- Bieżąca współpraca z Klientem (obsługa połączeń telefonicznych i zapytań mailowych);
- Bieżąca aktualizacja list osób uprawnionych do opieki medycznej;
- Wsparcie Klienta w korzystaniu z aplikacji do samodzielnego zarządzania listami oraz medycyną pracy;
- Wykonywanie comiesięcznych rozliczeń abonamentowych z Klientem Korporacyjnym;
- Współpraca ze wszystkimi działami Spółki.
- Wykształcenie min. średnie;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office (w szczególności MS Excel);
- Doświadczenie zawodowe związane z obsługą klienta będzie dodatkowym atutem;
- Gotowość do pracy hybrydowej lub stacjonarnej, po pierwszym etapie pracy stacjonarnej w naszej siedzibie w Warszawie - warunek konieczny.
- Opieka Medyczna
- Ubezpieczenie szpitalne
- Karta sportowa
- Program wellbeingowy
- Praca zdalna i hybrydowa
- Profesjonalne szkolenia
- Parking
- Ubezpieczenie na życie
- Kursy języka angielskiego
- Program Poleceń
Poznaj
LUX MED Sp. z o.o.
LUX MEDJesteśmy największą prywatną grupą medyczną w Polsce, opiekujemy się 2 500 000 Pacjentów i zatrudniamy już ponad 17 500 specjalistów różnych dziedzin. Od niemal 30 lat stale się rozwijamy, otwierając kolejne centra medyczne, a także uruchamiamy nowe linie biznesowe. Pomagamy w dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiu oraz czynimy świat lepszym. Troszczymy się o naszych Pacjentów, zapewniając im kompleksową opiekę medyczną oraz dbając o profilaktykę i ekologię. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Bupa, która od ponad 70 lat świadczy usługi medyczne i ubezpieczeniowe na całym świecie. Dołączając do nas zyskujesz możliwość rozwoju w największej i najszybciej rozwijającej się firmie ochrony zdrowia w Polsce.