Do naszego zespołu poszukujemy obecnie pracownika na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Przeprowadzania Ankiet
(Call Center)
(Call Center)
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- przeprowadzanie badań satysfakcji Klientów w ramach zleconych projektów
- raportowanie wyników przeprowadzonych badań
- prowadzenie rozmów z Klientami dbając o wysoką jakość obsługi
Oczekujemy od Ciebie:
- minimum średniego wykształcenia
- mile widziane doświadczenia w telefonicznej obsłudze Klienta
- wysokiej kultury osobistej oraz znajomości zasad poprawnej polszczyzny
- motywacji do pracy z Klientem
- umiejętności pracy w zespole
- umiejętności słuchania
- gotowości do pracy w systemie zmianowym od pn do pt (9-17, 11-19)
Dołącz do nas, a otrzymasz:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- wynagrodzenie podstawowe + system premiowy
- benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego
- samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność
- pracę w energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem
- pracę w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce
z dopiskiem: P/CCO/ZJ/03/17 w tytule wiadomości
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się
tylko z wybranymi Kandydatami.
tylko z wybranymi Kandydatami.
Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 5000 pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,3 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 430 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Noble Banku – Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.