HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 1112615
Dla naszego Klienta, lidera w zakresie technologii i usług medycznych, w związku z rozwojem działu, poszukujemy osoby na stanowisko:
Młodszego/ej Specjalisty/ki ds. Obsługi Klienta
Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie telefoniczna obsługa Klientów indywidualnych i biznesowych (m.in. szpitale), wprowadzanie zamówień do systemu, a także ich dalsze procesowanie.
Od Kandydatów wymagamy znajomości języka angielskiego na poziomie B2 oraz pierwszego doświadczenia w obsłudze Klienta. Poszukujemy osób, które chętnie budują relacje z Klientem zapewniając kompetentną informację. Na powyższym stanowisku cenione są wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych. Kandydaci powinni cechować się empatią, życzliwością, a także samodzielnością. Atutem będzie znajomość systemu SAP.
Oferujemy pracę w pełnym wymiarze godzin, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz perspektywę długofalowej współpracy, atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa).
Młodszego/ej Specjalisty/ki ds. Obsługi Klienta
Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie telefoniczna obsługa Klientów indywidualnych i biznesowych (m.in. szpitale), wprowadzanie zamówień do systemu, a także ich dalsze procesowanie.
Od Kandydatów wymagamy znajomości języka angielskiego na poziomie B2 oraz pierwszego doświadczenia w obsłudze Klienta. Poszukujemy osób, które chętnie budują relacje z Klientem zapewniając kompetentną informację. Na powyższym stanowisku cenione są wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych. Kandydaci powinni cechować się empatią, życzliwością, a także samodzielnością. Atutem będzie znajomość systemu SAP.
Oferujemy pracę w pełnym wymiarze godzin, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz perspektywę długofalowej współpracy, atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa).