Najnowsze oferty pracy

  • Doradca ds. obsługi wynajmu samochodów (kierowca)

    Masterlease   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Główne czynności: Realizowanie procesu wynajmu samochodów (praca mobilna, wydanie oraz odbiór pojazdów). Przyjmowanie i obsługa zamówień najmu samochodów od klientów przekazanych drogą telefoniczną, e-mailową. Przygotowywanie i uzupełnianie dokumentacji związanej z wynajmem...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Synevo Sp. z o.o.   Rumia, ul. Dąbrowskiego 27    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań; Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą; Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych; Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów; Prowadzenie dokumentacji medycznej...
  • Doradca Klienta – Mobilność i Wynajem Aut

    SIXT Rent a Car   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Twoje zadania: Kompleksowa obsługa klientów indywidualnych i biznesowych w zakresie wynajmu pojazdów, Wprowadzanie i nadzorowanie dokumentacji najmu – umowy, płatności, dane klientów, Budowanie relacji z klientami pojawiającymi się bez wcześniejszej rezerwacji, Wspieranie codziennej pracy...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Specjalista ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami; Dążenie do realizacji wskaźników satysfakcji klientów ustalonych przez managerów; Zaangażowane rozwiązywanie problemów i odpowiadanie na potrzeby klientów;
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu...
  • Specjalista ds. Wynajmu

    SIXT Rent a Car   Gdańsk, lotnisko    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska Profesjonalna obsługa Klienta - wynajem samochodów, realizacja rezerwacji i aktywne pozyskiwanie klientów “walk-in” Opieka nad dokumentacją najmu - wypełnianie umów, pobieranie płatności, weryfikacja Bieżąca praca administracyjna Dbałość o pozytywny wizerunek marki...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. rumuńskim)

    Kone Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu; będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się zgłoszeń; bierzesz udział w całym...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. greckim)

    Kone Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu; będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się zgłoszeń; bierzesz udział w całym...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. słoweńskim)

    Kone Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu; będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się zgłoszeń; bierzesz udział w całym...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdynia Specjalista ds. Obsługi Klienta Gdynia
Ocean Digital Customer Service Administrator

Ocean Digital Customer Service Administrator

CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.
Gdynia
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1039 dni temu
At CEVA, we believe that logistics is a people business, that’s why we create an environment of trust and team spirit - we encourage initiative and we empower our talent to grow in their careers. We are supply chain experts and live and breathe it every day. We offer a broad range of services in Contract Logistics, Air, Ocean and Ground management thanks to our 78,000 employees, operating in more than 160 countries. At CEVA, we are passionate about our work and the value we deliver to our customers and as a company, we are growing at a fast pace - do you Dare to Grow with us?
Ocean Digital Customer Service Administrator
Job location: Gdynia

WHAT ARE YOU GOING TO DO?

  • Process the incoming Transport Order Request from myCEVA and properly prepare information to be addressed to the origin and destination stations.
  • Manage large amounts of incoming contact requests (either phone, chat online, email, etc…).
  • Assist our Digital customers with any questions or issues that arise by handling inbound chat online, calls, emails, and support tickets, and by responding efficiently to customer questions regarding the status of shipments.
  • Go the extra mile to onboard and engage customers by building sustainable relationships of trust through open and interactive communication.
  • Liaise with other CEVA offices, especially origin and destination operations in Freight Management stations to resolve issues and coordinate actions and tasks.
  • Monitor the update of milestones by origin and destination stations in order to ensure end to end visibility is always provided to digital customers with an accurate and timely updated information.
  • Handle complaints and resolve service issues by clarifying the customer's complaint, determining the cause of the problem, selecting, and explaining the best solution to solve the problem and following up to ensure resolution of the issue.
  • Provide accurate, valid, and complete information by using the right methods/tools
  • Follow processes, work instructions and pre-established guidelines from the Digital Customer Service Process to perform the functions of the job.

WHAT ARE WE LOOKING FOR?

  • Minimum one-year experience as freight management operator or customer service representative in a station
  • Strong communication handling skills and active listening
  • Customer service and people oriented
  • Extensive computer, digital tools, and telephone work
  • Data entry, problem solving, workflow management are key tasks to be performed daily
  • Problem solving
  • Attention to detail
  • Organizational skills
WHAT DO WE HAVE TO OFFER?
  • Interesting, quite independent job in global organization with multiple development opportunities,
  • Friendly work atmosphere & market competitive package (private medical care, life insurance)


As a global organization, and as part of the CMA CGM Group, diversity is critical to our business success; only when we can reflect the cultures, languages, behaviors and local knowledge of our customers, we can succeed. By employing people with different experiences and abilities, we expand our knowledge and increase our creativity and innovation.

