Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Administracyjnych

    KRAKBAU S.A.   Kraków    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Prowadzenie sekretariatu; Prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących i przychodzących; Obsługa telefoniczna firmy; Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości i interesantów; Zaopatrywanie biura w niezbędne materiały do pracy; Dbanie o codzienne sprawne funkcjonowanie biura, w tym...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowych (Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowo - administracyjnych)

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania: fakturowanie korygowanie dokumentów księgowanie wyciągów bankowych; obsługa kasy fiskalnej; uczestniczenie w działaniach związanych z zamknięciem miesiąca i roku; pomoc innym członkom zespołu;
  • Pracownik Administracyjny w Sekcji ds. Dydaktyki i Karier Akademickich CM

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków /Opis zadań: obsługa programu USOS w zakresie toku studiów; sporządzanie wzorów decyzji administracyjnych w drugiej instancji w sprawach dotyczących toku studiów pierwszego, drugiego stopnia i jednolitych studiów magisterskich, prowadzenie postepowań odwoławczych;...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Kraków, ul. Fabryczna    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji; Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Specjalista ds. Administracji Laboratorium / Rejestratorka Medyczna

    Synevo Sp. z o.o.   Kraków, ul. Ujastek 3    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Opis stanowiska: Prowadzenie spraw administracyjnych Laboratorium Medycznego. Zarządzanie gospodarką magazynową (czasami trzeba coś przenieść, wypakować). Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań. Rejestracja zleceń. Kontakt z Kontrahentami. Opisywanie i procesowanie faktur do...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
  • Shipping Associate

    Paroptik   Kraków    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę tymczasową / zlecenie  część etatu   40,00 - 50,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Part-time Logistics Clerk The Logistics Clerk will assist the Client with day-to-day shipping and receiving operations. Operations include maintaining an inventory of product, fulfilling purchase orders, receiving shipments, inventory, unboxing, assembling, packaging and shipping logistics.
  • Recepcjonistka – pracownik administracyjny

    TECH STEROWNIKI II Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością   Wieprz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    bieżąca organizacja pracy sekretariatu, przygotowywanie i obsługa firmowych spotkań zewnętrznych i wewnętrznych, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, dbanie o kompleksowe zaopatrzenie biura, organizacja i obsługa wyjazdów służbowych prawników, prowadzenie oraz nadzór...
  • Sekretarka / Recepcjonistka

    TECH STEROWNIKI II Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością   Wieprz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    codzienna organizacja pracy sekretariatu, zarządzanie korespondencją, dbanie o kompleksowe zaopatrzenie biura, wspomaganie pracy firmy poprzez organizowanie spotkań i zarządzanie kalendarzem, organizacja wyjazdów służbowych pracowników (rezerwacja hoteli, lotów, wynajem samochodów).
Zobacz więcej ofert pracy

Office Administrator

Brainly
Kraków
praca stacjonarna
3855 dni temu

Ogłoszenie numer: 433693, z dnia 2014-05-01

Brainly

Brainly in only 5 years has become the leader in social learning, reaching more than 24 million unique users monthly. Already voted one of the most promising educational start-ups worldwide.

Office Administrator

Miejsce pracy: Kraków

Nr Ref.: office

 

Opis stanowiska

An interesting job opportunity for an Office Administrator has appeared to join our unique and international team and to play important role in our growth and development.

We are looking for someone who will take ownership of all activities needed for our office to run smoothly and will be implementing innovative ideas to create the best workplace in Europe, both representative and comfortable for our team members.

