Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy,...
W swojej pracy dołożysz wszelkich starań, chęci, zaangażowania, jak i dotychczasowego doświadczenia, zdobytej wiedzy, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak i indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem. Jeśli: Masz łatwość w...
OSOBOWOŚĆ I UMIEJĘTNOŚCI: Jeśli: Masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacji; Wykazujesz inicjatywę w pracy i sprawia Ci to przyjemność; Uśmiech na twarzy gości sprawia Ci satysfakcję; Potrafisz wczuć się w sytuację gościa, pomóc mu i znaleźć odpowiednie...
Na co dzień będziesz mieć okazję dokładać wszelkich starań, chęci oraz zaangażowania w jak najwyższą jakość świadczonych przez nas usług, tak aby nasi goście czuli się wyjątkowo zaopiekowani i mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak również...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Obowiązki administratora: Obsługa klientów i prowadzenie rejestracji ich wizyt. Obsługa połączeń telefonicznych i wiadomości w systemie CRM. Witacie klientów i realizacja płatności. Przygotowywanie kawy dla klientów, tworzenie ciepłej atmosfery w salonie. Dbanie o komfort i wygodę naszych klientów.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Obowiązki administratora: Obsługa klientów i prowadzenie rejestracji ich wizyt. Obsługa połączeń telefonicznych i wiadomości w systemie CRM. Witacie klientów i realizacja płatności. Przygotowywanie kawy dla klientów, tworzenie ciepłej atmosfery w salonie. Dbanie o komfort i wygodę naszych klientów.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: Bieżąca obsługa recepcji, w tym powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacja oraz obsługa spotkań i szkoleń dla pracowników oraz...
Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji; Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku...
Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji; Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku...
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Ochotników (Praca na Recepcji)
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Ochotników (Praca na Recepcji)
J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o.
Gdańsk
młodszy specjalista (junior)
umowa o pracę
praca stacjonarna
937 dni temu
Jesteśmy największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią akredytowanych laboratoriów analitycznych.
Dla naszych klientów z wielu branż oferujemy szeroki wachlarz wyspecjalizowanych analiz żywności, kosmetyków i produktów chemii gospodarczej, farmaceutyków, opakowań i artykułów przemysłowych, paliw ciekłych i stałych i wielu innych.
J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o. posiada ponad 10 oddziałów w Polsce oraz na rynku zagranicznym. Łącznie zatrudnia ponad 900 osób.
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Ochotników (Praca na Recepcji)
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska:
Profesjonalna obsługa ochotników do badań kosmetyków na recepcji;
Bieżąca weryfikacja wizyt ochotników do badań kosmetyków, przypominanie o wizytach;
Rekrutacja ochotników do badań kosmetyków;
Bieżąca obsługa poczty i centrali telefonicznej;
Prowadzenie dokumentacji zgodnie z przyjętym systemem.
Wymagania:
Minimum wykształcenie średnie;
Dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu;
Umiejętność pracy w zespole;
Komunikatywność;
Gotowość do pracy na zmiany 7-15 / 13-21;
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
Mile widziani absolwenci;
Mile widziane doświadczenie w pracy z ludźmi, w tym bezpośrednia obsługa klienta;
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy,...
W swojej pracy dołożysz wszelkich starań, chęci, zaangażowania, jak i dotychczasowego doświadczenia, zdobytej wiedzy, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak i indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem. Jeśli: Masz łatwość w...
OSOBOWOŚĆ I UMIEJĘTNOŚCI: Jeśli: Masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacji; Wykazujesz inicjatywę w pracy i sprawia Ci to przyjemność; Uśmiech na twarzy gości sprawia Ci satysfakcję; Potrafisz wczuć się w sytuację gościa, pomóc mu i znaleźć odpowiednie...
Na co dzień będziesz mieć okazję dokładać wszelkich starań, chęci oraz zaangażowania w jak najwyższą jakość świadczonych przez nas usług, tak aby nasi goście czuli się wyjątkowo zaopiekowani i mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak również...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Obowiązki administratora: Obsługa klientów i prowadzenie rejestracji ich wizyt. Obsługa połączeń telefonicznych i wiadomości w systemie CRM. Witacie klientów i realizacja płatności. Przygotowywanie kawy dla klientów, tworzenie ciepłej atmosfery w salonie. Dbanie o komfort i wygodę naszych klientów.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Obowiązki administratora: Obsługa klientów i prowadzenie rejestracji ich wizyt. Obsługa połączeń telefonicznych i wiadomości w systemie CRM. Witacie klientów i realizacja płatności. Przygotowywanie kawy dla klientów, tworzenie ciepłej atmosfery w salonie. Dbanie o komfort i wygodę naszych klientów.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: Bieżąca obsługa recepcji, w tym powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacja oraz obsługa spotkań i szkoleń dla pracowników oraz...
Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji; Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku...
Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji; Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku...