Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Diabetyk24 Sp. z o.o.
Opacz-Kolonia
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
9 dni temu

Diabetyk24 to działająca od 2010 r. firma, której głównym profilem działalności jest sprzedaż profesjonalnych urządzeń i artykułów medycznych z dziedziny diabetologii. Prowadzimy sklep internetowy i sieć sklepów stacjonarnych w całej Polsce. Jesteśmy liderem w swoim segmencie, działamy w branży medycznej. Poszukujemy Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta, który dołączy do naszego zespołu i będzie odpowiedzialny za obsługę Klientów poprzez naszą infolinię. Jeśli jesteś osobą komunikatywną, empatyczną i zainteresowaną pracą to zapraszamy do naszego biura w Opacz-Kolonii k/ Warszawy przy ul. Szyszkowej 51.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Opacz-Kolonia
Zadania:
  • telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca
  • udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia
  • rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywanie ich do właściwych działów w organizacji
  • obsługa korespondencji mailowej - odpowiadanie na zapytania Klientów
  • budowanie pozytywnych relacji z Klientami
  • dbanie o wizerunek firmy poprzez profesjonalną i uprzejmą obsługę Klientów
Wymagania:
  • doświadczenie w obsłudze Klienta
  • doświadczenie w pracy w call center lub sklepie internetowym będzie dodatkowym atutem
  • wysoki poziom empatii i zorientowanie na potrzeby Klienta/Pacjenta
  • umiejętność przekazywania informacji w sposób zrozumiały dla Klienta
  • zdolność do zachowania spokoju przy pojawiających się trudnych sytuacjach w rozmowie z Klientem. Asertywność w kontaktach z Klientami
  • umiejętność skupienia się na wielu zadaniach jednocześnie: słuchaniu Klienta, rozwiązywaniu jego problemów, udzielaniu odpowiedzi na jego zapytania oraz wprowadzaniu informacji do różnych systemów informatycznych
  • umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze będzie dodatkowym atutem
  • sumienność, dokładność, terminowość
  • gotowości do nauki i doskonalenia umiejętności związanych z obsługą Klienta
  • umiejętność pracy w zespole, która polega na budowaniu atmosfery pracy opartej na wzajemnym szacunku i wsparciu
Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • kompleksowe szkolenie wprowadzające w obowiązki
  • wsparcie ze strony zespołu i przełożonego
  • pracę w przyjaznej atmosferze w zespole nastawionym na współpracę - zgrany zespół
    pracę od zaraz
  • ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
  • prywatną opiekę medyczną
  • dofinansowanie do karty Multisport
  • spotkania integracyjne

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.



Zgodnie z obowiązującymi przepisami dane osobowe przetwarzane będą w celu i w okresie 6 miesięcy po zakończeniu rekrutacji na stanowisko wskazane w formularzu, a w razie wyrażenia zgody dotyczącej przyszłych rekrutacji do odwołania zgody, nie dłużej jednak niż 6 miesięcy oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych. Administratorem danych jest Diabetyk24 sp. z o.o. z siedzibą w Opacz-Kolonia (05-816) przy ul. Szyszkowej 51, kontakt rodo@diabetyk24.pl. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów. Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo dostępu do treści i przenoszenia swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów. Więcej informacji znajduje się na stronie www.diabetyk24.pl w zakładce Polityka prywatności.
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

Diabetyk24 Sp. z o.o.

Diabetyk24.pl, największy detalista na rynku sprzedaży wyrobów medycznych dla Diabetyków. Skupiony na kanale online, obecny również w sprzedaży tradycyjnej w postaci kilkunastu sklepów stacjonarnych.

Jesteśmy liderem w swoim segmencie, działamy na bardzo perspektywicznym i szybko rosnącym rynku. Rozwijamy się znacznie szybciej niż nasza konkurencja i szukamy osób, które podzielą entuzjazm naszych pracowników, pomogą nam być jeszcze lepszym w tym co robimy, a równocześnie spełnią się we wdrożeniu własnych pomysłów i strategii.

 

Podobne oferty

  • Pracownik Działu Obsługi Klienta z Językiem Francuskim

    AYALA S.A.   Piaseczno, Julianowska 59A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Obowiązki: Kompleksowa obsługa klienta; Fakturowanie sprzedaży; Kontrola wpływu należności; Obsługa transakcji sprzedażowych w systemie SAP; Samodzielne pozyskiwanie, rozwijanie współpracy oraz budowanie trwałych relacji z klientami.
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    AYALA S.A.   Piaseczno, Julianowska 59A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: Kompleksowa obsługa klienta; Fakturowanie sprzedaży; Kontrola wpływu należności; Obsługa transakcji sprzedażowych w systemie SAP; Samodzielne pozyskiwanie, rozwijanie współpracy oraz budowanie trwałych relacji z klientami.
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Domaniewska 52    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług oraz pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta, komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna, mailowa i poprzez chat obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta...
  • Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim i polskim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Miejsce pracy: Praca zdalna Twoje codzienne zadania: Wsparcie logistyczne związane z zamówieniami klientów oraz; Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta (Czat/E-mail/Telefon); Przestrzeganie polityki i procedur firmy, dbanie o jakość; Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny...
  • Customer Service Specialist with Italian and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for calls and customer...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Praca w 100% zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta w głównej mierze poprzez chat oraz email, w mniejszym stopniu telefonicznie; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Ursynów, ul. Puławska 455    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie
    1 dni
    Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Diagnostycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta, komunikatywna znajomość języka angielskiego...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta w Dziale Rozliczeń z NFZ

    Diabetyk24 Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Sprawna obsługa mailowa i telefoniczna w zakresie dokumentacji medycznej klientów (zlecenia na zaopatrzenie medyczne, dokumenty potwierdzające zakup i odbiór wyrobów medycznych, oświadczenia o ubezpieczeniu, dokumenty potwierdzające prawo do świadczeń medycznych itp.). Zapewnienie...
  • Młodszy Specjalista ds. administracyjno-medycznych

    Stomia24 Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Telefoniczna obsługa pacjentów, rozpoznawanie ich potrzeb oraz wsparcie w wyborze produktów oraz pomoc w realizacji wniosków na zaopatrzenie w wyroby medyczne. Udzielanie pacjentom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia. Rejestrowanie...