Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników
Miejsce pracy: Warszawa
|
Nr ref.: MS/WU/W/2016
Bank Zachodni WBK należy do największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Jesteśmy jednym z najszybciej rozwijających się banków na polskim rynku, obsługującym klientów indywidualnych, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz duże korporacje. Naszym klientom oferujemy kompleksowe usługi finansowe na najwyższym poziomie, wspierane przez nowoczesne technologie bankowe. Głównym akcjonariuszem Banku Zachodniego WBK jest Banco Santander, pierwszy bank w strefie euro i 11. na świecie pod względem kapitalizacji. Jeśli chciałbyś zostać częścią tej organizacji – weź udział w rekrutacji.
DO TWOJEGO ZAKRESU OBOWIĄZKÓW NALEŻEĆ BĘDZIE:
- Wsparcie w pracach i spotkaniach projektów w ramach Transformacji Cyfrowej
- Identyfikacja zadań wymagających eskalacji
- Tworzenie prezentacji na spotkania statusowe
- Potwierdzanie statusu realizacji zadań z liderami zespołów Transformacji Digital
- Wsparcie logistyczne i administracyjne modułów digital
- Opracowywanie materiałów podsumowujących ustalenia ze spotkań
- Pomoc w organizacji spotkań i telekonferencji
OCZEKUJEMY OD CIEBIE:
- Doświadczenia w organizacji spotkań, opracowywaniu prezentacji i materiałów
- Łatwości w nawiązywaniu kontaktów
- Dokładności i rzetelności w wykonywaniu powierzonych zadań
- Elastyczności i umiejętności ustalenia priorytetów
- Samodzielności w działaniu
- Umiejętności pracy zarówno indywidualnej jak i w zespole
- Znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikacje w mowie i w piśmie
- Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
OFERUJEMY:
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę na podstawie umowy zlecenie
- Możliwość wymiany doświadczeń w międzynarodowym środowisku Grupy Santander
- Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy i doskonaleniu umiejętności
- Pracę w świetnym zespole bez atmosfery stereotypowej korpo ;)