Najnowsze oferty pracy

  • Asystent ds. Rekrutacji i Obsługi Klienta

    MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.   Kraków, (ul. Myślenicka 106)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Obowiązki: Odbieranie i inicjowanie rozmów telefonicznych. Przeprowadzanie wstępnych etapów rekrutacji dla niższych oraz średnich szczebli (projekty międzynarodowe). Zarządzanie systemem rekrutacyjnym. Zarządzanie korespondencją e-mailową i profilami na portalach społecznościowych....
  • Asystent gier kasynowych

    Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: Obsługa klientów kasyna. Prowadzenie gier takich jak ruletka, Black Jack i poker. Utrzymanie pozytywnego wizerunku placówki.
  • Asystent / Asystentka w Dziale Audytu

    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych spółek z audytu ogólnego lub instytucji finansowych; pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego; poznanie obowiązujących standardów oraz...
  • Asystent ds. rekrutacji - pracownik biurowy

    MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.   Kraków, (ul. Myślenicka 106)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: obsługa połączeń przychodzących oraz wykonywanie połączeń wychodzących; przeprowadzanie procesu wstępnej rekrutacji pracowników na stanowiska niskiego i średniego szczebla (projekty zagraniczne) obsługa informatycznego systemu rekrutacyjnego; obsługa korespondencji...
  • Asystentka Stomatologiczna / Asystent Stomatologiczny

    Medicover Stomatologia   Kraków, ul. Radzikowskiego 18    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa zlecenie  część etatu
    6 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Przygotowanie gabinetu stomatologicznego do pracy z lekarzem. Asystowanie przy zabiegach stomatologicznych (standard pracy na 4 ręce). Sterylizacja narzędzi i materiałów.
  • Asystent / Asystentka Kupca Mody marki Vistula

    VRG S.A.   Kraków    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: współpraca z kupcem podczas procesu przygotowania i realizacji zamówień produktów dla marki Vistula, komunikacja z zagranicznymi dostawcami - głównie mailowo w języku angielskim, przygotowywanie produktów do spotkań działowych...
  • IP Assistant / Paralegal

    AIPEX   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
  • Asystent Działu Księgowości

    Biuro Rachunkowe LYSKA sp. z o.o.   Nowy Targ    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Współpraca ze specjalistami ds. księgowości w zakresie: Analiza i uzgadnianie kont księgi głównej, Sporządzanie zestawień i analiz ekonomicznych, Digitalizacja oraz import dokumentów księgowych do systemu ERP, Stopniowe wdrażanie się w tematykę podatkową i księgową.
  • Asystent Działu Księgowości

    Biuro Rachunkowe LYSKA sp. z o.o.   Krościenko nad Dunajcem    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Współpraca ze specjalistami ds. księgowości w zakresie: Analiza i uzgadnianie kont księgi głównej, Sporządzanie zestawień i analiz ekonomicznych, Digitalizacja oraz import dokumentów księgowych do systemu ERP, Stopniowe wdrażanie się w tematykę podatkową i księgową.
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
Zobacz więcej ofert pracy

Office Assistant

GlobalLogic S.A.
Kraków
praca stacjonarna
2299 dni temu
Office Assistant
Work Location: Kraków
Project description

GlobalLogic Poland is located in five cities – Wrocław, Kraków, Szczecin, Koszalin, Zielona Góra – and employs over 1000 engineers. In Poland the company specializes in embedded systems software development, as well as digital transformation for the automotive, telecommunication, IoT/M2M, industry 4.0, semiconductor and security sector. Taking a design-led engineering approach, GlobalLogic Poland collaborates with many of the DACH region’s leading businesses to develop products and services that disrupt industries and expectations.

