Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 6 tysięcy pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,2 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 550 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Noble Banku - Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.
Do naszego zespołu poszukujemy obecnie:
(Call Center)
-
przeprowadzanie badań satysfakcji Klientów w ramach zleconych projektów
-
raportowanie wyników przeprowadzonych badań
-
prowadzenie rozmów z Klientami dbając o wysoką jakość obsługi
-
minimum średniego wykształcenia
-
mile widziane doświadczenia w telefonicznej obsłudze Klienta
-
wysokiej kultury osobistej oraz znajomości zasad poprawnej polszczyzny
-
motywacji do pracy z Klientem
-
umiejętności pracy w zespole
-
umiejętności słuchania
-
gotowości do pracy w systemie zmianowym od pn do pt (9-17, 11-19)
-
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
-
wynagrodzenie podstawowe + system premiowy
-
benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego
-
samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność
-
pracę w energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem
-
pracę w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce
z dopiskiem: P/CCO/ZJ/08/16 w tytule wiadomości
tylko z wybranymi Kandydatami.