Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

    PKO Bank Polski   Gdynia, Jerzego Waszyngtona 17    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    5 dni
    Na co dzień w naszym zespole:zajmujesz się zgłoszeniami dotyczącymi bieżącej obsługi wszystkich produktów, z których korzystają korporacje i przedsiębiorstwa,rozpatrujesz reklamacje,sporządzasz dokumenty na potrzeby klienta np. opinie bankowe, zaświadczenia,zapewniasz kompleksową...
  • Kontroler Danych Osobowych z j. niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu...
  • Υπεύθυνος επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων με ελληνική γλώσσα

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Τα καθήκοντά σας θα περιλαμβάνουν: Επαλήθευση τραπεζικών πελατών μέσω video chat με τα υψηλότερα πρότυπα. Ενεργή προσπάθεια για την επίτευξη των δεικτών ικανοποίησης...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Latvian or Lithuanian or Estonian speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdynia Specjalista ds. Obsługi Klienta Gdynia
Ocean Digital Customer Service Administrator

Ocean Digital Customer Service Administrator

CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.
Gdynia
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
904 dni temu
At CEVA, we believe that logistics is a people business, that’s why we create an environment of trust and team spirit - we encourage initiative and we empower our talent to grow in their careers. We are supply chain experts and live and breathe it every day. We offer a broad range of services in Contract Logistics, Air, Ocean and Ground management thanks to our 78,000 employees, operating in more than 160 countries. At CEVA, we are passionate about our work and the value we deliver to our customers and as a company, we are growing at a fast pace - do you Dare to Grow with us?
Ocean Digital Customer Service Administrator
Job location: Gdynia

WHAT ARE YOU GOING TO DO?

  • Process the incoming Transport Order Request from myCEVA and properly prepare information to be addressed to the origin and destination stations.
  • Manage large amounts of incoming contact requests (either phone, chat online, email, etc…).
  • Assist our Digital customers with any questions or issues that arise by handling inbound chat online, calls, emails, and support tickets, and by responding efficiently to customer questions regarding the status of shipments.
  • Go the extra mile to onboard and engage customers by building sustainable relationships of trust through open and interactive communication.
  • Liaise with other CEVA offices, especially origin and destination operations in Freight Management stations to resolve issues and coordinate actions and tasks.
  • Monitor the update of milestones by origin and destination stations in order to ensure end to end visibility is always provided to digital customers with an accurate and timely updated information.
  • Handle complaints and resolve service issues by clarifying the customer's complaint, determining the cause of the problem, selecting, and explaining the best solution to solve the problem and following up to ensure resolution of the issue.
  • Provide accurate, valid, and complete information by using the right methods/tools
  • Follow processes, work instructions and pre-established guidelines from the Digital Customer Service Process to perform the functions of the job.

WHAT ARE WE LOOKING FOR?

  • Minimum one-year experience as freight management operator or customer service representative in a station
  • Strong communication handling skills and active listening
  • Customer service and people oriented
  • Extensive computer, digital tools, and telephone work
  • Data entry, problem solving, workflow management are key tasks to be performed daily
  • Problem solving
  • Attention to detail
  • Organizational skills
WHAT DO WE HAVE TO OFFER?
  • Interesting, quite independent job in global organization with multiple development opportunities,
  • Friendly work atmosphere & market competitive package (private medical care, life insurance)


As a global organization, and as part of the CMA CGM Group, diversity is critical to our business success; only when we can reflect the cultures, languages, behaviors and local knowledge of our customers, we can succeed. By employing people with different experiences and abilities, we expand our knowledge and increase our creativity and innovation.

Please note: Legitimate CEVA Logistics recruitment processes include communication with candidates through recognized professional networks, such as LinkedIn or via an official company email address: firstname.lastname@cevalogistics.com. We recommend that you do not respond to unsolicited business propositions and/or offers from people with whom you are unfamiliar.
 

Poznaj

CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.

CEVA - wiodący globalny operator logistyczny, dostarczający dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji oraz zarządzania transportem. CEVA jest obecna w ponad 160 krajach oraz zatrudnia około 58 000 pracowników. CEVA będąc częścią grupy CMA CGM która jest czołowym, międzynarodowym armatorem morskim, zapewnia kompleksowe rozwiązania w zarządzaniu łańcuchem dostaw, jednocześnie będąc jedną z najbardziej zaawansowanych technologicznie firm na rynku usług logistycznych.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

    PKO Bank Polski   Gdynia, Jerzego Waszyngtona 17    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    5 dni
    Na co dzień w naszym zespole:zajmujesz się zgłoszeniami dotyczącymi bieżącej obsługi wszystkich produktów, z których korzystają korporacje i przedsiębiorstwa,rozpatrujesz reklamacje,sporządzasz dokumenty na potrzeby klienta np. opinie bankowe, zaświadczenia,zapewniasz kompleksową...
  • Kontroler Danych Osobowych z j. niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu...
  • Υπεύθυνος επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων με ελληνική γλώσσα

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Τα καθήκοντά σας θα περιλαμβάνουν: Επαλήθευση τραπεζικών πελατών μέσω video chat με τα υψηλότερα πρότυπα. Ενεργή προσπάθεια για την επίτευξη των δεικτών ικανοποίησης...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Latvian or Lithuanian or Estonian speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...