Najnowsze oferty pracy

  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Praca.pl   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
  • Junior Helpdesk Asisstant

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Job description: Providing assistance and support to store and non-store users regarding issues related to Ariba system. Main responsibilities: Jira tickets solving if in scope of Helpdesk. Jira ticket assigning to the right group if out of scope of Helpdesk. Effective communication in English with...
  • Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta z j. włoskim

    Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia technicznego dla sprzętu elektronicznego oraz usług internetowych, głównie przez kontakt telefoniczny i e-mailowy.
  • Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Wsparcia Obsługi Klienta (FOOD)

    J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska Poszukujemy bardzo dobrze zorganizowanej osoby do pracy w obszarze wsparcia obsługi klienta w naszej największej branży badań żywności. Na co dzień w ramach tego stanowiska będziesz odpowiedzialny/ odpowiedzialna za: poprawne składanie zleceń klientów w naszym wewnętrznym...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa zapytań od klientów firmy Asseco Data Systems dotyczących produktów i usług. Zgłaszanie problemów w języku polskim i angielskim. Przekazywanie zgłoszeń do odpowiednich działów. Współpraca z zespołami technicznymi. Prowadzenie dokumentacji i analiza...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego z językiem włoskim

    FIVOCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Szczecin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Praca polega na rozwiązywaniu problemów technicznych sprzętu elektronicznego i połączeń internetowych przez telefon i e-mail. Wymagania: Bardzo dobrej znajomości języka włoskiego Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych; Gotowość do podjęcia pracy w pełnym wymiarze (od...
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (druga linia wsparcia)

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zadania: pełnienie roli drugiej linii wsparcia dla użytkowników produktów i usług oferowanych przez Asseco Data Systems S.A., przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń od Klientów wewnętrznych i zewnętrznych w języku polskim i angielskim, delegowanie i eskalacja zgłoszeń,...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Kraków    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    13 godz.
    (UMOWA NA ZASTĘPSTWO) DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Katowice Konsultant ds. Wsparcia Technicznego Katowice
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

UPC Polska Sp. z o.o.
Katowice
praca stacjonarna
2669 dni temu

UPC Polska - jesteśmy liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii. Należymy do największego międzynarodowego operatora telewizji kablowej na świecie – Liberty Global. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału.

 

Poszukujemy kandydatów/kandydatek do największego Contact Center UPC w Polsce.


Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

Miejsce pracy: Katowice

Oczekujemy od Ciebie:
  • biegłości w obsłudze komputera i poruszania się w Internecie
  • znajomości systemu MS Office;
  • znajomość podstawowych zagadnień związanych z telewizją cyfrową, Internetem, telefonią;
  • poprawnej dykcji oraz łatwości nawiązywania kontaktów przez telefon;
  • umiejętności szybkiego diagnozowania oraz rozwiązywania problemów;
  • predyspozycji do obsługi Klienta oraz sprzedaży;
  • wykształcenia średniego.
Twoje zadania:
  • telefoniczna techniczna obsługa Klientów w zakresie usług: telewizji cyfrowej, Internetu, telefonu (helpdesk);
  • doradztwo i sprzedaż usług UPC podczas rozmów z Klientami.
Warunki pracy:
  • umowa o pracę zawarta bezpośrednio z UPC;
  • praca w niepełnym etacie (0,75) z możliwością zwiększenia;
  • system zmianowy (od poniedziałku do niedzieli, święta w godzinach pomiędzy  7 a 23);
  • możliwość  łączenia obowiązków zawodowych ze studiami:
  • - w trybie dziennym: system tygodniowy (od poniedziałku do niedzieli, święta) z godzinami rozpoczęcia pracy popołudniu (od 16.00 / 17.00) bądź praca w systemie  weekendowym (tylko piątki, soboty, niedziele i święta)
  • - w trybie zaocznym: system tygodniowy (od poniedziałku do niedzieli, święta);
  • dogodna lokalizacja: Katowice – Zawodzie.
Zapewniamy:
  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;  
  • motywacyjny system wynagradzania: podstawa + system prowizyjny;
  • program profesjonalnych szkoleń wdrażających do pracy oraz podnoszących kwalifikacje;
  • stałe wsparcie ze strony przełożonego oraz zespołu;
  • możliwość rozwoju zawodowego i kontynuowania kariery w strukturach firmy;
  • świadczenia dodatkowe (m.in. prywatna opieka medyczna, system kafeteryjny mybenefit, pakiet usług UPC).

 

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
 

Podobne oferty

  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Praca.pl   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
  • Junior Helpdesk Asisstant

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Job description: Providing assistance and support to store and non-store users regarding issues related to Ariba system. Main responsibilities: Jira tickets solving if in scope of Helpdesk. Jira ticket assigning to the right group if out of scope of Helpdesk. Effective communication in English with...
  • Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta z j. włoskim

    Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia technicznego dla sprzętu elektronicznego oraz usług internetowych, głównie przez kontakt telefoniczny i e-mailowy.
  • Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Wsparcia Obsługi Klienta (FOOD)

    J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska Poszukujemy bardzo dobrze zorganizowanej osoby do pracy w obszarze wsparcia obsługi klienta w naszej największej branży badań żywności. Na co dzień w ramach tego stanowiska będziesz odpowiedzialny/ odpowiedzialna za: poprawne składanie zleceń klientów w naszym wewnętrznym...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa zapytań od klientów firmy Asseco Data Systems dotyczących produktów i usług. Zgłaszanie problemów w języku polskim i angielskim. Przekazywanie zgłoszeń do odpowiednich działów. Współpraca z zespołami technicznymi. Prowadzenie dokumentacji i analiza...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego z językiem włoskim

    FIVOCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Szczecin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Praca polega na rozwiązywaniu problemów technicznych sprzętu elektronicznego i połączeń internetowych przez telefon i e-mail. Wymagania: Bardzo dobrej znajomości języka włoskiego Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych; Gotowość do podjęcia pracy w pełnym wymiarze (od...
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (druga linia wsparcia)

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zadania: pełnienie roli drugiej linii wsparcia dla użytkowników produktów i usług oferowanych przez Asseco Data Systems S.A., przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń od Klientów wewnętrznych i zewnętrznych w języku polskim i angielskim, delegowanie i eskalacja zgłoszeń,...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Kraków    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    13 godz.
    (UMOWA NA ZASTĘPSTWO) DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od...