Exatel to wiodący operator telekomunikacyjny w Polsce, dostarczający rozwiązania dla firm (również małych i średnich) oraz administracji publicznej. Jest spółką należącą do Grupy Kapitałowej PGE. Firma posiada własne data center, a jako operator oferuje usługi transmisji danych, a więc kompleksowe rozwiązanie, gwarantujące najwyższy standard obsługi. Ma również portfolio usług w chmurze, pozwalających na ograniczenie kosztów IT dla firm. Oferta firmy obejmuje usługi operatorskie, transmisję danych, dzierżawę łączy, usługi internetowe, głosowe, a także hosting i kolokację. Exatel dostarcza rozwiązania teleinformatyczne do przedsiębiorstw z sektora finansów i bankowości, energetyki, a także krajowych i zagranicznych operatorów telekomunikacyjnych. Spółka dysponuje 500 węzłami w kluczowych polskich miastach. Atuty konkurencyjnych rozwiązań Exatel to pojemność sieci, szybkość transferu i dostępność usług. Więcej informacji: www.exatel.pl.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Przekazywanie klientom ogólnodostępnych informacji o firmie oraz świadczonych usługach
- Rejestrowanie zgłaszanych reklamacji i przekazywanie ich do właściwych komórek organizacyjnych
- Rejestrowanie zgłaszanych przez klientów awarii i przekazywanie ich do właściwych służb technicznych
- Monitorowanie statusu przekazywanych zgłoszeń (reklamacji, awarii)
- Udzielanie klientom informacji zwrotnych w zakresie czynników mogących mieć wpływ na jakość usług świadczonych przez firmę oraz terminów planowanych prac
OCZEKIWANIA:
- Dyspozycyjność (praca w systemie 12-godzinnych zmian-również w nocy, w weekendy, w święta
- Wykształcenie min. średnie
- Min. 3 m-czne doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
- Min. 6 m-czne doświadczenie w pracy w obszarze obsługi klienta biznesowego w firmie teleinformatycznej
- Podstawowa znajomość produktów z branży teleinformatycznej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 - warunek konieczny związany z obsługą klientów zagranicznych.
- Znajomość języka rosyjskiego mile widziana
- Znajomość systemów bilingowych będzie dodatkowym atutem
- Dobra znajomość MS Office
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, w warunkach stresu i pod presją czasu
- Dokładność i terminowość
OFERUJEMY:
- Ciekawą, rozwojową i pełną wyzwań pracę
- Możliwość zdobywania doświadczeń w branży telekomunikacyjnej
- Niezbędne narzędzia pracy i rozbudowany pakiet świadczeń socjalnych