Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A. przyjmuje, przechowuje i udostępnia informacje gospodarcze o zobowiązaniach konsumentów i przedsiębiorców. Dzięki współpracy ze swoimi akcjonariuszami - Biurem Informacji Kredytowej (BIK) oraz Związkiem Banków Polskich (ZBP) - BIG InfoMonitor jest platformą wymiany informacji pomiędzy sektorem bankowym i pozostałymi sektorami gospodarki.
Obecnie BIG IM S.A. poszukuje osoby do pracy na stanowisko:
Młodszy Specjalista w Centrum Obsługi Klientów
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: COK/03/2017
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- udzielanie bieżącej informacji klientom indywidualnym, telefonicznie i mailowo,
- realizacja zadań związanych z działalnością BIG IM (obsługa konsumentów i przedsiębiorców składających wnioski o udostępnienie danych , obsługa wniosków niestandardowych),
- realizacja zadań związanych z potwierdzaniem tożsamości klientów indywidualnych,
- przygotowywanie odpowiedzi na pisemne zapytania i reklamacje składane przez klientów,
- rejestrowanie, rozwiązywanie oraz monitorowanie problemów przekazywanych przez Klientów,
- prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą klienta,
Oczekiwany profil
- wykształcenie min. średnie,
- dobra/komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie,
- doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta min. 2 lata,
- znajomość obsługi komputera,
- komunikatywność, cierpliwość, dokładność, samodzielność.
Oferujemy:
- pracę dla biura informacji gospodarczej, które jako jedyny z BIG-ów działających w Polsce umożliwia także dostęp do baz Biura Informacji Kredytowej oraz Związku Banków Polskich,
- umowę o pracę,
- szkolenia, możliwość rozwoju w ramach organizacji,
- opiekę medyczną i dofinansowaną kartę sportową.