WHAT ARE YOU GOING TO DO?
- Process the incoming Transport Order Request from myCEVA and properly prepare information to be addressed to the origin and destination stations.
- Manage large amounts of incoming contact requests (either phone, chat online, email, etc…).
- Assist our Digital customers with any questions or issues that arise by handling inbound chat online, calls, emails, and support tickets, and by responding efficiently to customer questions regarding the status of shipments.
- Go the extra mile to onboard and engage customers by building sustainable relationships of trust through open and interactive communication.
- Liaise with other CEVA offices, especially origin and destination operations in Freight Management stations to resolve issues and coordinate actions and tasks.
- Monitor the update of milestones by origin and destination stations in order to ensure end to end visibility is always provided to digital customers with an accurate and timely updated information.
- Handle complaints and resolve service issues by clarifying the customer's complaint, determining the cause of the problem, selecting, and explaining the best solution to solve the problem and following up to ensure resolution of the issue.
- Provide accurate, valid, and complete information by using the right methods/tools
- Follow processes, work instructions and pre-established guidelines from the Digital Customer Service Process to perform the functions of the job.
WHAT ARE WE LOOKING FOR?
- Minimum one-year experience as freight management operator or customer service representative in a station
- Strong communication handling skills and active listening
- Customer service and people oriented
- Extensive computer, digital tools, and telephone work
- Data entry, problem solving, workflow management are key tasks to be performed daily
- Problem solving
- Attention to detail
- Organizational skills
- Interesting, quite independent job in global organization with multiple development opportunities,
- Friendly work atmosphere & market competitive package (private medical care, life insurance)
As a global organization, and as part of the CMA CGM Group, diversity is critical to our business success; only when we can reflect the cultures, languages, behaviors and local knowledge of our customers, we can succeed. By employing people with different experiences and abilities, we expand our knowledge and increase our creativity and innovation.
Please note: Legitimate CEVA Logistics recruitment processes include communication with candidates through recognized professional networks, such as LinkedIn or via an official company email address: firstname.lastname@cevalogistics.com. We recommend that you do not respond to unsolicited business propositions and/or offers from people with whom you are unfamiliar.
Poznaj
CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.
ul. Hodowców 37, 43-300,
CEVA Logistics Poland
Dlaczego warto?
CEVA jest wiodącym globalnym operatorem logistycznym, dostarczającym dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji i zarządzania transportem swoim klientom na wszystkich kontynentach.
Powyżej 40,000 specjalistów jest zaangażowanych w obsługę naszych klientów. Wdrażamy najlepsze praktyki, dzięki czemu dostarczamy JAKOŚĆ i DOSKONAŁOŚĆ. Stale pracujemy nad swoim rozwojem, co przekłada się na rozwój naszej Firmy.
Proces rekrutacji
- Krok Przesłanie aplikacji
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
Opinie o pracodawcy
-
Katarzyna Szpałek
L&D Coordinator Poland, Polska ponad 20 lat doświadczenia w CEVA
Mam za sobą ponad 20 lat doświadczenia w CEVA. Praca w Ceva dostarcza mi ciągłych wyzwań, daje mi dużą satysfakcję i motywuje mnie do działania.
-
Magda Kwiatkowska
Junior Financial Controller Air&Ocean E&CE, Polska 3 lata doświadczenia w CEVA
W firmie Ceva Freight Poland jestem zatrudniona od ponad trzech lat. Praca dała mi ogromną mozliwość rozwoju, zarówno zawodowego jak i osobistego.
Jedną z rzeczy, które bardzo sobie cenię to, że firmę tworzą ludzie- zgrane zespoły, profesjonaliści w swoich dziedzinach.
Ceva stara sie przyciągać oraz kierować na drogę rozwoju swoich najlepszych pracowników. Dzięki temu jesteśmy w stanie połączyć wyjątkową atmosferę jak i najwyższą wydajność. -
Peter Püringer
Air & Ocean Manager, Austria 21 lat doświadczenia w CEVA
Pracę w CEVA najbardziej cenię za różnorodność codziennych zadań, świetną pracę zespołową oraz zróżnicowany charakter pracy w globalnym otoczeniu.