Firma Devonshire powstała w 2001 roku i specjalizuje się w prowadzeniu kompleksowych projektów rekrutacyjnych, które obejmują wszystkie jednostki biznesowe Klienta.
Nasze biura, zlokalizowane w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie, skutecznie pomagają Klientom przezwyciężać nawet najtrudniejsze wyzwania rekrutacyjne.
Jesteśmy częścią DEVONSHIRE INVESTMENT GROUP – spółki działającej na rynku szeroko rozumianych usług HR, Rekrutacji i Outsourcingu IT.
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy/Location: Warszawa
Nr ref.: DEOS04352
Twoja Przyszła Firma / Your future Company
Naszym Klientem jest Firma z branży telekomunikacyjnej o ugruntowanej pozycji na rynku. Na chwilę obecną posiada już kilkanaście milionów zadowolonych Klientów, z dnia na dzień zwiększając ich liczbę. Głównymi wartościami Firmy jest dbanie o jakość usług oraz uśmiech na twarzy KAŻDEGO Klienta. Każdy pracownik ma szansę na wdrożenie w codzienną pracę swoich kreatywnych pomysłów i usprawnień. To Firma, której zależy na Twojej opinii.
W związku ze stałym i bardzo dynamicznym rozwojem na rynku telekomunikacyjnym poszukujemy Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta. Jesteś komunikatywny, zaangażowany i lubisz pracę w grupie, szukasz nieszablonowych rozwiązań, a praca z Klientem nie sprawia Ci trudności? Jeśli twierdząco odpowiedziałeś na to pytanie to dołącz do zespołu Customer Care, gdzie będziesz odpowiedzialny za obsługę i wsparcie Klientów Indywidualnych zgodnie ze standardami Firmy.
W związku ze stałym i bardzo dynamicznym rozwojem na rynku telekomunikacyjnym poszukujemy Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta. Jesteś komunikatywny, zaangażowany i lubisz pracę w grupie, szukasz nieszablonowych rozwiązań, a praca z Klientem nie sprawia Ci trudności? Jeśli twierdząco odpowiedziałeś na to pytanie to dołącz do zespołu Customer Care, gdzie będziesz odpowiedzialny za obsługę i wsparcie Klientów Indywidualnych zgodnie ze standardami Firmy.
U Kandydatów zwracamy uwagę na / We are looking for
- Znajomość obsługi komputera.
- Gotowość do pracy od poniedziałku do piątku i jeden weekend w miesiącu.
- Umiejętność pracy w grupie.
- Komunikatywność.
- Kreatywność.
- Motywacja i chęć do pracy.
- Status studenta mile widziany.
- Nie wymagamy doświadczenia.
Nasz Klient Zapewnia / Our client offers
- Wynagrodzenie 2350zł brutto + system premiowy.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Bogaty pakiet benefitów: smartfon + nielimitowany Internet, karta multisport, prywatna opieka medyczna, a dodatkowo bony świąteczne i bilety na wydarzenia kulturalne.
- Profesjonalny program szkoleniowy, który przygotuje Cię do nowych obowiązków.
- Przejrzyste procedury i możliwość udziału w interesujących, ogólnofirmowych projektach.
- Rozwój na wybranej przez siebie ścieżce kariery.
- Pracę w sercu Obsługi Klienta Firmy, gdzie stawiamy na wysoką jakość usług.
- Codzienne wsparcie zespołu.
- Dogodną lokalizację w Warszawie.