UPC Polska - jesteśmy liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii. Należymy do największego międzynarodowego operatora telewizji kablowej na świecie – Liberty Global. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału.
Poszukujemy kandydatów/kandydatek do największego Contact Center UPC w Polsce.
Mamy dla Ciebie atrakcyjną i pełną wyzwań pracę w Biurze Regionalnym międzynarodowej organizacji w Katowicach w strukturach Contact Center (infolinia techniczna) i szansę na rozwój kwalifikacji zawodowych i umiejętności.
- biegłości w obsłudze komputera i poruszania się w Internecie
- znajomości systemu MS Office
- znajomość podstawowych zagadnień związanych z telewizją cyfrową, Internetem, telefonią
- poprawnej dykcji oraz łatwości nawiązywania kontaktów przez telefon
- umiejętności szybkiego diagnozowania oraz rozwiązywania problemów
- predyspozycji do obsługi Klienta oraz sprzedaży
- wykształcenia średniego
- telefoniczna techniczna obsługa Klientów w zakresie usług: telewizji cyfrowej, Internetu, telefonu (helpdesk)
- doradztwo i sprzedaż usług UPC podczas rozmów z Klientami
- umowa o pracę zawarta bezpośrednio z UPC
- praca w niepełnym etacie (0,75) z możliwością zwiększenia
- system zmianowy (od poniedziałku do niedzieli, święta w godzinach pomiędzy 7 a 23)
- możliwość łączenia obowiązków zawodowych ze studiami:
- - w trybie dziennym: system tygodniowy (od poniedziałku do niedzieli, święta) z godzinami rozpoczęcia pracy popołudniu (od 16.00 / 17.00) bądź praca w systemie weekendowym (tylko piątki, soboty, niedziele i święta)
- - w trybie zaocznym: system tygodniowy (od poniedziałku do niedzieli, święta)
- dogodna lokalizacja: Katowice – Zawodzie
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- motywacyjny system wynagradzania: podstawa + system prowizyjny
- program profesjonalnych szkoleń wdrażających do pracy oraz podnoszących kwalifikacje
- stałe wsparcie ze strony przełożonego oraz zespołu
- możliwość rozwoju zawodowego i kontynuowania kariery w strukturach firmy
- świadczenia dodatkowe (m.in. prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy, pakiet usług UPC)
Jeżeli Twoja wiedza i doświadczenie będzie przewyższała nasze oczekiwania – masz szansę rozpocząć pracę na stanowisku Młodszy Inżynier ds. Wsparcia Usług Cyfrowych.