Do naszego hotelu Mercure Warszawa Centrum poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Obsługa gości dokonujących rezerwacji w nocy, zapewnienie prawidłowego przebiegu pobytu gościa w hotelu, zapewnienie funkcjonowania recepcji w nocy oraz koordynacja pozostałych służb odpowiednio do przyznanych uprawnień, prawidłowe zakończenie dziennych operacji kasowych i sporządzenie wymaganych raportów i sprawozdań.
- wykształcenie wyższe (hotelarstwo, turystyka, zarządzanie, finanse)
- min. 1 rok zatrudnienia na podobnym stanowisku
- ukończony kurs walutowy
- otwartość na gościa
- umiejętność analitycznego myślenia
- opanowanie, dokładność, sumienność
- Czujesz się kimś wyjątkowym
- Dzielisz naszą pasję gościnności
- Nie ustajesz w swoim rozwoju
- Masz odwagę pójść dalej
- Czujesz w sobie ducha zdobywcy
- Jesteś innowacyjny
- Szacunek i zaufanie są dla Ciebie ważne
Jeżeli tak, to TY jesteś osobą, której szukamy.
- zapewnimy Ci umowę o pracę
- interesującą, dynamiczną pracę, pełną wyzwań
- możliwości rozwoju w ramach funkcjonującego systemu szkoleń i konkursów w ramach sieci hoteli należących do marek ACCOR
- pakiet świadczeń socjalnych i opieki medycznej
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.