Atos to światowy lider w dziedzinie transformacji cyfrowej. Grupa Atos to europejski gracz nr 1 w takich obszarach jak cyberbezpieczeństwo, Chmura i wysokowydajne obliczenia, zapewniający kompleksowe, indywidualnie dostosowanie rozwiązania dla wszystkich sektorów rynku. Jako pionier w zakresie usług i produktów związanych z dekarbonizacją, Atos jest zaangażowany w zapewnienie swoim klientom bezpiecznych i zdekarbonizowanych rozwiązań cyfrowych.
Jesteś zorientowany na realizację celów i cenisz pracę w dobrej atmosferze? Rozpocznij z nami przygodę, która ukształtuje oblicze IT w przyszłości!
Obecnie szukamy pracownika na stanowisko Młodszy specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim.
Do zadań należy m.in.:
- Profesjonalna obsługa Klientów niemieckojęzycznych (Niemcy, Austria, Szwajcaria)
- Wsparcie telefoniczne użytkowników w obszarze infrastruktury IT (komputery, sieć, telefony)
- Budowanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji z Klientem
- Wsparcie klientów na zróżnicowanych projektach w środowisku międzynarodowym
- Rozwiązywanie problemów technicznych, samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów
- Monitorowanie zgłoszeń i ich terminowa realizacja
Brzmi ciekawie? Oto, czego oczekujemy:
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie umożliwiającym płynną komunikację (min. B2)
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego (min. A2)
- Chęć zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta biznesowego na arenie międzynarodowej
- Komunikatywność i chęć uczenia się
- Znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows
- Znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność rozwiązywania problemów, zarządzanie czasem i zadaniami
Dodatkowa umiejętność będzie plusem:
- Podstawowa wiedza w zakresie IT,
Korzyści:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze godzin
- Stabilne zatrudnienie
- Praca na arenie międzynarodowej
- Możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach stacjonarnych, on-line oraz programach rozwojowych
- Atrakcyjne wynagrodzenie i możliwość awansu
- Dogodna lokalizacja
- Szkolenia wstępne
- Przyjazna atmosfera w zespołach oraz eventy integracyjne
- Szeroki zakres benefitów m. in. ubezpieczenie zdrowotne, karta multisport
Możliwe dalsze kroki w karierze:
- Lider zespołu
- Analityk Jakości
- Inżynier drugiej linii wsparcia
Co dalej?
- Rozmowa z przedstawicielem z działu kadr (poprzez aplikację MS Teams)
- Rozmowa rekrutacyjna z managerem lub ekspertem IT
- Informacja zwrotna (w ciągu 1-5 dni roboczych po rozmowie rekrutacyjnej)