LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.
*W spółce LeasingTeam Professional funkcjonuje procedura zgłaszania naruszeń (za pośrednictwem wiadomości e-mail) zgodnie z przepisami o ochronie sygnalistów. Szczegółowe zasady z tym związane zawiera procedura dostępna na stronie www https://ltprofessional.pl/procedura-zglaszania-naruszen .
*W spółce LeasingTeam Professional funkcjonuje procedura zgłaszania naruszeń (za pośrednictwem wiadomości e-mail) zgodnie z przepisami o ochronie sygnalistów. Szczegółowe zasady z tym związane zawiera procedura dostępna na stronie www https://ltprofessional.pl/procedura-zglaszania-naruszen .
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Młodszy Specjalista w Dziale Obsługi Klienta (Leasing)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 0028166
Zakres obowiązków:
- Podtrzymywanie lojalności klienta wobec marek samochodów i podtrzymanie zainteresowania finansowaniem kolejnego samochodu
- Przedstawianie oferty, doradztwo w zakresie odnowienia umowy finansowania (leasingi, pożyczki, ubezpieczenia samochodowe, serwisowanie samochodów…)
- Prace administracyjno-biurowe związane z obsługą posprzedażną umów kredytowych, pożyczkowych, leasingowych, umów najmu samochodów przy ciągłym dążeniu do optymalizacji czasu pracy i wzrostu efektywności
- Kontakty pisemne, mailowe z klientem
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Oczekiwania:
- Min. 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, przy obsłudze klienta, najlepiej z Call Centre, z sektora bankowego, finansowego, ubezpieczeniowego
- Doświadczenie w pracy związanej z produktami finansowymi (kredyty, leasingi)
- Znajomość programu Excel na poziomie średniozaawansowanym
- Komunikatywny język angielski
- Cierpliwość i empatia w stosunku do klientów, gotowość do rozwiązywania ich problemów
- Dobra dykcja
- Łatwość nawiązywania kontaktów
Oferta:
- Umowę o pracę na pełen etat
- Pracę w systemie zmianowym w godzinach 8.00-18.00
- Wolne weekendy
- Pakiet benefitów
- Dogodna lokalizacja- okolice Galerii Mokotów
www.ltprofessional.pl