Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny i jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. To miejsce dla ludzi, którzy mają pomysły i odwagę biznesową, by wyznaczać nowe standardy bankowości.
Nasze podejście do biznesu oraz tempo rozwoju wielokrotnie były doceniane w plebiscytach najbardziej prestiżowych magazynów finansowych, m.in. w 2014 i 2015 r. jako pierwszy w historii polski bank otrzymaliśmy prestiżowy tytuł „Najlepszy europejski bank detaliczny” przyznawany przez „Retail Banker International”.
Dynamiczny wzrost Alior Banku i zmiany zachodzące na rynku usług bankowych stwarzają wiele możliwości zdobywania ciekawych doświadczeń i wchodzenia w nowe role.
Aktualnie poszukujemy osób gotowych do podjęcia pracy na stanowisku:
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: NCH/26/04/2017EXTRA
Jeżeli jesteś osobą, która:
- jest nastawiona na realizację celów oraz współpracę w zespole
- potrafi budować relacje z Klientem
- posiada min. średnie wykształcenie
- w praktyce obsługuje aplikacje MS Office
- jest gotowa pracować min. 120h/miesięcznie
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
- obsłudze informacyjnej i operacyjnej Klientów Banku w zakresie produktów i usług bankowych
- doradztwie i sprzedaży produktów bankowych
Wybranym osobom oferujemy:
- wynagrodzenie zorientowane na realizację zadań - gwarantowane podstawowe wynagrodzenie plus prowizja od każdego sprzedanego produktu
- dodatkowy bonus pieniężny za ponadprzeciętne wyniki
- możliwość wyboru elastycznego czasu pracy – pracujesz w godzinach, które sam deklarujesz
- szkolenie przygotowujące do pracy w Banku, za które to my wypłacamy Ci wynagrodzenie
- spotkania integracyjne oraz konkursy sprzedażowe z nagrodami
- prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport
- szerokie możliwości rozwoju w strukturach Banku – m.in. awans na stanowisko Specjalisty, Eksperta ds. Obsługi Klienta