Please note: Legitimate CEVA Logistics recruitment processes include communication with candidates through recognized professional networks, such as LinkedIn or via an official company email address: firstname.lastname@cevalogistics.com. We recommend that you do not respond to unsolicited business propositions and/or offers from people with whom you are unfamiliar.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.

Bielsko-Biała
ul. Hodowców 37, 43-300,
CEVA Logistics Poland

Dlaczego warto?

CEVA jest wiodącym globalnym operatorem logistycznym, dostarczającym dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji i zarządzania transportem swoim klientom na wszystkich kontynentach.
Powyżej 40,000 specjalistów jest zaangażowanych w obsługę naszych klientów. Wdrażamy najlepsze praktyki, dzięki czemu dostarczamy JAKOŚĆ i DOSKONAŁOŚĆ. Stale pracujemy nad swoim rozwojem, co przekłada się na rozwój naszej Firmy.

Proces rekrutacji

Krok ikona analiza aplikacji Przesłanie aplikacji
Krok ikona rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok ikona spotkanie Spotkanie rekrutacyjne

Opinie o pracodawcy

zdjęcie pracownika

Katarzyna Szpałek

L&D Coordinator Poland, Polska ponad 20 lat doświadczenia w CEVA

Mam za sobą ponad 20 lat doświadczenia w CEVA. Praca w Ceva dostarcza mi ciągłych wyzwań, daje mi dużą satysfakcję i motywuje mnie do działania.

zdjęcie pracownika

Magda Kwiatkowska

Junior Financial Controller Air&Ocean E&CE, Polska 3 lata doświadczenia w CEVA

W firmie Ceva Freight Poland jestem zatrudniona od ponad trzech lat. Praca dała mi ogromną mozliwość rozwoju, zarówno zawodowego jak i osobistego.

Jedną z rzeczy, które bardzo sobie cenię to, że firmę tworzą ludzie- zgrane zespoły, profesjonaliści w swoich dziedzinach.

Ceva stara sie przyciągać oraz kierować na drogę rozwoju swoich najlepszych pracowników. Dzięki temu jesteśmy w stanie połączyć wyjątkową atmosferę jak i najwyższą wydajność.

zdjęcie pracownika

Peter Püringer

Air & Ocean Manager, Austria 21 lat doświadczenia w CEVA

Pracę w CEVA najbardziej cenię za różnorodność codziennych zadań, świetną pracę zespołową oraz zróżnicowany charakter pracy w globalnym otoczeniu.

Podobne oferty

  • Doradca ds. obsługi wynajmu samochodów (kierowca)

    Masterlease   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Główne czynności: Realizowanie procesu wynajmu samochodów (praca mobilna, wydanie oraz odbiór pojazdów). Przyjmowanie i obsługa zamówień najmu samochodów od klientów przekazanych drogą telefoniczną, e-mailową. Przygotowywanie i uzupełnianie dokumentacji związanej z wynajmem...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Synevo Sp. z o.o.   Rumia, ul. Dąbrowskiego 27    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań; Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą; Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych; Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów; Prowadzenie dokumentacji medycznej...
  • Doradca Klienta – Mobilność i Wynajem Aut

    SIXT Rent a Car   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Twoje zadania: Kompleksowa obsługa klientów indywidualnych i biznesowych w zakresie wynajmu pojazdów, Wprowadzanie i nadzorowanie dokumentacji najmu – umowy, płatności, dane klientów, Budowanie relacji z klientami pojawiającymi się bez wcześniejszej rezerwacji, Wspieranie codziennej pracy...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Specjalista ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami; Dążenie do realizacji wskaźników satysfakcji klientów ustalonych przez managerów; Zaangażowane rozwiązywanie problemów i odpowiadanie na potrzeby klientów;
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu...
  • Specjalista ds. Wynajmu

    SIXT Rent a Car   Gdańsk, lotnisko    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska Profesjonalna obsługa Klienta - wynajem samochodów, realizacja rezerwacji i aktywne pozyskiwanie klientów “walk-in” Opieka nad dokumentacją najmu - wypełnianie umów, pobieranie płatności, weryfikacja Bieżąca praca administracyjna Dbałość o pozytywny wizerunek marki...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. rumuńskim)

    Kone Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu; będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się zgłoszeń; bierzesz udział w całym...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. greckim)

    Kone Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu; będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się zgłoszeń; bierzesz udział w całym...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. słoweńskim)

    Kone Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu; będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się zgłoszeń; bierzesz udział w całym...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379