STS jest największą polską firmą bukmacherską, która działa również na kilkunastu rynkach europejskich. Spółka powstała w 1997 roku, posiada biura w Katowicach, Warszawie, Pradze oraz na Malcie i obecnie zatrudnia blisko 1500 osób. Jesteśmy innowacyjnym bukmacherem, który świadczy usługi za pośrednictwem strony internetowej, jak i jej mobilnej wersji oraz aplikacji dedykowanej systemom Android czy iOS. Opracowaliśmy m.in. własny system wypłat - STSpay - oraz udostępniamy usługę STS TV z transmisjami najważniejszych wydarzeń sportowych. Posiadamy również ogólnopolską sieć nowoczesnych lokali stacjonarnych. Jesteśmy największym prywatnym sponsorem polskiego sportu - STS to oficjalny partner Reprezentacji Polski w piłce nożnej oraz wielu klubów sportowych z różnych dyscyplin. Prowadzimy także fundację Sport Twoją Szansą.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Praca w nowoczesnym biurze w Katowicach w pełnym wymiarze godzin,
- Darmowe zajęcia z języka angielskiego,
- Dostęp do programu Referral Bonus,
- Karta MultiSport oraz Ubezpieczenie Grupowe,
- Dostęp do Chill Out Room,
- Darmowe bilety na wydarzenia sportowe,
- Finansowanie szkoleń, konferencji i eventów,
- Dofinansowanie do Bistro oraz codzienne świeże owoce i dobra kawa w firmie.
- Min roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Biegła znajomość pakietu MSOffice,
- Znajomość urządzeń biurowych,
- Otwartość na pracę pod presją czasu i stresu,
- Samodzielność w działaniu oraz wysoka kultura osobista,
- Bardzo dobrą umiejętność organizacji pracy i umiejętność ustalania priorytetów,
- Umiejętność obsługi programu ERP (Intense – mile widziana),
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (umożliwiającym odebraniu telefonu oraz obsługę zagranicznych gości w firmie).
- Prowadzenie korespondencji i zarządzanie kalendarzem spotkań,
- Koordynacja przepływu dokumentów i informacji,
- Nadzór nad terminowym dostarczaniem dokumentów,
- Obsługa firmowej poczty elektronicznej,
- Przygotowanie i obsługa spotkań,
- Dekretacja i dystrybucja korespondencji,
- Archiwizacja pism, umów, dokumentów,
- Obsługa urządzeń biurowych,
- Obsługa administracyjna: zamawianie niezbędnych artykułów,
- (biurowe, spożywcze, inne w ramach zatwierdzonego budżetu administracyjno-biurowego),
- Ogranizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych,
- Codzienny kontakt i współpraca z Office Assistant w Warszawie oraz na Malcie,
- Realizacja bieżących zadań zlecanych przez przełożonych.