Employer Branding
Employer Branding
na Praca.pl
Razem wejdźmy na szczyt
eb@praca.pl
Skontaktuj się z nami i
poznaj ofertę Employer Branding
70%
kandydatów chętniej zaaplikuje do pracodawcy, który aktywnie zarządza swoją marką *70%
kandydatów wysyła CV do prestiżowych pracodawców, mimo braku aktywnych ogłoszeń rekrutacyjnych * Miesięczna liczba
użytkowników na Praca.pl
użytkowników na Praca.pl
0 mln
źródło: Google Analytics
66%
kandydatów uważa, że będzie dłużej związanych zawodowo z pracodawcą z silną marką *47%
kandydatów uważa, że firmy komunikujące silną markę pracodawcy bardziej dbają o swoich pracowników ** źródło: Praca.pl "Badanie marki pracodawcy"
'Wykorzystaj sprawdzone rozwiązania
Profil pracodawcy
67%
kandydatów odwiedza profil pracodawcy na Praca.pl37%
kandydatów poszukuje informacji i opinii o pracodawcach na profilach w katalogu pracodawcy30%
kandydatów wskazało profil pracodawcy jako 1 z 3 kluczowych miejsc do komunikowania marki pracodawcy* źródło: Praca.pl "Badanie marki pracodawcy"
Poradnik Praca.pl
62%
czytelników Poradnika Praca.pl odwiedza stronę interesującego pracodawcy53%
czytelników Poradnika Praca.pl znajduje pracodawcę, u którego chce pracować w przyszłości1/3
czytelników po lekturze Poradnika Praca.pl poszukuje ofert konkretnych pracodawcówMagazyn dostępny jest zarówno w wersji drukowanej jak i elektronicznej na stronie www.praca.pl/poradnik
* źródło: ankieta "Ocena Poradnika Praca.pl "
Kampanie rekrutacyjne
Umożliwiamy tworzenie indywidualnych rozwiązań odpowiadających specyficznym potrzebom pracodawcy. Stawiamy na skuteczność:
Targetowanie
- Porzuć spray and pray
- Porzuć spray and pray
Content is the king
- Treść, najsilniejsze narzędzie
- Treść, najsilniejsze narzędzie
Video marketing
- Najskuteczniejsza forma przekazu
- Najskuteczniejsza forma przekazu