młodszy specjalista w Dziale Informacji i Koordynacji w Wydziale Obsługi Klientów
Numer ogłoszenia: Katowice/22/02
Miejsce pracy: Katowice
Forma zatrudnienia / wymiar etatu: umowa o pracę / pełny etat
Termin składania ofert: 03.02.2022 r.
Szczegóły oferty
GŁÓWNE ZADANIA:
- monitorowanie stosowania w oddziale standardów prostego języka,
- sporządzanie sprawozdań i raportów w zakresie obsługi klientów w delegaturach i punktach obsługi klientów.
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe
- Lata pracy zawodowej: wymagany jest minimum 1 rok stażu pracy
Wymagania dodatkowe:
- znajomość zasad prostej polszczyzny,
- znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych ( Dz.U. z 2021 r., poz.1285 z późn. zm.),
- obsługa narzędzi z pakietu MS Office,
- komunikatywny język angielski,
- sumienność,
- kultura osobista,
- umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- podpisany kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej,
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod nr telefonu: 32 735 15 66 lub e- mailem: rekrutacje@nfz-katowice.pl
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW