W związku z dynamicznym rozwojem obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
- Obsługa Klientów firmy głównie w języku niemieckim – obsługa bieżących zleceń od strony administracyjnej, informowanie klientów o wynikach zleceń
- Kontakt telefoniczny i mailowy z nowymi i istniejącymi klientami
- Przygotowywanie sprawozdań, zestawień, podsumowań w ramach działań zleconych przez przełożonych
- Współpraca z innymi działami firmy w zakresie realizacji zleceń
- Zamkniecie miesiąca jak i wystawianie faktur
- Komunikatywna znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie (min. B2)
- Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1
- Wysoka kultura w komunikacji z klientem
- Biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office (Excel, Word, Outlook)
- Odpowiedzialności i zaangażowania w pracę
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów z Klientami
- Doświadczenie w obsłudze klienta, sprzedaży będzie dodatkowym atutem
- Dyspozycyjność do pracy dyżurowej (ok. 7 dni na miesiąc w godzinach od 16:00 do 21:00)
- Umowę o pracę, w stabilnej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
- Wynagrodzenie miesięczne (6 300 – 6 600 zł brutto)
- Bezpłatny parking
- Możliwość pracy hybrydowej
- Przyjacielska atmosfera – mówimy do siebie na TY
- Międzynarodowe środowisko pracy, młody zespół
- Niezbędny sprzęt (laptop, telefon służbowy)
- Możliwość rozwoju oraz doskonalenia umiejętności i poszerzania wiedzy
- Pakiet benefitów m.in. atrakcyjne świadczenia z zakresu opieki zdrowotnej, karta Multisport, spotkania integracyjne, konkursy pracownicze
Poznaj
Exact Forestall sp. z o.o.
Exact x Forestall jest wiodącym globalnym dostawcą rozwiązań w zakresie kontroli jakości. Jako jedna z największych firm tego typu w Europie, Exact x Forestall zapewnia zasoby technologiczne, intelektualne i ludzkie dla wielu branż min. motoryzacyjnej, elektronicznej, dóbr konsumenckich, przemysłu ciężkiego i innych.
Zakres usług obejmuje inspekcję i rework, rekrutację i personel, wsparcie techniczne i procesowe a także szkolenia i coaching, audyty i wiele innych. Wszystkie rozwiązania są wdrażane w ponad tysiącu zakładów przemysłowych w 13 krajach na całym świecie.
Exact x Forestall szczyci się mianem eksperta w dziedzinie prewencji, zapewniając stabilność operacyjną swoim interesariuszom. Symbolicznie i dosłownie: firmy, produkty i konsumenci są pod opieką wiedzy, doświadczenia i proaktywnego podejścia Firmy do zapobiegania potencjalnym katastrofom, zanim się pojawią.
Jakość to najwyższa forma prewencji.
Ograniczanie ryzyka, zmniejszanie kosztów, stabilizacja rozwoju. Działanie zanim będzie za późno. Tak widzimy jakość — najwyższą formę prewencji.
Doskonaląc produkty dbamy o interesariuszy i chronimy przedsiębiorstwa. Przez ponad dwie dekady wspieramy produkcję doskonałością w ponad 1000 fabryk.
Audyty wydajności, egzekucja jakości, rozwój personelu to tylko kilka spośród wielu usług, które świadczymy w 13 krajach na całym świecie.
A jeśli wciąż to czytasz, możemy być dokładnie tym, czego potrzebuje Twoja firma.
Porażka nie wchodzi w grę
W Exact x Forestall wszyscy rozumieją i dążą do jednego celu: zapobiegania katastrofom produkcyjnym.
Przez ponad dwie dekady stawiamy wysokie wymagania, zarówno wobec siebie, jak i wobec firm, które wspieramy.
Choć większość naszego doświadczenia została zgromadzona w sektorze motoryzacyjnym, coraz więcej branż docenia i polega na etosie oraz wiedzy specjalistycznej naszego personelu.
Nasze działania są punktowe, a wpływ – globalny.
Tak zmieniamy rzeczywistość.
Kluczowe wartości:
Precyzja działania
Egzekwowanie doskonałości
Proaktywne zapobieganie niepowodzeniom