Młodszy Specjalista ds. Obsługi Polis
miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: MSOP/10/2022/W
Główne zadania na stanowisku:
- ścisła, bieżąca współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie kompleksowej posprzedażowej obsługi Klientów biznesowych, zgodnie z przyjętymi w firmie standardami,
- utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z Klientami,
- obsługa procesów posprzedażowych związanych m.in. z rozliczaniem umów, wdrażaniu nowych Klientów,
- wdrażanie nowych rozwiązań systemowych u Klientów,
- praca w dedykowanym systemie informatycznym,
- rejestracja i aktualizacja danych dotyczących pośredników ubezpieczeniowych w systemie,
- przygotowywanie, rozliczanie raportów prowizyjnych,
- aktualizacja danych umieszczanych na elektronicznych kontach klientów, pośredników.
Oczekiwania od Kandydatów:
- doświadczenie w dziale posprzedażowej obsłudze klienta w towarzystwie ubezpieczeń lub podmiocie medycznym,
- dobra organizacja pracy, samodzielność i inicjatywa w działaniu,
- profesjonalizm i odpowiedzialność za powierzone zadania,
- biegła obsługa komputera i pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel).
Mile widziane:
- znajomość rynku ubezpieczeń zdrowotnych będzie dodatkowym atutem,
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
To oferujemy:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- prywatne ubezpieczenie zdrowotne i ubezpieczenie na życie dla pracownika oraz jego rodziny,
- praca w miłym i kreatywnym zespole,
- komputer (laptop) i telefon komórkowy.
KIM JESTEŚMY?
Grupa NEUCA to jedna z największych firm medycznych, rozwijająca się w kilku kluczowych obszarach rynku zdrowia. Daje to naszym pracownikom możliwość tworzenia innowacyjnych rozwiązań, poprawiających jakość życia pacjentów.
W całej Polsce jest nas
6 tysięcy.
1/3
leków obecnych w polskich aptekach przeszła przez hurtownie NEUCA
75%
z nas uważa, że w firmie istnieją możliwości zaangażowania się w zadania i projekty pozwalające rozwijać nowe umiejętności