Do naszego zespołu poszukujemy obecnie pracownika na stanowisko:
(Call Center)
-
przeprowadzanie badań satysfakcji Klientów w ramach zleconych projektów
-
raportowanie wyników przeprowadzonych badań
-
prowadzenie rozmów z Klientami dbając o wysoką jakość obsługi
-
minimum średniego wykształcenia
-
mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta
-
wysokiej kultury osobistej oraz znajomości zasad poprawnej polszczyzny
-
motywacji do pracy z Klientem
-
umiejętności pracy w zespole
-
umiejętności słuchania
-
gotowości do pracy w systemie zmianowym od pn do pt (9-17, 11-19)
-
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
-
wynagrodzenie podstawowe + system premiowy
-
benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego
-
samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność
-
pracę w energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem
-
pracę w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce
z dopiskiem: P/CCO/ZJ/08/16 w tytule wiadomości
tylko z wybranymi Kandydatami.