Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klientów
Zadania:
- wsparcie przedstawicieli handlowych oraz innych działów w zakresie obsługi klientów (ustawień i rozliczeń)
- przygotowywanie raportów oraz rozliczeń finansowych klientów
- koordynacja ustawień technicznych w systemach CWT w celu obsługi klientów zgodnie z ustalonymi z klientem warunkami kontraktów
- wsparcie w bieżących projektach prowadzonych przez Dział Handlowy
- przygotowywanie komunikacji dla klientów o bieżących wydarzeniach oraz tłumaczenie na język angielski
- kontakt z globalnymi strukturami CWT, głównie z przedstawicielami handlowymi oraz działem finansowym
- budowanie i utrzymywanie relacji z mniejszymi klientami
Szukamy osoby, która::
- posiada wykształcenie wyższe lub jest w trakcie studiów
- płynnie posługuje się językiem polskim
- zna język angielsku w stopniu minimum komunikatywnym
- sprawnie porusza się w oprogramowaniu pakietu MS Office, w szczególności MS Excel (Acces, VBA będzie dodatkowym atutem)
- posiada umiejętność analitycznego myślenia
- z łatwością nawiązuje kontakty i buduje relacje zarówno w strukturach spółki jak poza nią
- umiejętność pracy samodzielnej jak i w zespole
- posiada umiejętność szybkiego uczenia się i pracy w nowych systemach
- jest systematyczna, odpowiedzialna, zaangażowana
- znajomość sektora podróży służbowych będzie dodatkowym atutem
About CWT
Carlson Wagonlit Travel (CWT) is a global leader specializing in business travel management and our travel counselors know that teamwork and great results have no boundary. We are proud to have been named the most admired Travel Management Company – and we are even more proud that we achieved it together. Whether we are booking government travel, advising on international security or establishing relationships with global corporations, we work as a family. We support each other. We grow as a team. And to us, that’s what makes a world of difference.
Lean about our travel counselor opportunities and start your journey!
- możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie
- praca w stale rozwijającej się, międzynarodowej firmie o wysokiej kulturze
- szkolenia i rozwój kwalifikacji wymaganych na stanowisku pracy
- praca w dynamicznym, zaangażowanym i skoncentrowanym na współprace zespole
- bardzo dobre warunki oraz narzędzia pracy
- nowoczesne biuro
- pakiet benefitów (ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny, karta sportowa, karta lunchowa, zniżki na podróże)
- szkolenia i dofinansowania do nauki języka
In 150+ countries
Job details
- Country: Poland
- Location: Warszawa
- Department: Customer_EMEA