Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa, PKP Warszawa Wschodnia    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie
    1 godz.
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca, udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy, obowiązujących ofertach, udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta, przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów

    PKO Bank Polski   Warszawa, Puławska 15    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:zapewniasz kompleksową obsługę klientów,realizujesz wyznaczone zadania,podejmujesz czynności w zakresie wdrażania i stosowania najwyższych standardów obsługi klientów,współpracujesz z innymi jednostkami banku.To stanowisko może być Twoje, jeśli:posiadasz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    MCFit   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Pracuj z nami! kontaktuj się z Klientami- korespondencja, obsługa reklamacji, umów, wraz z przełożonym doskonal obszar obsługi klienta, wspieraj inne działy firmy w tematach obsługi klienta, samodzielnie zajmuj się bieżącą obsługą umów członkowskich.
  • Customer Service Specialist with Spanish and English

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Opiekun Pacjenta Stomatologii

    Medicover Stomatologia   Warszawa, ul. Powązkowska 42    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Dołącz do nas, jeśli: Znasz angielski na poziomie komunikatywnym (ok. 30% pacjentów mówi w tym języku), Masz doświadczenie w koordynacji zadań i grafików, Posiadasz umiejętności sprzedażowe, Dobrze znasz MS Office (Word, Excel, Outlook, Potrafisz skutecznie planować i organizować...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta w Dziale Obsługi Klienta

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Jeśli posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży, jesteś komunikatywny i dobrze zorganizowany, a dodatkowo dobrze znasz język angielski oraz jesteś gotowa/y do pracy również w weekendy, prześlij do nas swoją aplikację! Zakres obowiązków: obsługa bezpośrednia klienta w...
  • Customer Service Professional with Czech or Slovak

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your daily tasks: Respond to customer inquiries regarding online orders, general product questions, repairs and post-purchase support; Conduct cross-selling to maximize sales opportunities in every interaction; Use tools such as Salesforce to record and track each interaction, maintaining high...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • German Customer Support agent

    BRAINROCKET POLAND   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Are you fluent in German and English? Are you passionate about providing top-notch customer support? If so, we want you to join our team at BrainRocket in Warsaw! ‍ Your Responsibilities: Communication with customers through online-chats, e-mails. Maintain prompt and empathetic attitude towards...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Obsługi Klienta Warszawa
Młodszy Specjalista ds. usług telefonii komórkowej

Młodszy Specjalista ds. usług telefonii komórkowej

PGE Systemy
Warszawa, ul. Sienna 39
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
477 dni temu
Młodszy Specjalista ds. usług telefonii komórkowej
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Sienna 39
GKPGE/SYS/53/2023
Zakres obowiązków
  • Obsługa zgłoszeń klientów w zakresie telefonii komórkowej
  • Sporządzanie zamówień w SAP (Usługi i sprzęt telefonii komórkowej)
  • Bieżąca współpraca z operatorami telekomunikacyjnymi
  • Przygotowywanie dokumentów Umowy Cesji
  • Tworzenie specyfikacji wymagań usług telekomunikacyjnych i sprzętu wg potrzeb klientów
  • Przygotowywanie dokumentów RFI, RFP i prowadzenie postępowań zakupowych usług i sprzętu telekomunikacyjnego
  • Przygotowanie wycen i szacowań dla naszych klientów
Wymagania
  • Wykształcenie min. średnie
  • Co najmniej roczne doświadczenie w obsłudze klienta (usługi telekomunikacyjne)
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
  • Proaktywna postawa i zaangażowanie w codzienną pracę
  • Prawo jazdy kat. „B”
Mile widziane
  • Prowadzenie postępowań zakupowych – tworzenie dokumentacji zakupowej
  • Znajomość SAP, HP Service Manager, Airwatch/MDM
  • Komunikatywna znajomość jęz. angielskiego
Ze swojej strony oferujemy m.in.:
  • Umowa o pracę
  • System premiowy
  • Praca hybrydowa
  • Liczne świadczenia z ZFŚS
  • Dostęp do najnowszych technologii
  • Pracę w zróżnicowanych zespołach, otwartych i nastawionych na rozwój
PGE Systemy S.A. jest spółką technologiczną, buduje, rozwija i utrzymuje nowoczesne systemy teleinformatyczne dla całej Grupy Kapitałowej PGE. Spółka aktualnie realizuje kilka dużych projektów rozwojowych, w tym budowę sieci łączności LTE450, i kilkaset innych inicjatyw. Obsługujemy około dwadzieścia tysięcy komputerów i ponad pół tysiąca maszyn wirtualnych.
PGE Systemy S.A. informuje, że w procesie rekrutacji żąda podania Państwa danych osobowych określonych w Kodeksie Pracy w art. 22¹ tj.: imię (imiona) i nazwisko; datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez kandydata, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Dane te są przetwarzane przez PGE Systemy S.A. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO – tj. ze względu na obowiązek prawny. Dane osobowe w zakresie: wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i przebieg dotychczasowego zatrudnienia przetwarzane są na podstawie w art. 22¹ Kodeksu Pracy wyłącznie gdy jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku.

