SALTUS Ubezpieczenia z siedzibą w Sopocie
poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Sopot
Nr ref.: SBOK/TUW/08/2022
Zadania na stanowisku:
- telefoniczna obsługa Klientów - 90% to połączenie przychodzące od Klientów i Pośredników,
- telefoniczne wsparcie Pośredników ubezpieczeniowych w tym: obsługa systemu sprzedażowego, wsparcie produktowe, pomoc we właściwej realizacji procedur obsługowych,
- obsługa korespondencji elektronicznej z Klientami i Agentami – samodzielna realizacja sprawy, lub przekierowanie do właściwej osoby z Centrali firmy,
- przyjmowanie zgłoszeń szkód i roszczeń,
- pośredniczenie w skutecznej realizacji spraw Klientów/Pośredników a Centralą firmy.
Od kandydatów oczekujemy:
- chęci do nauki – standardów obsługi Klienta, produktów ubezpieczeniowych, procedur, systemów sprzedażowych, struktury organizacyjnej.
- swobodnej obsługi komputera i pakietu MS Office,
- gotowości do podjęcia pracy w zmiennych godzinach od poniedziałku do piątku pomiędzy 8:00 a 18:00,
- postawy pro-Klient, czyli empatii i chęci wsparcia Klientów w sprawach, z którymi się zgłaszają,
- poprawnej dykcji,
- wykształcenia minimum średniego.
Dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie na rynku ubezpieczeniowym,
- doświadczenie w obsłudze Klientów - szczególnie telefonicznej.
Oferujemy:
- wsparcie merytoryczne,
- wdrożenie na początku pracy,
- pracę w kameralnym, zgranym i stałym Zespole,
- umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,
dodatki dla pracowników:
- dofinansowanie urlopu,
- ubezpieczenie zdrowotne,
- ubezpieczenie na życie,
- dostęp do programu Multisport,
- pracowniczy Program Emerytalny,
- świąteczne bonusy,
- wolontariat pracowniczy
- możliwość dołączenia do grupy sportowej, starty w imprezach charytatywnych,
- dobrą lokalizację biura, blisko centrum Sopotu i morza,
- praca zdalną - 4 dni w miesiącu.