Poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Realizacja zadań określonych dla Sekcji Kontraktowania I / II, w szczególności:
- Opiniowanie w wyznaczonych terminach wzorów dokumentów niezbędnych do realizacji Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój (POIR) i ich zmian,
- Przygotowanie dokumentów niezbędnych w procesie kontraktowania oraz ich aktualizacja do zmieniających się przepisów,
- Udział w ocenie pracy ekspertów uczestniczących w procesie oceny wniosków o dofinansowanie lub rozpatrywania środków odwoławczych oraz współpraca z ekspertami,
- Udział w procesie naboru i oceny wniosków o dofinansowanie:
- weryfikacja formalna wniosków,
- ocena wniosków o dofinansowanie, w tym w ramach Komisji Oceny Projektów (KOP),
- weryfikacja danych i dokumentów dostarczanych przez wnioskodawców,
- bieżące wprowadzanie danych dot. prowadzonej oceny do Lokalnego Systemu Informatycznego (LSI),
- przygotowanie i prowadzenie korespondencji z wnioskodawcami.
- Udział w przygotowaniu list ocenionych projektów wraz z rekomendacją udzielenia bądź odmowy udzielenia dofinansowania ze środków Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój (POIR),
- Udział w procesie rozpatrywania środków odwoławczych,
- Przygotowanie wyznaczonych umów z beneficjentami,
- Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi PARP w zakresie narzędzi informatycznych wspomagających kontraktowanie,
- Bieżące uzupełnianie i weryfikacja baz danych i systemów informatycznych danymi w zakresie realizowanych zadań,
- Udział w przygotowaniu danych i dokumentów na potrzeby sprawozdawczości, monitorowania i ewaluacji projektów,
- Udział w opracowywaniu założeń do realizacji nowych lub modyfikacji istniejących instrumentów wsparcia dla przedsiębiorców, inicjowanie zmian przepisów w tym zakresie,
- Przygotowanie (m.in. we współpracy z innymi jednostkami organizacyjnymi PARP) i przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych w zakresie wdrażanych działań,
- Przygotowanie dokumentacji i prowadzenie postępowań dotyczących wyboru wykonawców usług przy realizacji zadań,
- Współpraca w zakresie realizacji zadań Departamentu Usług Proinnowacyjnych (DPU) oraz innych powierzonych zadań,
- Udzielanie informacji innym pracownikom Agencji w zakresie wykonywanych zadań,
- Prowadzenie archiwizacji dokumentów.
Wykształcenie: Wyższe (minimum licencjat)
Doświadczenie:
- 3 lata doświadczenia zawodowego
- Doświadczenie związane z kontraktowaniem programów/projektów
Wiedza:
- Znajomość systemu wdrażania funduszy strukturalnych
- Znajomość zasad pomocy publicznej
- Podstawowa znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych (pzp)
- Podstawowa znajomość ustawy o finansach publicznych
- Podstawowa znajomość prawa cywilnego (w zakresie umów cywilno-prawnych)
Umiejętności:
- Sprawna obsługa aplikacji komputerowych (pakiet MS Office), w tym MS Excel na poziomie średniozaawansowanym
- Umiejętność współpracy
- Umiejętność organizacji i planowania
- Zdolność analitycznego myślenia
- Gotowość do podróży służbowych
Niekaralność za umyślne przestępstwa przeciwko mieniu lub dokumentom
Wymagania pożądane
Wykształcenie: Wyższe magisterskie w dziedzinie ekonomii, prawa lub pokrewnych, ew. studia podyplomowe z ww. dziedzin
Doświadczenie:
- Doświadczenie w pracy w administracji publicznej
- Min. 3 lata doświadczenia pracy w zakresie przygotowywania lub kontraktowania programów/projektów, lub w realizacji programów/projektów finansowanych z funduszy europejskich, lub w merytorycznej ocenie wniosków o dofinansowanie
- Znajomość celów i sposobu realizacji działań/poddziałań POIR, w szczególności merytorycznych kryteriów wyboru projektów
- Doświadczenie w zakresie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego po stronie zamawiającego
Wiedza:
- Znajomość tematyki funduszy europejskich, w szczególności EFRR
- Wiedza w zakresie sposobów i warunków świadczenia usług proinnowacyjnych
- Znajomość środowiska instytucji otoczenia biznesu
- Znajomość zasad rachunkowości
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
- Praktyczna znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych (pzp)
Umiejętności:
- MS Excel poziom zaawansowany (samodzielne generowanie wybranych grup danych, projektowanie ich formatu, itp.)
- Prawo jazdy kat. B (czynna umiejętność prowadzenia samochodów osobowych)
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia zawodowego oraz umiejętności
- Pracę w pełnym wymiarze godzin
- Szansę na rozwój i zdobycie cennego doświadczenia
Poznaj
Staff Partners
Grupa Staff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.
Współpracę z Klientem opieramy na budowaniu partnerskich relacji, rzetelnej obsłudze i przejrzystej ofercie cenowej.
Od początku 2003 roku naszą działalność skupiamy na skutecznych rekrutacjach, elastycznej pracy tymczasowej i profesjonalnej obsłudze kadrowo-płacowej.
Nasze usługi realizowane są przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach, gwarantujący indywidualne podejście do każdego projektu.
Kompleksowość oferty Staff Partners pozwala naszym Klientom skupić działania na realizacji celów strategicznych dzięki powierzeniu tematyki kadrowej w ręce naszych ekspertów.