E100 jest międzynarodową firmą z branży kart paliwowych i usług dla transportu.
Karta paliwowa E100 to nasz główny produkt a do niego oferujemy szereg usług dodatkowych dla transportu. Sieć akceptacji Naszej karty to już 16 500 lokalizacji w 32 krajach i w planach mamy jeszcze więcej!
W Polsce tworzymy zespół ponad 300 pracowników a w ramach grupy Nasza struktura to ponad 1000 osób.
Pracujemy w międzynarodowym środowisku zaangażowanych specjalistów, którzy stawiają na rozwój firmy. Cały czas się uczymy i dążymy, aby rozwijać obszary, w których pracujemy.
Dołącz do Nas!
Aktualnie prowadzimy proces rekrutacyjny na stanowisko:
Miejsce pracy: biuro w Warszawie lub Home Office
Opis stanowiska:
- Doradztwo i wsparcie dla istniejących klientów w obszarze oferowanych usług z zakresu opłat drogowych,
- Rozwiązywanie trudności technicznych związanych z obsługą urządzeń do poboru opłat,
- Wypełnianie wersji elektronicznych oraz papierowych formularzy rejestracyjnych klientów,
- Rejestracja klientów w systemie,
- Nadzór nad poprawnością dokumentacji. Kompletowanie i weryfikacja dokumentów otrzymywanych od klientów. Praca z urządzeniami i dokumentacją Ebox.
Profil poszukiwanego kandydata:
- Wykształcenie wyższe,
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego i rosyjskiego,
- Doświadczenie we współpracy z klientami i obsłudze klienta,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
- Nastawienie na cel, wrażliwość na szczegóły i skrupulatność,
- Motywacja do działania i pozytywne nastawienie do pracy.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę od początku zatrudnienia,
- Pakiet benefitów (opieka medyczna, karta Multisport, platforma do nauki języków obcych),
- Pracę w zgranym zespole specjalistów w swojej dziedzinie w bardzo dobrej atmosferze,
- Otwartość na inicjatywę, kreowanie nowych pomysłów i możliwości,
- Pakiet szkoleń wdrażających.