![](/img/firma/templates/735908/7493/top1.jpg)
Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Network Support Engineer (ASR9K)
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: 776903
Zadania:
- 2 linia wsparcia – konsultacje przez telefon/e-mail/fax
- Główny punkt kontaktowy przy problemach sieciowych o dużym wolumenie
- Support dla ogólnoświatowych klientów organizacji
- Prowadzenie szkoleń dotyczących systemów/produktów
- Pełnienie roli głównego eksperta dla klientów i pozostałych osób z zespołu
- Samodzielna praca z minimalnym nadzorem
- Współpraca z innymi teamami, klientami, end-userami
- Raportowanie do Managera (Advanced Services)
- 6-8 lat doświadczenia na analogicznym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość systemów telekomunikacyjnych i środowisk sieciowych
- Umiejętność analizowania, korzystania i konfiguracji średnich i dużych środowisk sieciowych
- Zaawansowana znajomość protokołów routingu: BGP, OSPF, IS-IS, MPLS, L2VPN
- Wcześniejsze doświadczenie we wsparciu: CRS, ASR9K, 7600 i 6500 a także UBR10k (mile widziane)
- Umiejętność samodzielnej pracy
- Minimum certyfikat CCIE (pełny)
- Doświadczenie w pracy u dostawcy usług
- Doświadczenie z ASR9K jest konieczne
- Możliwość długofalowej współpracy na projektach firmy Experis IT
- Współpraca w oparciu o kontrakt B2B
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Międzynarodowe środowisko pracy
Miejsce pracy: Kraków