Informujemy, że wysłanie dokumentów aplikacyjnych zawierających szerszy zakres danych osobowych niż wskazany w Kodeksie Pracy traktowany jest przez PGE Systemy S.A. jako oświadczenie woli kandydata do pracy o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie wszystkich danych przekazanych w dokumentach aplikacyjnych. W przypadku niewyrażenia zgody prosimy o niewysyłanie dokumentów (Nie wybieranie opcji „aplikuj”). Informujemy, że zgoda może zostać odwołana w każdym momencie poprzez kontakt z PGE Systemy S.A. na adres wskazany w pkt I klauzuli informacyjnej. Wszelkie dane, które wykraczają poza zakres określony w Kodeksie Pracy w art. 22¹, kandydat przekazuje dobrowolnie, a PGE Systemy S.A. przetwarza te dane podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. zgody kandydata na przetwarzanie tych danych.


Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) informujemy, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych („ADO”) jest PGE Systemy S.A. z siedzibą w Warszawie (00-121), przy ul. Sienna 39.

2. W sprawie ochrony danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod.pgesystemy@gkpge.pl lub pod adresem siedziby wskazanym w punkcie I powyżej.

3. Cele i podstawy przetwarzania. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji:

a. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze wynikającego z art. 22¹ ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy w zakresie: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez kandydata, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i przebieg dotychczasowego zatrudnienia.

b. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO - dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza wskazany w art. 22¹ ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy zakres danych. Oznacza, to, że dane dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia – o ile nie są niezbędne do wykonywania pracy na określonym stanowisku - dane dotyczące stanu cywilnego, statusu rodzinnego, zainteresowań, dodatkowych umiejętności lub kwalifikacji, zdjęcie i inne, które chce Pan/Pani podać w swojej aplikacji przekazuje Pan/Pani dobrowolnie i zgadza się Pan/Pani na ich przetwarzanie.

4. Okres przetwarzania Pani/Pana danych osobowych związany jest ze wskazanym powyżej celem ich przetwarzania. Wobec powyższego dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny dla przeprowadzenia procesu rekrutacji bądź do momentu odwołania zgody. W przypadku, gdy Administrator uzyska dobrowolną, dodatkową Pani/Pana zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach przyszłych rekrutacji wówczas Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 12 miesięcy od chwili wyrażenia zgody.

5. Cofnięcie zgody. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych. Jeżeli skorzysta Pan/Pani z tego prawa – zaprzestaniemy przetwarzania danych w celu wskazanym powyżej, a dane osobowe zostaną usunięte zgodnie z otrzymanym żądaniem.

6. Prawa osoby, której dane dotyczą. W przypadkach i na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach o ochronie danych osobowych przysługują Pani/Panu prawa do dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, do sprostowania (poprawiania) danych, do usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego.

7. Odbiorcy danych. Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane uprawnionym instytucjom określonym przez przepisy prawa oraz podmiotom przetwarzającym, które świadczą usługi na rzecz administratora danych i którym te dane są powierzane.

