ALAB laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od kilkunastu lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy prawie 600 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i ok. 70 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest 3500 różnych badań.
W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy oraz z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.
- obsługa klienta instytucjonalnego, jak również indywidualnego w zakresie odbierania telefonów i udzielania rzetelnej informacji m.in. na temat zakresu badań, cen usług, sposobu przygotowania się do badań,
- uzupełnianie systemu LIS (laboratoryjny system informatyczny),
- dokonywanie korekt w systemie sprawozdawczym,
- odpowiadanie na zapytania e-mail,
- wyjaśnianie spraw zgłaszanych przez klientów, sporządzanie raportów do instytucji zewnętrznych.
- wykształcenie co najmniej średnie - mile widziane medyczne lub pokrewne,
- komunikatywność i otwartość na ludzi,
- asertywność,
- odporność na stres,
- dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00,
- atutem będzie doświadczenie na podobnym stanowisku (w telefonicznej obsłudze klienta) lub doświadczenie w branży medycznej.
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- kartę Multisport oraz możliwość ubezpieczenia grupowego,
- zniżki na nasze usługi dla naszych Pracowników, ich rodzin oraz współpracowników,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- dostęp do platformy HelpingHand oraz szkoleń wewnętrznych rozwijających kompetencje miękkie,
- pracę w naszym biurze przy ul. Zawodzie 22 w Warszawie.