Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. powstało w 1999 roku i obecnie jest najszybciej rozwijającą się firmą umożliwiającą akceptację kart płatniczych oraz rozliczanie transakcji elektronicznych w Polsce. Podstawowa działalność firmy obejmuje autoryzację oraz rozliczanie transakcji dokonanych za pomocą kart Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club i American Express w złotówkach, a także w ponad 30 innych walutach za pomocą Dynamic Currency Conversion (DCC). Sieć akceptacji eService w Polsce i na rynkach zagranicznych liczy ponad 230 tysięcy terminali POS. Spółka oferuje też szeroki wachlarz dodatkowych produktów i usług, takich jak doładowanie telefonów komórkowych, programy lojalnościowe, karty podarunkowe, wypłacanie gotówki za pomocą terminala POS (Cash Back) oraz możliwość rozliczania płatności internetowych przy wykorzystaniu zarówno kart, jak i przelewów. eService Sp. z o.o. należy do EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego.
Poszukujemy kandydatów, którzy chcą dołączyć do naszego zespołu i realizować z nami naprawdę fantastyczne, liczące się zadania! Naszym celem jest budowa pozytywnego doświadczenia klienta w długoterminowych relacjach z nami.
Jeśli kiedykolwiek zajmowałeś się szeroko pojętą obsługą klienta oraz jesteś osobą z pasją, lubiącą wyzwania, poszukującą możliwości rozwoju, to mamy dla Ciebie coś wyjątkowego do zaoferowania…
Dołącz do nas jako:
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- realizacja zmian danych teleadresowych oraz kont bankowych
- kompleksowa obsługa reklamacji oraz wniosków o rozliczenie transakcji
- uruchamianie dodatkowych funkcjonalności na terminalu
- realizacja kontaktów telefonicznych z Akceptantami
- współpraca z American Express
- inne obowiązki związane z obsługą klienta w ramach pracy zespołu
Wymagania:
- samodzielność i dobra organizacja czasu pracy
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
- zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta telefonicznej lub bezpośredniej
- wykształcenie minimum średnie
- dobra znajomość pakietu MS Office
- sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność
Oferujemy:
- możliwość zdobywania nowych doświadczeń i ciągłego podnoszenia kompetencji zawodowych
- rozwój profesjonalny w międzynarodowym otoczeniu spółek z Grupy EVO
- stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji
- pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- prywatną opiekę medyczną i pakiet świadczeń socjalnych
- elastyczne piątki, „godziny na urodziny”
- owocowe dni, chill roomy i dobrą kawę