8. Przekazywanie danych osobowych poza EOG. Pani/Pana dane osobowe co do zasady nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (dalej: EOG). Mając jednak na uwadze usługi świadczone przez podwykonawców Administratora przy realizacji wsparcia dla usług teleinformatycznych oraz infrastruktury IT, Administrator może zlecać wykonanie określonych czynności bądź zadań informatycznych uznanym podwykonawcom działającym poza EOG, co może powodować przekazanie Pani/Pana danych poza EOG. Poszczególne kraje spoza EOG, na terytorium których będą przetwarzane Pani/Pana dane osobowe, zgodnie z decyzją Komisji Europejskiej zapewniają odpowiedni stopień ochrony danych osobowych zgodny ze standardami EOG. Natomiast w  przypadku ich przetwarzania na terytorium Państw wobec, których Komisja Europejska nie stwierdziła zapewnienia odpowiedniego stopnia ochrony danych osobowych zgodnego ze standardami EOG, w celu zapewnienia odpowiedniego stopnia tej ochrony, Administrator zawiera umowy z odbiorcami Pani/Pana danych osobowych. Umowy, o których mowa powyżej oparte są o standardowe klauzule umowne wydane przez Komisję Europejską zgodnie z art. 46 ust. 2 lit. c RODO. Kopię standardowych klauzul umownych, o których mowa powyżej można uzyskać od Inspektora Ochrony Danych. Zastosowany przez Administratora sposób zabezpieczenia Pani/Pana danych jest zgodny z zasadami przewidzianymi w rozdziale V RODO. W związku z powyższym może Pani/Pan zażądać dalszych informacji o stosowanych zabezpieczeniach w tym zakresie, uzyskać kopię tych zabezpieczeń oraz informację o miejscu ich udostępnienia.

9. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich brak uniemożliwi udział w procesie rekrutacji.

10. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji. Informujemy, że w ramach przetwarzania danych, których mowa powyżej nie będą podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany i Pani/Pana dane nie będą profilowane.

Zastrzegamy sobie prawo kontaktowania się z wybranymi kandydatami.
 

Podobne oferty

  • Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa, PKP Warszawa Wschodnia    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie
    1 godz.
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca, udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy, obowiązujących ofertach, udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta, przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów

    PKO Bank Polski   Warszawa, Puławska 15    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:zapewniasz kompleksową obsługę klientów,realizujesz wyznaczone zadania,podejmujesz czynności w zakresie wdrażania i stosowania najwyższych standardów obsługi klientów,współpracujesz z innymi jednostkami banku.To stanowisko może być Twoje, jeśli:posiadasz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    MCFit   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Pracuj z nami! kontaktuj się z Klientami- korespondencja, obsługa reklamacji, umów, wraz z przełożonym doskonal obszar obsługi klienta, wspieraj inne działy firmy w tematach obsługi klienta, samodzielnie zajmuj się bieżącą obsługą umów członkowskich.
  • Customer Service Specialist with Spanish and English

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Opiekun Pacjenta Stomatologii

    Medicover Stomatologia   Warszawa, ul. Powązkowska 42    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Dołącz do nas, jeśli: Znasz angielski na poziomie komunikatywnym (ok. 30% pacjentów mówi w tym języku), Masz doświadczenie w koordynacji zadań i grafików, Posiadasz umiejętności sprzedażowe, Dobrze znasz MS Office (Word, Excel, Outlook, Potrafisz skutecznie planować i organizować...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta w Dziale Obsługi Klienta

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Jeśli posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży, jesteś komunikatywny i dobrze zorganizowany, a dodatkowo dobrze znasz język angielski oraz jesteś gotowa/y do pracy również w weekendy, prześlij do nas swoją aplikację! Zakres obowiązków: obsługa bezpośrednia klienta w...
  • Customer Service Professional with Czech or Slovak

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your daily tasks: Respond to customer inquiries regarding online orders, general product questions, repairs and post-purchase support; Conduct cross-selling to maximize sales opportunities in every interaction; Use tools such as Salesforce to record and track each interaction, maintaining high...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • German Customer Support agent

    BRAINROCKET POLAND   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Are you fluent in German and English? Are you passionate about providing top-notch customer support? If so, we want you to join our team at BrainRocket in Warsaw! ‍ Your Responsibilities: Communication with customers through online-chats, e-mails. Maintain prompt and empathetic attitude towards...