Diabetyk24 to działająca od 2010 r. firma, której głównym profilem działalności jest sprzedaż profesjonalnych urządzeń i artykułów medycznych z dziedziny diabetologii. Prowadzimy sklep internetowy i sieć sklepów stacjonarnych w całej Polsce.
Naszym największym dobrem jest zaufanie i bezpieczeństwo naszych klientów. Dlatego dokładamy wszelkich starań, by zamówienia były realizowane szybko i profesjonalnie, a nasz zespół dysponował ekspercką wiedzą z dziedziny diabetologicznych artykułów medycznych.
- Telefoniczna obsługa klientów – infolinia przychodząca.
- Sprawna obsługa zapytań mailowych.
- Wystawianie i korygowanie dokumentów sprzedażowych.
- Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji w zakresie działań związanych z obsługą klienta.
- Wysoki poziom empatii i zorientowanie na potrzeby Klienta/Pacjenta.
- Znajomość pakietu MS Office.
- Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze.
- Podzielność uwagi i umiejętność równoległej pracy na kilku systemach informatycznych.
- Mile widziane doświadczenie w pracy w call center lub sklepie internetowym.
- Dobra organizacja pracy własnej, dotrzymywanie terminów.
- Umiejętność współpracy w zespole i budowania relacji.
- Dokładność, systematyczność i odporność na stres.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Pracę stacjonarną od poniedziałku do piątku.
- Kompleksowe szkolenie wprowadzające w obowiązki oraz wsparcie w początkowym okresie zatrudnienia.
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach i prywatną opiekę medyczną dla Pracownika i członków najbliższej rodziny.
- Przyjazną atmosferę w zespole nastawionym na współpracę.
Poznaj
Diabetyk24 Sp. z o.o.
Diabetyk24.pl, największy detalista na rynku sprzedaży wyrobów medycznych dla Diabetyków. Skupiony na kanale online, obecny również w sprzedaży tradycyjnej w postaci kilkunastu sklepów stacjonarnych. Jesteśmy liderem w swoim segmencie, działamy na bardzo perspektywicznym i szybko rosnącym rynku. Rozwijamy się znacznie szybciej niż nasza konkurencja i szukamy osób, które podzielą entuzjazm naszych pracowników, pomogą nam być jeszcze lepszym w tym co robimy, a równocześnie spełnią się we wdrożeniu własnych pomysłów i strategii.