You will be responsible for
  • Taking care of the reception appearance and the technical condition of the office;
  • Providing organizational and administrative support for all departments (e.g.: organizing and scheduling meetings and appointments, booking business trips, organizing company events, coordinating the meeting calendar, guest services etc.);
  • Managing office (e.g.: handling of in- and outgoing correspondence, ordering office equipment and kitchen supplies, cooperating with Landlords, technical service, and external companies, coordination of cleaning services, etc.);
  • Processing expenses sheets and invoices;
  • Cooperating with departments, such as Marketing, HR, Finance, Legal and Purchasing and taking care of the flow of information;
  • Helping with on-boarding of new employees, performing travel training on the internal tool, making an employee’s settlements (reimbursements);
  • Performing all tasks related to employee issues;
  • Other administrative work and supporting management.
Requirements
  • Experience in administrative, office management, etc.;
  • Excellent communication skills with a very good command of written and spoken English (at least B2);
  • Advanced MS Office and Google docs skills;
  • Ability to prioritize tasks, organize your own working time and work the under pressure;
  • Self-reliance and flexibility;
  • Positive attitude and ability to deal with difficult situations;
  • Experience in processing expenses sheets and invoices would be an asset.
We Offer
  • Great working atmosphere in an international team of excellent specialists;
  • The culture of open communication and exchange of experience, access to the latest technology and our know-how;
  • Participation in interesting and varied projects (local and international), the possibility of foreign travel;
  • Development paths suited to individual talents: international exchange of knowledge, professional certifications;
  • Working conditions that will give you a sense of financial security and will make your dreams come true;
  • Flexible working time;
  • A rich benefits package: private medical care, group life insurance, travel insurance, food subsidies, participation in sport classes, cultural activities;
  • Delicious coffee and 20 different tea flavors.

Send you application by clicking "Aplikuj Teraz" button.

Your message subject shall include job position.

By sending application, I agree with the processing of my personal data by GlobalLogic in connection with the selection procedure for a job position in the company. My information will be stored in the database of applicants of GlobalLogic which may use this data to contact candidates when new job opportunities are opened. I have read GlobalLogic Privacy Policy (https://www.globallogic.com/pl/privacy-policy/) and I am aware of my rights and I know that I can withdraw my consent at any time. I know how to reach GlobalLogic for such purposes.

 

Podobne oferty

  • Asystent ds. Rekrutacji i Obsługi Klienta

    MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.   Kraków, (ul. Myślenicka 106)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Obowiązki: Odbieranie i inicjowanie rozmów telefonicznych. Przeprowadzanie wstępnych etapów rekrutacji dla niższych oraz średnich szczebli (projekty międzynarodowe). Zarządzanie systemem rekrutacyjnym. Zarządzanie korespondencją e-mailową i profilami na portalach społecznościowych....
  • Asystent gier kasynowych

    Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: Obsługa klientów kasyna. Prowadzenie gier takich jak ruletka, Black Jack i poker. Utrzymanie pozytywnego wizerunku placówki.
  • Asystent / Asystentka w Dziale Audytu

    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych spółek z audytu ogólnego lub instytucji finansowych; pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego; poznanie obowiązujących standardów oraz...
  • Asystent ds. rekrutacji - pracownik biurowy

    MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.   Kraków, (ul. Myślenicka 106)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: obsługa połączeń przychodzących oraz wykonywanie połączeń wychodzących; przeprowadzanie procesu wstępnej rekrutacji pracowników na stanowiska niskiego i średniego szczebla (projekty zagraniczne) obsługa informatycznego systemu rekrutacyjnego; obsługa korespondencji...
  • Asystentka Stomatologiczna / Asystent Stomatologiczny

    Medicover Stomatologia   Kraków, ul. Radzikowskiego 18    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa zlecenie  część etatu
    6 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Przygotowanie gabinetu stomatologicznego do pracy z lekarzem. Asystowanie przy zabiegach stomatologicznych (standard pracy na 4 ręce). Sterylizacja narzędzi i materiałów.
  • Asystent / Asystentka Kupca Mody marki Vistula

    VRG S.A.   Kraków    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: współpraca z kupcem podczas procesu przygotowania i realizacji zamówień produktów dla marki Vistula, komunikacja z zagranicznymi dostawcami - głównie mailowo w języku angielskim, przygotowywanie produktów do spotkań działowych...
  • IP Assistant / Paralegal

    AIPEX   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
  • Asystent Działu Księgowości

    Biuro Rachunkowe LYSKA sp. z o.o.   Nowy Targ    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Współpraca ze specjalistami ds. księgowości w zakresie: Analiza i uzgadnianie kont księgi głównej, Sporządzanie zestawień i analiz ekonomicznych, Digitalizacja oraz import dokumentów księgowych do systemu ERP, Stopniowe wdrażanie się w tematykę podatkową i księgową.
  • Asystent Działu Księgowości

    Biuro Rachunkowe LYSKA sp. z o.o.   Krościenko nad Dunajcem    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Współpraca ze specjalistami ds. księgowości w zakresie: Analiza i uzgadnianie kont księgi głównej, Sporządzanie zestawień i analiz ekonomicznych, Digitalizacja oraz import dokumentów księgowych do systemu ERP, Stopniowe wdrażanie się w tematykę podatkową i księgową.
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...