 

Responsibilities:

 

  • Manage and administer day-to-day operations so that the office and its amenities will be well maintained and operate effectively
  • Take crucial part in the project of creating new office space by challenging suppliers and our team to implement unconventional, modern and world-class solutions
  • Coordinate purchasing processes including sourcing, selection, negotiation and cooperation with all vendors/suppliers
  • Manage all administration and reception activities with an extra attention to warm welcoming and taking care of all guests and clients
  • Overlook and organise all travel activities including related logistics and transport support, the hotel/airlines reservations and administration of all travel expenses
  • Support recruitment processes by being responsible for posting job offers in various channels and medias
  • Documentation management (collection, transfer, preparing for signing, distribution, supervision, archiving) and preparation of invoices in cooperation with Sales Team
  • Liaise with office contractors/property managers including building and equipment maintenance ( like facility repairs, installations, small construction remodeling, grounds improvement)
  • Assisting in the management of various activities such as e.g. social events

 

Wymagania

  • At least 2 years of experience in a similar role/position
  • Open for and interested in a long term development in area of office management
  • Able to understand and act according to our values and unique start-up environment
  • Honest, straightforward and positive
  • Extremely well-organised and able to multi-task
  • Great presentation and communication skills
  • Responsible, goal-oriented and not being afraid of taking ownership
  • Creative and with a pro-active approach
  • Attention to detail
  • Excellent written and spoken English skills

 

Oferujemy

  • Working in vibrant and fast-paced start-up environment
  • Atmosphere of cooperation, support and understanding
  • Being a part of team creating world-class product and changing the future of education
  • Possibility to take part in challenging projects within area of office management
  • In time possibility to grow into Office/Facility Manager position
  • Independence, freedom and individual approach
  • Time-amusers: coffee chats, 50 kinds of tea, Xbox, fresh fruit and vegetables, social events

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Administracyjnych

    KRAKBAU S.A.   Kraków    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Prowadzenie sekretariatu; Prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących i przychodzących; Obsługa telefoniczna firmy; Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości i interesantów; Zaopatrywanie biura w niezbędne materiały do pracy; Dbanie o codzienne sprawne funkcjonowanie biura, w tym...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowych (Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowo - administracyjnych)

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania: fakturowanie korygowanie dokumentów księgowanie wyciągów bankowych; obsługa kasy fiskalnej; uczestniczenie w działaniach związanych z zamknięciem miesiąca i roku; pomoc innym członkom zespołu;
  • Pracownik Administracyjny w Sekcji ds. Dydaktyki i Karier Akademickich CM

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków /Opis zadań: obsługa programu USOS w zakresie toku studiów; sporządzanie wzorów decyzji administracyjnych w drugiej instancji w sprawach dotyczących toku studiów pierwszego, drugiego stopnia i jednolitych studiów magisterskich, prowadzenie postepowań odwoławczych;...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Kraków, ul. Fabryczna    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji; Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Specjalista ds. Administracji Laboratorium / Rejestratorka Medyczna

    Synevo Sp. z o.o.   Kraków, ul. Ujastek 3    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Opis stanowiska: Prowadzenie spraw administracyjnych Laboratorium Medycznego. Zarządzanie gospodarką magazynową (czasami trzeba coś przenieść, wypakować). Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań. Rejestracja zleceń. Kontakt z Kontrahentami. Opisywanie i procesowanie faktur do...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
  • Shipping Associate

    Paroptik   Kraków    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę tymczasową / zlecenie  część etatu   40,00 - 50,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Part-time Logistics Clerk The Logistics Clerk will assist the Client with day-to-day shipping and receiving operations. Operations include maintaining an inventory of product, fulfilling purchase orders, receiving shipments, inventory, unboxing, assembling, packaging and shipping logistics.
  • Recepcjonistka – pracownik administracyjny

    TECH STEROWNIKI II Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością   Wieprz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    bieżąca organizacja pracy sekretariatu, przygotowywanie i obsługa firmowych spotkań zewnętrznych i wewnętrznych, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, dbanie o kompleksowe zaopatrzenie biura, organizacja i obsługa wyjazdów służbowych prawników, prowadzenie oraz nadzór...
  • Sekretarka / Recepcjonistka

    TECH STEROWNIKI II Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością   Wieprz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    codzienna organizacja pracy sekretariatu, zarządzanie korespondencją, dbanie o kompleksowe zaopatrzenie biura, wspomaganie pracy firmy poprzez organizowanie spotkań i zarządzanie kalendarzem, organizacja wyjazdów służbowych pracowników (rezerwacja hoteli, lotów, wynajem samochodów).