Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Office Assistant
Praca Tymczasowa
Nr Ref.: OAS/030/PEJ
- Współpraca z klientami, przygotowywanie ofert handlowych, organizacja spotkań biznesowych
- Nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą (w tym e-mail)
- Organizacja udziału w targach, konferencjach
- Ścisła współpraca z Działem Marketingu oraz innymi działami firmy w siedzibie zagranicą, codzienna współpraca z siedzibą firmy zagranicą
- Przygotowywanie raportów, statystyk, pism, raportów INTRASTAT
- Aktualizacja danych w systemie CRM
- Przygotowywanie faktur, współpraca z biurem rachunkowym
- Zaopatrywanie biura w niezbędne materiały biurowe
- Zarządzanie budżetem biura
- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej we współpracy z biurem rachunkowym
- Kilkuletnie doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - w mowie i piśmie, ze względu na stałą współpracę z siedzibą firmy zagranicą
- Podstawowa wiedza na temat fakturowania, zagadnień kadrowo/księgowych
- Bardzo dobra organizacja i zarządzanie czasem pracy
- Umiejętności rozwiązywania problemów
- Umiejętności pracy w zespole
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Ciekawą, samodzielną, różnorodną i rozwijającą pracę w dynamicznej firmie o zasięgu międzynarodowym
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Pakiet świadczeń socjalnych
- Przyjazną atmosferę pracy
- Możliwość wykorzystywania języków obcych w codziennej pracy
- Umowę o pracę tymczasową (około 1,5 roku)
- Zatrudnienie na pełny etat na umowę o pracę