Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik ds. Wsparcia IT

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Bydgoszcz    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    obsługa i konfiguracaja komputera; konfiguracja karty sieciowej; instalowanie sterowników; czytanie plików z zapisu działania programu ( logi) lutowanie;
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Technik w Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Nazwa stanowiska: technik Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Zakres obowiązków Wsparcie pracowników SPNJO w zakresie korzystania z systemu USOS i innych systemów informatycznych w SPNJO. Przygotowywanie zestawień i opracowywanie danych na podstawie systemu USOS. Nadzór nad systemami i...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Specjalista ds. Wsparcia i Rozwoju Integracji

    Alsendo sp. z o.o.   Warszawa, ul. Klimczaka 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie wsparcia mailowego i telefonicznego dla Klientów Alsendo w zakresie integracji e-commerce z rozwiązaniami Apaczka.pl; Konfiguracja ustawień konta w wybranych systemach Alsendo; Tworzenie materiałów onboardingowych dla nowych Klientów; Współpraca z działem IT...
  • Starszy Technik HVAC

    Aklima Polska   Warszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Główne Zadania: Odpowiadanie na pytania techniczne klientów dotyczące instalacji i obsługi urządzeń takich jak pompy ciepła i klimakonwektory. Koordynacja i rozwój sieci serwisantów na terenie całej Polski. Analiza i opracowanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne dla działu...
  • Junior IT Support Specialist with Swedish

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Swedish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
  • Inżynier ds. Wsparcia Technicznego branży HVAC

    Aklima Polska   Warszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Techniczna obsługa klientów: Odpowiadanie na pytania związane z instalacją i obsługą urządzeń HVAC (pompy ciepła, rekuperacja, klimakonwektory, automatyka). Organizacja i rozwój sieci serwisantów na terenie Polski. Weryfikacja i opracowywanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Asystent do działu IT

    Klient portalu Praca.pl   Lesznowola    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    wsparcie użytkowników biurowych /Help desk; opieka eksploatacyjna sprzętu komputerowego w biurze; rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem i oprogramowaniem; nadzór nad siecią firmową oraz serwerownią; konfiguracja sprzętu komputerowego; współwdrażanie nowych...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Knurów Pracownik I-wszej linii wsparcia Knurów
Młodszy specjalista ds. Wsparcia Technicznego

Młodszy specjalista ds. Wsparcia Technicznego

Multiplay Sp. z o.o. Sp.k
Knurów
praca stacjonarna
2736 dni temu

Ogłoszenie numer: 1674373, z dnia 2017-06-24

Multiplay jest dynamicznie rozwijającą się Grupą, która powstała

w oparciu o współpracę kilku prężnych operatorów telekomunikacyjnych.

 

Profesjonalna obsługa Klienta, to jedna z podstawowych wartości, na które kładziemy bardzo duży nacisk. Każdy zadowolony Klient jest dla nas powodem do dumy,dlatego każdego z nich traktujemy w sposób indywidualny.

 

Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Młodszy specjalista ds. Wsparcia Technicznego

Miejsce pracy: Knurów

 

Opis stanowiska

  •  odbieranie połączeń przychodzących;
  •  obsługa i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Klientów;
  •  samodzielne diagnozowanie usterek sieciowych;
  •  współpraca z zespołem Administratorów (drugi poziom HelpDesku);
  •  monitorowanie sieci LAN, WLAN;
  •  obsługa switchy L3, ubnt, mikrotik, oraz urządzeń klienckich;
  •  odpisywanie na zgłoszenia e-mail oraz internetowego Biura Obsługi Klienta;
  •  dbanie o pozytywny wizerunek firmy.

Wymagania

  • uśmiech, pozytywne myślenie i nastawienie;
  • wykształcenia o profilu : informatyka, elektronika lub pokrewne;
  • doświadczenia na podobnym lub takim samym stanowisku (serwisant sieci ethernet i wifi lub sieci kablowych) będzie dodatkowym atutem;
  • znajomości systemu Mikrotik RouterOS, Ubiquiti AirOS;
  • wiedzy z zakresu : budowy sieci LAN, zagadnień sieciowych (LAN/WAN);
  • wysokiej umiejętności posługiwania się komputerem w środowisku Windows;
  • znajomości programu Comarch Optima będzie dodatkowym atutem;
  • bardzo dobrej organizacji własnej pracy;
  • odporności na stres;
  • umiejętności pracy pod presją czasu;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • dyspozycyjności;
  • mile widziana osoba z lekkim stopniem niepełnosprawności

Oferujemy

  • możliwość rozwoju zawodowego w prężnie rozwijającej się firmie;
  • pracę w młodym zespole;
  • miła atmosferę pracy;
  • atrakcyjne wynagrodzenie;
  • niezbędne narzędzia pracy;
  • umowę o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Pracownik ds. Wsparcia IT

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Bydgoszcz    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    obsługa i konfiguracaja komputera; konfiguracja karty sieciowej; instalowanie sterowników; czytanie plików z zapisu działania programu ( logi) lutowanie;
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Technik w Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Nazwa stanowiska: technik Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Zakres obowiązków Wsparcie pracowników SPNJO w zakresie korzystania z systemu USOS i innych systemów informatycznych w SPNJO. Przygotowywanie zestawień i opracowywanie danych na podstawie systemu USOS. Nadzór nad systemami i...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Specjalista ds. Wsparcia i Rozwoju Integracji

    Alsendo sp. z o.o.   Warszawa, ul. Klimczaka 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie wsparcia mailowego i telefonicznego dla Klientów Alsendo w zakresie integracji e-commerce z rozwiązaniami Apaczka.pl; Konfiguracja ustawień konta w wybranych systemach Alsendo; Tworzenie materiałów onboardingowych dla nowych Klientów; Współpraca z działem IT...
  • Starszy Technik HVAC

    Aklima Polska   Warszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Główne Zadania: Odpowiadanie na pytania techniczne klientów dotyczące instalacji i obsługi urządzeń takich jak pompy ciepła i klimakonwektory. Koordynacja i rozwój sieci serwisantów na terenie całej Polski. Analiza i opracowanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne dla działu...
  • Junior IT Support Specialist with Swedish

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Swedish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
  • Inżynier ds. Wsparcia Technicznego branży HVAC

    Aklima Polska   Warszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Techniczna obsługa klientów: Odpowiadanie na pytania związane z instalacją i obsługą urządzeń HVAC (pompy ciepła, rekuperacja, klimakonwektory, automatyka). Organizacja i rozwój sieci serwisantów na terenie Polski. Weryfikacja i opracowywanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Asystent do działu IT

    Klient portalu Praca.pl   Lesznowola    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    wsparcie użytkowników biurowych /Help desk; opieka eksploatacyjna sprzętu komputerowego w biurze; rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem i oprogramowaniem; nadzór nad siecią firmową oraz serwerownią; konfiguracja sprzętu komputerowego; współwdrażanie nowych...