ALAB laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od kilkunastu lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 800 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i ok. 67 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest 3500 różnych badań.
W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Aby efektywnie realizować zadania na tym stanowisku niezbędne są:
- wykształcenie min. średnie
- doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane
- otwartość i dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne
- ukierunkowanie na Klienta
- umiejętność precyzyjnego formułowania i przekazywania informacji
- dobra organizacja pracy
- umiejętność pracy w zespole
- znajomość pakietu MS Office
W zamian za zaangażowanie i pracę oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- pracę pełną wyzwań w inspirującym i zgranym zespole
- możliwość rozwoju i poszerzania swoich umiejętności
- dofinansowanie do karty Multisport oraz ubezpieczenia grupowego
- możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej
- pakiet zniżek na nasze usługi dla naszych Pracowników oraz ich rodzin
Do Twoich zadań należeć będzie:
- obsługa połączeń telefonicznych skierowanych do lokalnego działu obsługi Klienta
- odpowiadanie na zapytania mailowe – wewnętrzne i zewnętrzne
- udzielanie informacji w sprawie cen badań, statusu wyniku badania itd
- współpraca z Pracownikami lokalnych Laboratoriów i Działu Sprzedaży
- bieżący kontakt z podlegającymi pod laboratorium Klientami
- lokalna obsługa Klientów sieciowych
- przyjmowanie oraz wyjaśnianie reklamacji od Klientów
- wspieranie Przedstawicieli regionalnych w zakresie udzielania informacji
- wewnętrzny kontakt i wyjaśnianie spraw zgłaszanych od pracowników firmy