- Realizacja testów systemu billingowego
- Raportowanie wyników testów oraz defektów
- Tworzenie przypadków testowych
- Współtworzenie procesu testów
- Zarządzanie infrastrukturą testową
- Wsparcie procesu automatyzacji testów
- Komunikacja z działami rozwojowymi i z dostawcą
- Masz wykształcenie wyższe techniczne (informatyka\telekomunikacja) lub jesteś studentem ostatnich lat
- Znasz zasady i metodyki testowania
- Znasz podstawy języka SQL i relacyjnych baz danych
- Znasz UNIX i Windows na poziomie użytkownika
- Znasz zagadnienia z zakresu informatyki i/lub telekomunikacji
- Znasz język angielski na poziomie umożliwiającym rozumienie dokumentacji i korespondencji
- Chcesz się rozwijać w obszarze testowania
- Potrafisz pracować zespołowo
- Jesteś samodzielny, rzetelny i skrupulatny
- Doświadczenie z zakresu automatyzacji testów systemów informatycznych
- Doświadczenie z zakresu projektowania przypadków testowych
- Znajomość systemów bilingowych
- Doświadczenie w pracy z bazą danych Oracle
- Znajomość języka Java lub Python
- Umowa o pracę
- Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia
- Praca hybrydowa (office + home office)
- Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, Tidal) oraz zniżki pracownicze
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. karty sportowe, vouchery)
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Dodatkowy benefit świąteczny
Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.