Najnowsze oferty pracy

  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska S.A.   Warszawa, CH King Cross    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Konsultant Infolinii z językiem angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    NA CO DZIEŃ BĘDZIESZ: rozwiązywać problemy techniczne oraz merytoryczne klienta; obsługiwać infolinię połączeń przychodzących oraz wiadomości mailowych; budować dobre relacje z Klientem; rozwijać się dzięki szkoleniom;
  • Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (ubezpieczenia)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    praca zdalna z elementami hybrydowymi Potrzebujemy Ciebie jeśli jesteś: Otwarty/a na nowe wyzwania. Masz dobrą dykcję, a rozmowa telefoniczna z Klientem to dla Ciebie przyjemność. Jesteś nastawiony/a na realizację celów. Posiadasz zdolności szybkiego uczenia się. Chcesz się rozwijać i...
  • Konsultant Infolinii Obsługowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje obowiązki: obsługa umów leasingowych po jej aktywacji; wydawanie zgód na czynności w Wydziale Komunikacji; aktualizacja danych kontaktowych i teleadresowych; wystawianie duplikatów faktur, wysyłanie mandatów; budowanie i dbanie o relacje z Klientami oparte na empatii, trosce,...
  • Konsultant ze znajomością języka czeskiego

    Arteria Customer Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  część etatu / pełny etat   7 000 - 7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania, które będziesz realizować na tym stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na chatowe oraz mailowe zapytania konsumentów z rynku czeskiego, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami, przestrzeganie procedur oraz dążenie do...
  • Konsultant / Konsultantka w Contact Center

    T-Mobile Polska S.A.   Warszawa, ul.Domaniewska 52    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 800 - 7 200 zł brutto/mies.
    4 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Zadbasz o dobre...
  • Konsultant ds. sprzedaży telefonicznej

    Instytut Rachunkowości i Podatków Sp. z o.o.   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska telefoniczne pozyskiwanie nowych uczestników szkoleń i usług doradczych organizowanych przez firmę; realizacja planów sprzedażowych; współpraca z menedżerami przygotowującymi oferty sprzedaży; opieka nad przydzieloną bazą klientów; dbanie o dobry wizerunek firmy i...
  • Konsultant ds. Wsparcia z językiem angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: wsparcie Użytkowników kart- profesjonalna pomoc i rozwiązywanie zapytań; obsługa połączeń przychodzących od Użytkowników kart; prowadzenie korespondencji mailowej z Użytkownikami kart; obsługa systemu zgłoszeniowego Salesforce; osiąganie...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska S.A.   Pruszków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Contact Center

    PKO Bank Polski S.A.   Płock    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  rekrutacja online
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole: telefonicznie obsługujesz klientów Banku - rozmowy przychodzące i wychodzące, sprzedajesz produkty i usługi bankowe, przyjmujesz zlecenia od klientów, odebrane dyspozycje wykonujesz w aplikacjach bankowych, udzielasz informacji na temat produktów, dbasz o dobrą...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Konsultant Telefoniczny Warszawa
Młodszy Specjalista ds. Przeprowadzania Ankiet (Call Center)

Młodszy Specjalista ds. Przeprowadzania Ankiet (Call Center)

Getin Noble Bank S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
2949 dni temu

Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 6 tysięcy pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,2 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 550 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Noble Banku - Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.

Do naszego zespołu poszukujemy obecnie:

Młodszy Specjalista ds. Przeprowadzania Ankiet
(Call Center)
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • przeprowadzanie badań satysfakcji Klientów w ramach zleconych projektów

  • raportowanie wyników przeprowadzonych badań

  • prowadzenie rozmów z Klientami dbając o wysoką jakość obsługi

Oczekujemy od Ciebie:
  • minimum średniego wykształcenia

  • mile widziane doświadczenia w telefonicznej obsłudze Klienta

  • wysokiej kultury osobistej oraz znajomości zasad poprawnej polszczyzny

  • motywacji do pracy z Klientem  

  • umiejętności pracy w zespole

  • umiejętności słuchania

  • gotowości do pracy w systemie zmianowym od pn do pt (9-17, 11-19)

Dołącz do nas, a otrzymasz:
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • wynagrodzenie podstawowe + system premiowy

  • benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego

  • samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność

  • pracę w  energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem

  • pracę w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce

z dopiskiem: P/CCO/ZJ/08/16 w tytule wiadomości


W dokumentach aplikacyjnych prosimy o umieszczenie stosownej zgody na przetwarzanie danych osobowych. Ma Pan/Pani możliwość odwołania udzielonej zgody w każdym czasie, ale wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych oraz załączenie klauzuli jest dobrowolne, ale ich niepodanie uniemożliwi udział w rekrutacji.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w obecnym procesie rekrutacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Getin Noble Bank S.A. z siedzibą w Warszawie zawartych w złożonej przeze mnie aplikacji, które wykraczają poza katalog danych, których może ode mnie żądać Bank na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu pracy i innych właściwych ustaw, w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacji.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w obecnym i przyszłych procesach rekrutacyjnych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Getin Noble Bank S.A. z siedzibą w Warszawie zawartych w złożonej przeze mnie aplikacji, które wykraczają poza katalog danych, których może ode mnie żądać Bank na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu pracy i innych właściwych ustaw, w celu przeprowadzenia obecnego i przyszłych procesów rekrutacyjnych.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Getin Noble Bank S.A. z siedzibą w Warszawie, kontakt:
Telefon: 197 97 lub 32 604 30 01 (z zagranicy)
Formularz kontaktowy: https://www.getinbank.pl/kontakt/formularz-kontaktowy (dalej „Bank”).

Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są:
- w zakresie danych osobowych wskazanych w art. 22 1 kodeksu pracy w związku z udziałem w procesie rekrutacji w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu pracy lub innych aktów prawnych, z których wynika konieczność wypełnienia przez Pracodawcę obowiązku nałożonego na niego przepisem prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
- w zakresie nieobjętym wymienionymi wyżej przepisem, na podstawie zgody wyrażonej w zakresie dobrowolnie podanych przez Pana/Panią danych w związku z uczestnictwem w rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być:
1) podmioty świadczące usługi na rzecz Pracodawcy w zakresie:
medycyny pracy (Medicover i placówki współpracujące)

Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane:

1) do zakończenia rekrutacji (oraz dodatkowo przez okres 3 lat), w związku z którą aplikował Pan/Pani do pracy u Pracodawcy, jeśli nie wyraził Pan/Pani zgody na przetwarzanie danych na potrzeby dalszych rekrutacji;
2) do 3 lat od dnia złożenia aplikacji w przypadku gdy wyraził Pan/Pani zgodę na przetwarzanie danych w celach przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że:
1) przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do swoich danych (art. 15 RODO), ich sprostowania (art. 16 RODO), usunięcia danych (art. 17 RODO),prawo ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO) oraz prawo do przenoszenia danych (art. 20 RODO);
2) przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
3) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale ich niepodanie uniemożliwi udział w rekrutacji;
4) Pracodawca powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez:
E-mail: iod@gnb.pl
Formularz kontaktowy na stronie: https://www.getinbank.pl/kontakt/formularz-kontaktowy.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się
tylko z wybranymi Kandydatami.
Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 5000 pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,3 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 430 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Noble Banku – Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.
 

Podobne oferty

  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska S.A.   Warszawa, CH King Cross    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Konsultant Infolinii z językiem angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    NA CO DZIEŃ BĘDZIESZ: rozwiązywać problemy techniczne oraz merytoryczne klienta; obsługiwać infolinię połączeń przychodzących oraz wiadomości mailowych; budować dobre relacje z Klientem; rozwijać się dzięki szkoleniom;
  • Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (ubezpieczenia)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    praca zdalna z elementami hybrydowymi Potrzebujemy Ciebie jeśli jesteś: Otwarty/a na nowe wyzwania. Masz dobrą dykcję, a rozmowa telefoniczna z Klientem to dla Ciebie przyjemność. Jesteś nastawiony/a na realizację celów. Posiadasz zdolności szybkiego uczenia się. Chcesz się rozwijać i...
  • Konsultant Infolinii Obsługowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje obowiązki: obsługa umów leasingowych po jej aktywacji; wydawanie zgód na czynności w Wydziale Komunikacji; aktualizacja danych kontaktowych i teleadresowych; wystawianie duplikatów faktur, wysyłanie mandatów; budowanie i dbanie o relacje z Klientami oparte na empatii, trosce,...
  • Konsultant ze znajomością języka czeskiego

    Arteria Customer Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  część etatu / pełny etat   7 000 - 7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania, które będziesz realizować na tym stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na chatowe oraz mailowe zapytania konsumentów z rynku czeskiego, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami, przestrzeganie procedur oraz dążenie do...
  • Konsultant / Konsultantka w Contact Center

    T-Mobile Polska S.A.   Warszawa, ul.Domaniewska 52    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 800 - 7 200 zł brutto/mies.
    4 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Zadbasz o dobre...
  • Konsultant ds. sprzedaży telefonicznej

    Instytut Rachunkowości i Podatków Sp. z o.o.   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska telefoniczne pozyskiwanie nowych uczestników szkoleń i usług doradczych organizowanych przez firmę; realizacja planów sprzedażowych; współpraca z menedżerami przygotowującymi oferty sprzedaży; opieka nad przydzieloną bazą klientów; dbanie o dobry wizerunek firmy i...
  • Konsultant ds. Wsparcia z językiem angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: wsparcie Użytkowników kart- profesjonalna pomoc i rozwiązywanie zapytań; obsługa połączeń przychodzących od Użytkowników kart; prowadzenie korespondencji mailowej z Użytkownikami kart; obsługa systemu zgłoszeniowego Salesforce; osiąganie...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska S.A.   Pruszków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Contact Center

    PKO Bank Polski S.A.   Płock    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  rekrutacja online
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole: telefonicznie obsługujesz klientów Banku - rozmowy przychodzące i wychodzące, sprzedajesz produkty i usługi bankowe, przyjmujesz zlecenia od klientów, odebrane dyspozycje wykonujesz w aplikacjach bankowych, udzielasz informacji na temat produktów, dbasz o dobrą...