczebla (projekty zagraniczne) obsługa informatycznego systemu rekrutacyjnego; obsługa korespondencji...
  • Kierownik Archiwum

    Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie   Kraków, Podgórze    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Kierownik Archiwum podlega służbowo Dyrektorowi Szpitala. Pełni nadzór nad zadaniami realizowanymi w Archiwum przez podległy personel czyli: Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do Archiwum Zakładowego na podstawie spisów...
  • Młodszy specjalista ds. marketingu

    Lanster Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku należeć będzie: nawiązywanie kontaktu telefonicznego z wybranymi firmami oraz instytucjami na terenie Polski; tworzenie i uzupełnianie bazy potencjalnych klientów; współpraca z działem handlowym dla wyznaczonego obszaru i siedziby firmy;...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Privacy Data Analyst - Fluent German

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Tertium Business Park    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Duties and Responsibilities Review and process incoming privacy requests through online tools Evaluate validity of each request in line with our clients policies; Continually educate yourself about changes to policies and protocols with the support of our Training and Quality Departments; Work...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Pracownik Biurowy Kraków
Office Manager / Administrative Assistant

Office Manager / Administrative Assistant

Reality Games Polska SA
Kraków
asystent / kierownik/koordynator
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
1035 dni temu

Ogłoszenie numer: 6433572, from 2022-02-22

Reality Games is an up and coming gaming studio developing mobile games based on live, real world Big data.
We are team of 50 people located in Krakow at Krakowski Park Technologiczny. We have also business representatives in London.

In early 2015, Reality Games launched its first game based on: Landlord Real Estate Tycoon.
It received huge global success with over 12 million players.
Following the success of Landlord, we intend to release Big Data Game Engine.
We are expect that our Game Engine will simplify game development for external companies and make it much more cost and time effective, as there will not be a need for artificially created content.

Office Manager / Administrative Assistant

Location: Kraków

Reference No.: 1

 

Job description

Your main goal will be supporting our administration processes, like bookkeeping, running the office, maintaining order and structure, and preparing reports.

You should have experience in the accountancy field. Knowledge of legal procedures will be a great plus, however it is not required. Your work will keep connected with company's Directors/Leaders so you will have the best opportunity to develop your skills and help the company to achieve its goals.


Work from office at:

Podole 60

30-394 Kraków

 

RESPONSIBILITIES AT THIS POSITION

  • administration tasks
  • cooperation with accountants and payroll; settlements, verification, submitting data / documents / invoices
  • creating reports for Managers and support their work
  • take care of company's expenses
  • onboarding and outboarding employees
  • buying office supplies and equipment
  • managing office equipment, take care of the efficiency of office equipment
  • take care of the office and orders, organize daily work
  • organization and maintenance of order in company documents, ensuring the completeness of documents
  • planing and organizing business trips for few or more people
  • settle remuneration
  • present ideas for improving the functioning of the company's administration
  • maintain order, safety and cleanliness in the company's premises
  • ensure confidentiality and discretion
  • coordinating collection and delivery of letters and parcels

EQUIPMENT SUPPLIED

  • operating System
  • Apple, Linux, Windows
  • Computer
  • Workstation, Laptop
  • Monitors27" Up to 2

More about our technology:https://www.youtube.com/watch?v=cfgh52kP-U4

Requirements

  • organizational skills
  • short-term and long-term planning
  • knowledge of accounting
  • Microsoft Excel
  • communicative English 
  • fluency in Polish

REQUIRED SKILLS

  • task management
  • communication skills
  • accountancy/bookkeeping
  • document management

We offer

OUR PERKS

  • Leader's support - Ask for help, give and get feedback, set up goals and develop your skills.
  • Knowledge sharing - Employee development is key for us!
  • Fast-paced career - Professional growth opportunities, supported by a performance review process
  • Devices - You will have the proper resources you need for your work
  • Beautiful office - Ingenious office space with plenty of room, located in KPT
  • Flexible hours - Whether you are an early bird or late owl - we get you covered.
  • Growth budget - Let us know if you need any book or other materials that will help you grow
  • Open kitchen - Coffee, juices, fruits, fully stocked fridge and more - come and see ;)
  • Sport - We regularly play together and you are invited as well!
  • Team gatherings - Take part in events with pizza, games, snacks with a good company.
  • Stock option plan - We would like to share our success with you and take part in our ESOP plan.
  • Conferences, for example: GDC, DD, GIC.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Kraków, ul. Fabryczna    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji; Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku...
  • UK Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    What the day will look like Administering mailboxes, Document Management System, and responding to queries from stakeholders, and members of the plan withing agreed time. Managing, updating websites and mobile apps & ensuring they work accurately. Supervising and controlling DC-related financial...
  • Asystent ds. Rekrutacji i Obsługi Klienta

    MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.   Kraków, (ul. Myślenicka 106)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Obowiązki: Odbieranie i inicjowanie rozmów telefonicznych. Przeprowadzanie wstępnych etapów rekrutacji dla niższych oraz średnich szczebli (projekty międzynarodowe). Zarządzanie systemem rekrutacyjnym. Zarządzanie korespondencją e-mailową i profilami na portalach społecznościowych....
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    Fitness Platinium   Kraków, ul. Juliusza Lea 116    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Pracuj z nami! bądź odpowiedzialny/a za administrowanie klubami fitness w wyznaczonym regionie Polski, kontroluj i weryfikuj merytorycznie dokumenty księgowe, analizuj faktury czynszowo-mediowe, współpracuj z dostawcami usług zewnętrznych, kontaktuj się z instytucjami i urzędami w zakresie...
  • Pracownik działu marketingu

    Schwinn Polska Sp. z o.o.   Kraków, ul. Nad Drwiną 4    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Obsługa zapytań i korespondencji (mail, telefon) Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień; Współpraca z działem produkcji i wysyłek oraz wysyłanie potwierdzeń; Wystawianie dokumentów sprzedażowych; Sporządzanie cyklicznych raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne;...
  • Asystent ds. rekrutacji - pracownik biurowy

    MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.   Kraków, (ul. Myślenicka 106)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska: obsługa połączeń przychodzących oraz wykonywanie połączeń wychodzących; przeprowadzanie procesu wstępnej rekrutacji pracowników na stanowiska niskiego i średniego szczebla (projekty zagraniczne) obsługa informatycznego systemu rekrutacyjnego; obsługa korespondencji...
  • Kierownik Archiwum

    Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie   Kraków, Podgórze    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Kierownik Archiwum podlega służbowo Dyrektorowi Szpitala. Pełni nadzór nad zadaniami realizowanymi w Archiwum przez podległy personel czyli: Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do Archiwum Zakładowego na podstawie spisów...
  • Młodszy specjalista ds. marketingu

    Lanster Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku należeć będzie: nawiązywanie kontaktu telefonicznego z wybranymi firmami oraz instytucjami na terenie Polski; tworzenie i uzupełnianie bazy potencjalnych klientów; współpraca z działem handlowym dla wyznaczonego obszaru i siedziby firmy;...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Privacy Data Analyst - Fluent German

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Tertium Business Park    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Duties and Responsibilities Review and process incoming privacy requests through online tools Evaluate validity of each request in line with our clients policies; Continually educate yourself about changes to policies and protocols with the support of our Training and Quality Departments; Work...