Najnowsze oferty pracy

  • Customer Support Specialist

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients; Developing and verifying framework service contracts; Ongoing updating and verification of existing agreements and documents; Issuing and substantively controlling invoices...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim i angielskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Praca Stacjonarna (Warszawa, Mokotów) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, zatrzymywanie klientów przy usłudze subskrybcyjnej; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Wykorzystanie technik sprzedażowych i oferowanie benefitów.
  • Specjalista ds. Utrzymania Klienta

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Utrzymanie umowy poprzez negocjacje i budowanie relacji z klientem; Wsparcie w obsłudze procesu rezygnacji; Dbanie o wizerunek firmy; Profesjonalna obsługa klienta- zrozumienie jego potrzeb i pomoc w ich realizacji; Współpraca międzydziałowa;
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa 2    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta i sprzedaży, komunikatywna znajomość języka...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
  • Konsultant do mailowej, czatowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem: czeskim, węgierskim, słowackim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...
  • Opiekun Pacjenta Stomatologii

    Medicover Stomatologia   Warszawa, ul. Ząbkowska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia. przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu...
  • Asystent / Asystentka ds. Wsparcia Klienta Sportowego (Infolinia przychodząca)

    Medicover Sport.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu
    4 dni
    Twoje zadania: telefoniczna obsługa użytkowników obiektów sportowych. obsługa zapytań wpływających na skrzynkę mailową Działu Obsługi Klienta. obsługa posprzedażowa, w tym udzielanie informacji o ofercie sportowej oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów — nic...
Zobacz więcej ofert pracy

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

Centrum Nauki Kopernik
Warszawa, Powiśle
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
965 dni temu

CENTRUM NAUKI KOPERNIK

poszukuje osoby do Działu Obsługi Klienta do pracy na stanowisku:

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
Warszawa, Powiśle

Jeśli posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży, jesteś komunikatywny i dobrze zorganizowany, a dodatkowo dobrze znasz język ukraiński oraz

jesteś gotowa/y do pracy również w weekendy,

prześlij do nas swoją aplikację!

 

Opis stanowiska:
  • Obsługa telefoniczna klienta na infolinii CNK
  • Obsługa zapytań mailowych klientów
  • Informowanie o ofercie, udzielanie odpowiedzi na pytania i rezerwacja biletów
  • Realizacja procesu rezerwacji wizyt dla zwiedzających
  • Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klientów
  • Budowanie pozytywnych relacji z klientem
  • Praca w siedzibie instytucji, w godzinach 8-16, od poniedziałku do piątku
Aplikuj, jeśli posiadasz:
  • Biegłą znajomość języka ukraińskiego
  • Wykształcenie min. średnie
  • Doświadczenie na stanowiskach pracy związanych z telefoniczną i mailową obsługą klienta
  • Komunikatywną znajomość języka polskiego lub/i języka angielskiego
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • Orientację na klienta, wysoką kulturę osobistą
  • Skrupulatność i zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • Odporność na stres, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach

Mile widziana:

  • Znajomość innego języka obcego
  • Ukończenie szkoleń z zakresu profesjonalnej obsługi klienta
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu
  • Elastyczne godziny pracy w równoważnym systemie czasu pracy
  • Przyjazna atmosfera w zespole i inspirujące środowisko pracy,
  • Pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, dofinansowanie karty Multisport, dofinansowanie nauki języka obcego, szkolenia, vouchery do CNK, dostęp do Legimi, ZFŚS)
Warto z nami pracować:
  • Umożliwiamy ambitne wyzwania zawodowe w prestiżowej instytucji kultury
  • Kopernik to zespół ludzi o zróżnicowanych pasjach i zainteresowaniach, otwartych, ciekawych świata i gotowych na niekonwencjonalne wyzwania

W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli: „Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Centrum Nauki Kopernik moich danych osobowych w celach związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacyjnego. Zostałam/łem poinformowana/y, że administratorem danych osobowych jest Centrum Nauki Kopernik z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy 00-390) przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20. Oświadczam, iż jestem świadoma/y prawa do wglądu do swoich danych, prawa poprawiania danych oraz prawa do żądania usunięcia danych, a dane zostały podane dobrowolnie.”

Zgłoszenia bez załączonej powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane zgłoszenia.


1. Informujemy, ze administratorem podanych w zgłoszeniu rekrutacyjnym danych osobowych jest Centrum Nauki Kopernik z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy 00-390) przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20 (dalej jako „CNK”).

