Zadania:
- pełnienie roli drugiej linii wsparcia dla użytkowników produktów i usług oferowanych przez Asseco Data Systems S.A.,
- przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń od Klientów wewnętrznych i zewnętrznych,
- delegowanie i eskalacja zgłoszeń,
- współpraca z innymi działami technicznymi,
- prowadzenie dokumentacji technicznej oraz analiza bieżących procesów,
- tworzenie raportów z wykonanych zgłoszeń,
- reprodukcja zgłaszanych zagadnień.
Oczekiwania:
- wykształcenie średnie/wyższe,
- doświadczenie w obsłudze technicznych zgłoszeń klientów,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2 w mowie i piśmie,
- biegła obsługa komputera i urządzeń mobilnych,
- odpowiedzialność, cierpliwość, zdolność samodzielnego rozwiązywania problemów,
- zdolności analityczne, zaangażowanie i chęć do nauki,
- dbałość o właściwą organizację oraz wysoką jakość wykonywanej pracy,
- mile widziana znajomość systemu MAC OS/Linux.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- system motywacyjny,
- pracę w trybie hybrydowym,
- współpracę z ekspertami,
- dzielenie się wiedzą,
- ubezpieczenie grupowe,
- opiekę zdrowotną,
- kartę sportową,
- fundusz kulturalny,
- dofinansowanie wypoczynku,
- dofinansowanie posiłku (na miejscu w biurze).
Poznaj
Asseco Data Systems S.A.
Asseco Data Systems S.A. zatrudnia ponad 900 pracowników. Są wśród nich analitycy, projektanci, programiści, testerzy i wdrożeniowcy, posiadający certyfikaty potwierdzające ich kompetencje w zakresie produkcji oprogramowania i zarządzania projektami.
Mamy do zaoferowania wiele interesujących ofert pracy w 13 biurach w Polsce Realizujemy ciekawe i ambitne projekty informatyczne dla przedsiębiorstw oraz instytucji administracji samorządowej. Oferujemy pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji, mamy do zaoferowania wiele różnorodnych stanowisk pracy. Poszukujemy analityków, projektantów, programistów, testerów i wdrożeniowców, a także handlowców, szkoleniowców i wielu innych specjalistów.