E.ON Polska Operations jest spółką odpowiedzialną za relacje sprzedażowe i obsługowe z Klientami Grupy. Obsługujemy blisko milion Klientów zapewniając usługi na najwyższym poziomie.
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta - Infolinia
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków
- telefoniczna Obsługa Klientów (infolinia przychodząca)
- informowanie Klientów o aktualnych ofertach
- sprzedaż produktów
Nasze wymagania
- masz co najmniej roczne doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta
- jesteś urodzonym sprzedawcą :)
- lubisz wyzwania i dążysz do osiągania założonych celów
Godziny pracy
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach:
- 8-16
- 9-17
- 10-18
W weekendy odpoczywamy!
Aktualnie pracujemy częściowo zdalnie (tydzień zdalnie, drugi tydzień z biura).
#To jasne, że dla Ciebie mamy
- dwie premie w roku
- dwa dodatkowe dni wolne w roku
- kartę żywieniową zasilaną co miesiąc
- kafeterię benefitów
- dofinansowanie do wypoczynku Twojego i Twojego dziecka
- extra gotówkę na święta dla pracowników i podarunki dla dzieci
- karta multisport
- opiekę medyczną
- sekcje sportowe
- konkursy pracownicze