Najnowsze oferty pracy

  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje główne zadania: Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje, zapewniając wsparcie techniczne i merytoryczne.
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska   Warszawa, KEN 98    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Budowania Relacji z Klientem

    T-Mobile Polska S.A.   Warszawa, Galeria Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Profesjonalne doradztwo, obsługa i sprzedaż dla Klientów T-Mobile oraz pozyskiwanie nowych Klientów. Sprzedaż i promocja różnorodnych produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych narzędzi. Realizacja indywidualnych celów...
  • Konsultant Infolinii Obsługowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta 18    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Co oferujemy? Umowa zlecenie; Praca hybrydowa po wdrożeniu – min. 50% czasu zdalnie! Pełny etat: 8:00-16:00/9:00-17:00; Świetna lokalizacja: nasze biuro znajduje się w doskonałym węźle komunikacyjnym przy ul. Prostej; Fantastyczna atmosfera: pracujemy w naprawdę zgranym zespole z...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania: Wsparcie Klientów w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje – stawaj się niezawodnym wsparciem technicznym i merytorycznym. Zdobywaj wiedzę z zakresu finansów i obsługi klienta.
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska   Warszawa, CH Atrium Reduta    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Telemarketer - infolinia przychodząca

    Confilogi Group sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat   28,10 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Miejsce pracy: Zdalnie Jak będzie wyglądał twój dzień pracy? Telefoniczna, sprzedażowa obsługa klienta na infolinii przychodzącej, Wprowadzanie zamówień i powiększanie koszyków zakupowych, Odpowiadanie na potrzeby klientów z całej Polski, Codzienny rozwój umiejętności...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twoje główne zadania: Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje, zapewniając wsparcie techniczne i merytoryczne.
  • Technical support consultant with Dutch language

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Your main tasks: Assisting customers with technical problems related to ATM service. Responding to calls and complaints, providing technical and factual support.
  • Technical Support Consultant bij Dutch

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Jouw belangrijkste taken: Assisteren van klanten bij het oplossen van technische problemen met betrekking tot de werking van geldautomaten. Reageren op verzoeken en klachten, het bieden van technische en inhoudelijke ondersteuning.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Konsultant Telefoniczny Warszawa
Młodszy Specjalista w Zespole Zarządzania Ruchem- Obszar Contact Center

Młodszy Specjalista w Zespole Zarządzania Ruchem- Obszar Contact Center

Getin Noble Bank S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
1834 dni temu

poszukuje Kandydatów / Kandydatek do pracy na stanowisko:

Młodszy Specjalista w Zespole Zarządzania Ruchem- Obszar Contact Center
Warszawa
Zadania, które na Ciebie czekają to:
  • nadzór kolejek połączeń przychodzących oraz koordynacja połączeń wychodzących. Reagowanie na wzmożony ruch dzięki dostępnym narzędziom i procedurom,
  • obsługa aplikacji odpowiedzialnych za dystrybucję połączeń i obsługę ruchu Inbound/Outbound,
  • ustalanie dostępności Doradców w trakcie godzin pracy oraz koordynowanie statusów zalogowania,
  • dokonywanie zmian na  grafikach pracy, zarządzanie obsadą w celu zapewnienia obsługi i serwisu na wymaganym poziomie,
  • koordynowanie procedur awaryjnych związanych z nieprzewidzianym natężeniem ruchu Inbound/Outbound oraz dbanie o komunikację w Obszarze Contact Center podczas awarii,
  • tworzenie i modyfikacje raportów obrazujących pracę i ruch na infolinii,
  • weryfikacja błędów systemowych oraz przekazywanie ich do działu IT
Oczekujemy od Ciebie:
  • doskonałej znajomości środowiska pracy i specyfiki pracy Obszaru Contact Center, znajomość Systemów Bankowych od strony „Doradcy” będzie dodatkowym atutem,
  • dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności MS Excel,
  • umiejętności przedstawiania wniosków, rekomendacji językiem biznesowym i tworzenia prezentacji w Power Point,
  • umiejętności analitycznego myślenia oraz sympatii do pracy z aplikacjami typu CRM,
  • umiejętności myślenia perspektywicznego i przewidywania możliwych scenariuszy mogących mieć wpływ na ruch telefoniczny w Banku,
  • gotowości do pracy w zespole w trybie zmianowym, otwartości w komunikacji, chęci wzajemnej pomocy w wykonywaniu codziennych obowiązków,
  • minimum średniego wykształcenia
Pracując z nami, otrzymasz:
  • umowę o pracę(na zastępstwo)
  • prywatną opiekę medyczną,
  • dostęp do platformy MyBenefit z szeroką ofertą benefitów (m.in. bilety do kina, teatru)
  • dofinansowanie do karty MultiSport,
  • pakiet szkoleń wstępnych i rozwojowych,
  • pracę w nowoczesnym biurze.


Nasza praca została zauważona i doceniona
w prestiżowych rankingach:
Dołącz do
naszego zespołu!
z dopiskiem OCC/WRR/12/2019
APLIKUJ TERAZ
W dokumentach aplikacyjnych prosimy o umieszczenie stosownej zgody na przetwarzanie danych osobowych. Ma Pan/Pani możliwość odwołania udzielonej zgody w każdym czasie, ale wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Podanie przez Pana/Panią danych osobowych oraz załączenie klauzuli jest dobrowolne, ale ich niepodanie uniemożliwi udział w rekrutacji.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w obecnym procesie rekrutacji:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Getin Noble Bank S.A. z siedzibą w Warszawie zawartych w złożonej przeze mnie aplikacji, które wykraczają poza katalog danych, których może ode mnie żądać Bank na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu pracy i innych właściwych ustaw, w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacji.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w obecnym i przyszłych procesach rekrutacyjnych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Getin Noble Bank S.A. z siedzibą w Warszawie zawartych w złożonej przeze mnie aplikacji, które wykraczają poza katalog danych, których może ode mnie żądać Bank na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu pracy i innych właściwych ustaw, w celu przeprowadzenia obecnego i przyszłych procesów rekrutacyjnych.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami


Informacje o Administratorze danych przeczytasz TUTAJ.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Getin Noble Bank S.A. z siedzibą w Warszawie, kontakt:
Telefon: 664 919 797 lub 32 604 30 01 (z zagranicy)
Formularz kontaktowy: https://www.getinbank.pl/kontakt/formularz-kontaktowy (dalej „Bank”).

Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są:
- w zakresie danych osobowych wskazanych w art. 22 1 kodeksu pracy w związku z udziałem w procesie rekrutacji w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu pracy lub innych aktów prawnych, z których wynika konieczność wypełnienia przez Pracodawcę obowiązku nałożonego na niego przepisem prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
- w zakresie nieobjętym wymienionymi wyżej przepisem, na podstawie zgody wyrażonej w zakresie dobrowolnie podanych przez Pana/Panią danych w związku z uczestnictwem w rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być:
1) podmioty świadczące usługi na rzecz Pracodawcy w zakresie:
medycyny pracy (Medicover i placówki współpracujące)

Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane:

1) do zakończenia rekrutacji (oraz dodatkowo przez okres 3 lat), w związku z którą aplikował Pan/Pani do pracy u Pracodawcy, jeśli nie wyraził Pan/Pani zgody na przetwarzanie danych na potrzeby dalszych rekrutacji;
2) do 3 lat od dnia złożenia aplikacji w przypadku gdy wyraził Pan/Pani zgodę na przetwarzanie danych w celach przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że:
1) przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do swoich danych (art. 15 RODO), ich sprostowania (art. 16 RODO), usunięcia danych (art. 17 RODO),prawo ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO) oraz prawo do przenoszenia danych (art. 20 RODO);
2) przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
3) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale ich niepodanie uniemożliwi udział w rekrutacji;
4) Pracodawca powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez:
E-mail: iod@gnb.pl
Formularz kontaktowy na stronie: https://www.getinbank.pl/kontakt/formularz-kontaktowy.

*Best Quality Employer 2021 – tytuł przyznawany pracodawcom, którzy przestrzegają dobrych praktyk w polityce zatrudnienia, efektywnie zarządzają zasobami ludzkimi oraz pielęgnują kulturę organizacyjną i dobrą atmosferę wewnątrz firmy.
**Friendly Workplace 2021 - Drugi rok z rzędu otrzymaliśmy tytuł Friendly Workplace. To wyróżnienie dla firm, które stawiają na nowoczesne podejście do polityki personalnej i rozwoju pracowników.
***Złoty Bankier 2021 – W 2021 roku drugi rok z rzędu otrzymaliśmy tytuł Złotego Banku - zajęliśmy pierwsze miejsce w głównej kategorii: najlepsza wielokanałowa jakość obsługi. Zostaliśmy wyróżnieni także w kategorii: Bezpieczny bank – najlepsze praktyki oraz zajęliśmy trzecie miejsce w kategorii: Karta kredytowa.
****Przyjazny Bank Newsweeka 2020 – 3. miejsce w kategorii Klient zdalny to wyróżnienie dla naszego banku w kolejnej edycji rankingu Przyjazny Bank Newsweeka. Najwięcej punktów przyznawano tu w zakresie bankowości mobilnej, gdzie pod uwagę brano łatwość jej aktywacji, przyjazność nawigacji oraz dodatkowe funkcjonalności.
 

Podobne oferty

  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje główne zadania: Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje, zapewniając wsparcie techniczne i merytoryczne.
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska   Warszawa, KEN 98    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Budowania Relacji z Klientem

    T-Mobile Polska S.A.   Warszawa, Galeria Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Profesjonalne doradztwo, obsługa i sprzedaż dla Klientów T-Mobile oraz pozyskiwanie nowych Klientów. Sprzedaż i promocja różnorodnych produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych narzędzi. Realizacja indywidualnych celów...
  • Konsultant Infolinii Obsługowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta 18    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Co oferujemy? Umowa zlecenie; Praca hybrydowa po wdrożeniu – min. 50% czasu zdalnie! Pełny etat: 8:00-16:00/9:00-17:00; Świetna lokalizacja: nasze biuro znajduje się w doskonałym węźle komunikacyjnym przy ul. Prostej; Fantastyczna atmosfera: pracujemy w naprawdę zgranym zespole z...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania: Wsparcie Klientów w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje – stawaj się niezawodnym wsparciem technicznym i merytorycznym. Zdobywaj wiedzę z zakresu finansów i obsługi klienta.
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska   Warszawa, CH Atrium Reduta    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Telemarketer - infolinia przychodząca

    Confilogi Group sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat   28,10 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Miejsce pracy: Zdalnie Jak będzie wyglądał twój dzień pracy? Telefoniczna, sprzedażowa obsługa klienta na infolinii przychodzącej, Wprowadzanie zamówień i powiększanie koszyków zakupowych, Odpowiadanie na potrzeby klientów z całej Polski, Codzienny rozwój umiejętności...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twoje główne zadania: Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje, zapewniając wsparcie techniczne i merytoryczne.
  • Technical support consultant with Dutch language

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Your main tasks: Assisting customers with technical problems related to ATM service. Responding to calls and complaints, providing technical and factual support.
  • Technical Support Consultant bij Dutch

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Jouw belangrijkste taken: Assisteren van klanten bij het oplossen van technische problemen met betrekking tot de werking van geldautomaten. Reageren op verzoeken en klachten, het bieden van technische en inhoudelijke ondersteuning.