Elavon Merchant Services jest liderem akceptacji kart płatniczych w Europie. Dzięki swojemu doświadczeniu na europejskim rynku płatności elektronicznych, dostarczamy naszym Klientom bezpieczne i konkurencyjne cenowo kompleksowe rozwiązania – korzystając z najnowocześniejszej technologii, wspartej wysokiej jakości obsługą klienta. W związku z rozwojem Centrum Operacyjnego w Warszawie poszukujemy osób, które z entuzjazmem i pasją podejdą do wyzwań, jakie stwarza praca w dynamicznym środowisku międzynarodowej organizacji.
Więcej informacji na nasz temat na: www.elavon.com
Nr Ref.: CSR/12/T
Obsługa telefoniczna klientów Elavon w języku angielskim, niemieckim, hiszpańskim, francuskim lub holenderskim oraz (polskim/angielskim) w zakresie:
- Autoryzacji transakcji;
- Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur;
- Wsparcia w zakresie obsługi terminali POS;
- Nawiązywania i utrzymywania relacji z Klientami.
- Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego, hiszpańskiego, francuskiego lub holenderskiego;
- Minimum dobrej znajomości języka angielskiego;
- Łatwości nawiązywania kontaktów i komunikatywności;
- Gotowości do pracy zmianowej, uwzględniającej również weekendy;
- Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera i pakietu MS Office.
- Zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat, pakiet opieki medycznej;
- Profesjonalny zestaw szkoleń przygotowujących do pracy (wcześniejsze doświadczenie w branży finansowej nie jest wymagane);
- Pracę w międzynarodowej organizacji, stały kontakt z językami obcymi.