Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
  • Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem angielskim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa angielskojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
  • Specjalista ds. Zamówień i Obsługi Klienta

    Schwinn Polska Sp. z o.o.   Kraków, ul. Nad Drwiną 4    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: Mailowa i telefoniczna obsługa zapytań; Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień do systemu; Wystawianie dokumentów sprzedażowych; Sporządzanie raportów wewnętrznych;
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Latvian or Lithuanian or Estonian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Specjalista ds. Obsługi Klienta Kraków
Młodszy Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta (Branża Badań Opakowań)

Młodszy Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta (Branża Badań Opakowań)

J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o.
Kraków
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna / hybrydowa / zdalna
109 dni temu
Jesteśmy największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią akredytowanych laboratoriów analitycznych.

Dla naszych klientów z wielu branż oferujemy szeroki wachlarz wyspecjalizowanych analiz żywności, kosmetyków i produktów chemii gospodarczej, farmaceutyków, opakowań i artykułów przemysłowych, paliw ciekłych i stałych i wielu innych.

J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o. posiada ponad 10 oddziałów w Polsce oraz na rynku zagranicznym. Łącznie zatrudnia ponad 1000 osób.
Młodszy Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta (Branża Badań Opakowań)
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska:
  • Pełna opieka nad klientem (przyjmowanie zleceń, weryfikacja zleceń, sporządzanie sprawozdań, fakturowanie zamówień, weryfikacja poprawności danych w złożonym zleceniu, opieka reklamacyjna, opieka merytoryczna).
  • Kontakt telefoniczny, mailowy oraz czasami również poprzez spotkania online na Teams z klientem zewnętrznym.
  • Ciągły kontakt z klientem wewnętrznym (laboratoria, pozostałe obszary firmy) w celu zachowania poprawności i ciągłości realizacji usługi.
  • Działanie w zgodzie z wytycznymi dotyczącymi profesjonalnej obsługi klienta, ciągły rozwój merytoryczny oraz jakościowy na stanowisku.
  • Ścisła współpraca z dedykowanym opiekunem handlowym (działamy w tandemie pracownik biura obsługi klienta wraz z handlowcem) oraz pozostałym zespołem.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe chemiczne (biotechnologia, towaroznastwo, chemia, technologia chemiczna, technologia żywności, pokrewne).
  • Doświadczenie w pracy z klientem pośrednim (forma mailowa, telefoniczna).
  • Doświadczenie w obsłudze różnorodnych programów wewnętrznych.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 - wymóg konieczny.
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
  • Nastawienie na realizowany wynik.
  • Doświadczenie w pracy zespołowej i chęć do wspólnego działania.
  • Umiejętność przyswajania nowej wiedzy, niezłomność w działaniu, nieustanna chęć do dalszego rozwoju.
Mile widziane: 
  • Znajomość języka niemieckiego.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na lata, oparte na umowę o pracę.
  • Okres wdrożeniowy w dogodnym dla Ciebie i kierownika miejscu.
  • Możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej (tylko na etapie wdrożeniowym spotykamy się w dogodnym miejscu, aby przekazać Ci wiedzę, później możesz działać samodzielnie i zdalnie).
  • Elastyczne godziny pracy (działamy zazwyczaj od 8:00-16:00 jednak mamy przede wszystkim ludzkie podejście do każdej sytuacji i możesz się z nami dogadać wyjątkowych dla Ciebie sytuacjach :))
  • Docelowo samodzielność i swoboda działania (stawiamy na młode talenty które lubią podejmować decyzje w swoim obszarze, lubią czuć sprawczość na stanowisku pracy).
  • Świetna atmosfera zespołowa (pracownicy firmy JSHP przede wszystkim doceniają przyjazne otoczenie, niepowtarzalnych, pomocnych ludzi).
  • Relacyjny, otwarty na wdrażanie nowych pomysłów, usprawnianie procesów i wspierający kierownik zespołu (a właściwie nasza jedyna niezastąpiona Diana).
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej (Lux-Med).
  • Polisa ubezpieczeniowa (Generali).
  • Dofinansowanie do karty multisport
  • Dostęp do największej platformy językowej z możliwością samodzielnej nauki języka angielskiego
  • Dostęp do systemu kafeteryjnego MyBenefit
  • Możliwość polecania kandydatów i zarabiania dodatkowej kasy na ustalonych zasadach
  • Benefity z ZFŚS (dofinansowanie do wczasów pod gruszą, zapomoga w trudnej sytuacji, paczki na święta)
  • Możliwość zdobycia bardzo dużego doświadczenia zawodowego w firmie o międzynarodowym zasięgu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
  • Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem angielskim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa angielskojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
  • Specjalista ds. Zamówień i Obsługi Klienta

    Schwinn Polska Sp. z o.o.   Kraków, ul. Nad Drwiną 4    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: Mailowa i telefoniczna obsługa zapytań; Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień do systemu; Wystawianie dokumentów sprzedażowych; Sporządzanie raportów wewnętrznych;
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Latvian or Lithuanian or Estonian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...