Job Description: Coordination of operational activities in the SAP S/4HANA implementation project. Acting as a point of contact for Local Finance Organizations and the Central project team responsible for system implementation on various issues related to the implementation in GSC Operations....
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Zakres obowiązków: Obsługa i wsparcie użytkowników w obszarze IT: komputery, drukarki, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, Office, sieci LAN/WAN. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. Instalacja i konfiguracja sprzętu/oprogramowania w projektach wdrożeniowych....
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Poszukujemy zmotywowanego i zaangażowanego Pracownika Wsparcia IT do naszego Zespołu. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie wsparcia technicznego dla pracowników Banku, co jest kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania naszych systemów informatycznych. Obowiązki...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
17 godz.
Work model: hybrid, Warsaw What we do: As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. With the capacity to support various clients, we offer a world of opportunities for both professionals...
Contact Center Sp. z o.o.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b, blisko Dworca Zachodniego
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Dołącz do nas jako Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim! Szukasz pracy, która łączy rozwój z elastycznym grafikiem i świetną atmosferą? A może jesteś studentem i chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie? To ogłoszenie jest dla Ciebie! Lokalizacja:...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
KEY RESPONSIBILITIES Participate in global SAP projects, including full-cycle implementations, rollouts, and module support across your specific SAP expertise (e.g., FI, CO, ME/MII, PP, EWM/WM, Ariba, EAM, SD, etc.). Conduct workshops, demos, and Proof of Concepts (PoCs). Stay up to date with the...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
KEY RESPONSIBILITIES Participate in global SAP projects, including full-cycle implementations, rollouts, and module support across your specific SAP expertise (e.g., FI, CO, ME/MII, PP, EWM/WM, Ariba, EAM, SD, etc.). Conduct workshops, demos, and Proof of Concepts (PoCs). Stay up to date with the...
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (druga linia wsparcia)
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (druga linia wsparcia)
Asseco Data Systems S.A.
Szczecin
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
566 dni temu
Jako zespół drugiej linii wsparcia zajmujemy się rozwiązywaniem bardziej złożonych problemów technicznych. Diagnozujemy, odtwarzamy i udzielamy odpowiedzi na przesłane zagadnienia. Komunikujemy się z innymi specjalistami technicznymi w celu znalezienia rozwiązania problemów klientów. Stawiamy na pracę zespołową.
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (druga linia wsparcia)
Miasto: Szczecin
Zadania:
pełnienie roli drugiej linii wsparcia dla użytkowników produktów i usług oferowanych przez Asseco Data Systems S.A.,
przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń od Klientów wewnętrznych i zewnętrznych,
delegowanie i eskalacja zgłoszeń,
współpraca z innymi działami technicznymi,
prowadzenie dokumentacji technicznej oraz analiza bieżących procesów,
tworzenie raportów z wykonanych zgłoszeń,
reprodukcja zgłaszanych zagadnień.
Oczekiwania:
wykształcenie średnie/wyższe,
doświadczenie w obsłudze technicznych zgłoszeń klientów,
znajomość języka angielskiego na poziomie B2 w mowie i piśmie,
biegła obsługa komputera i urządzeń mobilnych,
odpowiedzialność, cierpliwość, zdolność samodzielnego rozwiązywania problemów,
zdolności analityczne, zaangażowanie i chęć do nauki,
dbałość o właściwą organizację oraz wysoką jakość wykonywanej pracy,
Job Description: Coordination of operational activities in the SAP S/4HANA implementation project. Acting as a point of contact for Local Finance Organizations and the Central project team responsible for system implementation on various issues related to the implementation in GSC Operations....
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Zakres obowiązków: Obsługa i wsparcie użytkowników w obszarze IT: komputery, drukarki, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, Office, sieci LAN/WAN. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. Instalacja i konfiguracja sprzętu/oprogramowania w projektach wdrożeniowych....
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Poszukujemy zmotywowanego i zaangażowanego Pracownika Wsparcia IT do naszego Zespołu. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie wsparcia technicznego dla pracowników Banku, co jest kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania naszych systemów informatycznych. Obowiązki...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
17 godz.
Work model: hybrid, Warsaw What we do: As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. With the capacity to support various clients, we offer a world of opportunities for both professionals...
Contact Center Sp. z o.o.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b, blisko Dworca Zachodniego
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Dołącz do nas jako Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim! Szukasz pracy, która łączy rozwój z elastycznym grafikiem i świetną atmosferą? A może jesteś studentem i chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie? To ogłoszenie jest dla Ciebie! Lokalizacja:...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
KEY RESPONSIBILITIES Participate in global SAP projects, including full-cycle implementations, rollouts, and module support across your specific SAP expertise (e.g., FI, CO, ME/MII, PP, EWM/WM, Ariba, EAM, SD, etc.). Conduct workshops, demos, and Proof of Concepts (PoCs). Stay up to date with the...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
KEY RESPONSIBILITIES Participate in global SAP projects, including full-cycle implementations, rollouts, and module support across your specific SAP expertise (e.g., FI, CO, ME/MII, PP, EWM/WM, Ariba, EAM, SD, etc.). Conduct workshops, demos, and Proof of Concepts (PoCs). Stay up to date with the...
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...