2. Te dane osobowe, które zostały wymienione w Kodeksie Pracy, przetwarzamy na podstawie przepisów prawa. Podstawą przetwarzania pozostałych danych jest art. 6 ust. 1 lit. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. tj. zgoda osoby, której dane dotyczą.

3. Dane zbierane są w celu realizacji danego procesu rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody, także w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez CNK.

4. Dane przetwarzane będą przez okres do 3 miesięcy od momentu zakończenia procesu rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody na udział w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez CNK, przez okres 12 miesięcy od dnia przesłania zgłoszenia.

5. Informujemy, że podane w zgłoszeniu dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom świadczącym usługi na rzecz CNK oraz podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

6. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.

7. Ponadto informujemy o przysługującym Pani/Panu prawie do cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie danych, w formie pisemnej lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rekrutacja@kopernik.org.pl co nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem zgody.

8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne przy czym jest warunkiem niezbędnym do uczestniczenia w procesie rekrutacyjnym. W przypadku niepodania danych, nie będzie możliwy udział w prowadzonym przez CNK procesie rekrutacyjnym.

10. Decyzje dotyczące podanych w zgłoszeniu rekrutacyjnym danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.

11. Kontakt z CNK, w tym z osobą realizująca w CNK obowiązki inspektora ochrony danych, możliwy jest w formie pisemnej na adres podany w pkt. 1 powyżej, lub w formie elektronicznej na adres e-mail: rekrutacja@kopernik.org.pl.


Więcej o Centrum Nauki Kopernik i projekcie SOWA na www.kopernik.org.pl


Inicjatywa „SOWA - Strefy Odkrywania, Wyobraźni i Aktywności” finansowana jest w ramach dotacji Ministra Edukacji i Nauki, na podstawie umowy Nr 1/CNK-SOWA/2021 z dnia 2 marca 2021 r. w sprawie uruchomienia przez Centrum Nauki Kopernik 32 lokalnych Stref Odkrywania, Wyobraźni i Aktywności (SOWA) w latach 2021-2025.

 

Poznaj

Centrum Nauki Kopernik

Centrum Nauki Kopernik to:

  • królestwo eksperymentów – w Centrum znajdują się setki angażujących eksponatów. Umożliwiają one prowadzenie samodzielnych doświadczeń, wyjaśniających funkcjonowanie świata wokół nas. Eksperymentowanie pomaga zrozumieć nawet skomplikowane zjawiska.
  • przygoda i świetna zabawa - każdy, kto odważy się trochę poeksperymentować przekona się, że nauka to wciągająca i fascynująca przygoda. Wiek zwiedzającego nie ma znaczenia - wystawy są tak pomyślane, by każdy znalazł tu coś dla siebie.
  • podglądanie przyszłości - prezentujemy rozwiązania technologiczne, nad którymi naukowcy dopiero pracują.

a także:

  • teatr, w którym w role aktorów wcielają się roboty,
  • teatr Wysokich Napięć,
  • Park Odkrywców,
  • oryginalny ogród widokowy na dachu,
  • jedno z najnowocześniejszych na świecie planetariów,
  • Centrum Konferencyjne.

Proces rekrutacji

Proces rekrutacji

Podobne oferty

  • Customer Support Specialist

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients; Developing and verifying framework service contracts; Ongoing updating and verification of existing agreements and documents; Issuing and substantively controlling invoices...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim i angielskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Praca Stacjonarna (Warszawa, Mokotów) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, zatrzymywanie klientów przy usłudze subskrybcyjnej; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Wykorzystanie technik sprzedażowych i oferowanie benefitów.
  • Specjalista ds. Utrzymania Klienta

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Utrzymanie umowy poprzez negocjacje i budowanie relacji z klientem; Wsparcie w obsłudze procesu rezygnacji; Dbanie o wizerunek firmy; Profesjonalna obsługa klienta- zrozumienie jego potrzeb i pomoc w ich realizacji; Współpraca międzydziałowa;
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa 2    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta i sprzedaży, komunikatywna znajomość języka...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
  • Konsultant do mailowej, czatowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem: czeskim, węgierskim, słowackim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...
  • Opiekun Pacjenta Stomatologii

    Medicover Stomatologia   Warszawa, ul. Ząbkowska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia. przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu...
  • Asystent / Asystentka ds. Wsparcia Klienta Sportowego (Infolinia przychodząca)

    Medicover Sport.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu
    4 dni
    Twoje zadania: telefoniczna obsługa użytkowników obiektów sportowych. obsługa zapytań wpływających na skrzynkę mailową Działu Obsługi Klienta. obsługa posprzedażowa, w tym udzielanie informacji o ofercie sportowej oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów — nic...