W Arche cenimy różnorodność, pasje i talenty. Jesteśmy Zespołem, w którym dzielimy się wiedzą i doświadczeniem. Koncentrujemy się na pozytywach, a pojawiające się wyzwania są dla nas okazją do rozwoju. Dołącz do nas, czyli osób o nieszablonowym podejściu do nowych zadań, kreatywnych oraz lubiących osiągać w pracy coś więcej niż wymagane minimum :)
Już od 11 lat rozwijamy nasze biura w Katowicach i Wrocławiu, a aktualnie tworzymy nowy zespół w Gdańsku! W tym czasie udało nam się zbudować stabilną strukturę, w której pracuje ponad 70 osób i w dalszym ciągu nam mało!
Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej realizującej zlecenia dla znanych marek z branży transportu publicznego, poszukujemy pracownika na stanowisko:
- wsparcie operacyjne działu zakupów
- aktualizacja danych w systemie m.in. nowych cen, limitu zapasów, planowania terminu dostawy etc.
- obsługa systemów: Lognet, MSC, SIA,
- stała współpraca z dostawcami,
- współpraca z Klientami w zakresie realizacji dostaw, warunków płatności w UE, przeterminowanych należności, etc.
- wsparcie nowych dostawców w zakresie procedur i informacji o wewn. standardach.
- mile widziane wykształcenie wyższe: logistyka, ekonomia, filologia angielska,
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego min. B2+/ C1 – warunek konieczny,
- znajomość jednego z systemów komputerowych: Lognet, MSC, Epix, SIA, ASC - mile widziana,
- dobra znajomość MS Office – Word, PowerPoint jak i Excel,
- podstawowe zrozumienie procesów zakupowych i minimalne doświadczenie w zakupach bądź logistyce,
- podstawowe umiejętności negocjacyjne.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę / czasową lub stałą,
- satysfakcjonujące wynagrodzenie adekwatne do kompetencji i doświadczenia zawodowego,
- możliwość szkoleń wewnętrznych i rozwoju zawodowego,
- karta Benefit, Multisport
- opieka medyczna – Lux Med
- dodatkowe ubezpieczenie na życie – PZU